Het is wel een lachebekje he ? Echt zo'n oom die een feestje op gang houdt.quote:
snelle conclusie, tweet even naar die hele groep mensen dan weten die dat ookquote:Op zondag 15 juli 2012 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik als toekomstig architect vindt dit niks, omdat het niet haalbaar is
Die weten het ook al. Maarja, lekker geld verdienen he.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
snelle conclusie, tweet even naar die hele groep mensen dan weten die dat ook
Dit dus, de Martosaurus heeft ons vandaag niet echt een vrolijk zaterdagavond programma voorgeschoteldquote:Op zondag 15 juli 2012 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een klote uitzending![]()
Zo meteen even Tour du Jour terugkijken, eventjes lachen kan geen kwaad.
Pff, ik word er depressief van..quote:Op zondag 15 juli 2012 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Beetje dip uitzending met oa Bram de Groot in een zwart gat
Wall-Equote:
Vond het bij Bouwmans nog wel meevallen eigenlijk, maar die werd natuurlijk ook beïnvloed door de Groot die naast hem zat.. Daar kwam echt heel weinig uitquote:Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een matige uitzending gisteren zeg, gasten hadden echt bijzonder weinig te melden.
Ik ben blij dat Edwin de laatste vaste gast is. Vorig jaar had je die pro-Italiaanse kut die alleen maar geilt op Petacchi en Nibaliquote:Op zondag 15 juli 2012 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond #Evajinek #brammoskowicz #edwinwinkels
Hey, niks tegen Renate ja!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Edwin de laatste vaste gast is. Vorig jaar had je die pro-Italiaanse kut die alleen maar geilt op Petacchi en Nibali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |