SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk de Avondetappe in vogelvlucht.
Voor verhalen van de crew: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.html
En foto's van dezelfde groep: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/
Muziek van de Avondetappe 2012: http://t.co/s889lXTY (Spotify)
Er zijn twee topicsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hoolies komen weer afterparty doen op de vrijdagavond. Hoe was de show vanavond?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Misschien wel, misschien niet. Ik wil vooral zeggen dat we het niet weten, maar dat er wel wat aannames te doen zijn aan de hand van bepaalde signalen (bijvoorbeeld dat een dopingexpert aan de hand van door Wiggins zelf gepubliceerde bloedwaarden zegt dat zijn bloedwaarden een onnatuurlijk gedrag vertonen. Ondertussen publiceert Wiggins geen bloedwaardes meer). Een signaal op zich bevestigt noch ontkent iets, maar een veelheid aan signalen neem ik wel serieus.
Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
Moet je maar in het juiste topic postenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Panthera. het volgende:
Bedankt voor het afkappen van een interessante discussie
Mijn laatste post:
[..]
Ja ik maak die topics niet aan, mij boeit dat allemaal niks hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar in het juiste topic posten
De verdomde moeilijkheid is dat als we bv. doping legaliseren, ( zogezegd een oplossing volgens sommigen ) het bv. wel alleen maar van kwaad naar erger kan gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Misschien wel, misschien niet. Ik wil vooral zeggen dat we het niet weten, maar dat er wel wat aannames te doen zijn aan de hand van bepaalde signalen (bijvoorbeeld dat een dopingexpert aan de hand van door Wiggins zelf gepubliceerde bloedwaarden zegt dat zijn bloedwaarden een onnatuurlijk gedrag vertonen. Ondertussen publiceert Wiggins geen bloedwaardes meer). Een signaal op zich bevestigt noch ontkent iets, maar een veelheid aan signalen neem ik wel serieus.
Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
Ik spaar je.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja ik maak die topics niet aan, mij boeit dat allemaal niks hoor
Onherreeksen is me te ingewikkeld, sorryquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Panthera. het volgende:
Bedankt voor het afkappen van een interessante discussie
Mijn laatste post:
[..]
Doping legaliseren is ook geen optie inderdaad, al hebben de overleden personen daar niet alles mee te maken. Simpson bijvoorbeeld was vooral een combinatie van alcohol plus bergop plus hitte (alledrie bijdragend aan het verschijnsel uitdroging).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef JC14 het volgende:
[..]
De verdomde moeilijkheid is dat als we bv. doping legaliseren, ( zogezegd een oplossing volgens sommigen ) het bv. wel alleen maar van kwaad naar erger kan gaan.
Er zijn toch al drie of vier renners gestorven in de geschiedenis aan te veel aan doping?
Ik heb ze geredquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar in het juiste topic posten
Er is wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat ze niet verder zijn gegaan. Ook geen reden om aan te nemen dat ze wél verder zijn gegaan, epo is namelijk echt wel voorbij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Oh ja die rit, ik wíst gewoon op dat moment dat er iets niet kloptequote:Moet daarbij zeggen dat ik me helemaal niet zo druk maak om doping. 2006 rit 17 vind ik nog altijd de mooiste rit die ik gezien heb, doping of niet. Maar dat feit doet er niks aan af dat ik vind dat er wel erg makkelijk gezegd wordt dat er "nu niks gebruikt wordt" ondanks dat nu ineens Di Gregorio weer ineens gepakt wordt voor dopingTRANSPORT, wat dus niet uitsluit dat het georganiseerd wordt gebruikt.
Dat gaat me te ingewikkeld worden voor een topicreeks die toch wel snel aan een volgend deel toe is. Maar je kan quoten uit een gesloten topic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kunnen de topics niet samengevoegd worden? Ik vond het gesprek eigenlijk wel boeiend
[..]
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat gaat me te ingewikkeld worden voor een topicreeks die toch wel snel aan een volgend deel toe is. Maar je kan quoten uit een gesloten topic.
Natuurlijke bloedwaarden varieren ook heel erg. Een kleine ziekte en die dingen schommelen als de beste circusattractie. Uiteindelijk zit je daar ook met een bandbreedte en aannames te werken (wat is natuurlijk? Die bloedpaspoorten zijn uiteindelijk opgemaakt met als uitgangspunt een basisstandaard. Wat als die basisstandaard al gemanipuleerd is?).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:Hoe dan ook, doping blijft een probleem. Je zou eigenlijk voor iedereen zijn natuurlijke bloedwaarden moeten weten, zodat de marges een stuk kleiner kunnen worden gemaakt. Maar hoe moet je het reëel oplossen? Ik ben geneigd om sportartsen strenger te controleren. En laat onderzoekers ook zelf mogelijke soorten doping verzinnen, zodat ze er alvast oplossingen voor kunnen bedenken om het op te sporen... Laat ze een stap vooruit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |