En nog steeds 3dequote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef marcodej het volgende:
Postma en Ainsley volgen de Fransman en nemen daarbij een heel andere lijn dan de Deen en Slater.
Postma vaart eigenlijk tussen Lobert en Slater. De middenweg.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef marcodej het volgende:
Postma en Ainsley volgen de Fransman en nemen daarbij een heel andere lijn dan de Deen en Slater.
Klopt, lijkt op het oog wel een goede keuze.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Postma vaart eigenlijk tussen Lobert en Slater. De middenweg.
Wordt gewoon 2de man. Beetje positiviteit kan geen kwaadquote:Op maandag 30 juli 2012 15:44 schreef debeterebob het volgende:
Je kan er echt amper wat van zeggen. Maar Post sowieso top5. Zal wel derde worden dan
Ik nam gemiddelde positiequote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wordt gewoon 2de man. Beetje positiviteit kan geen kwaad
Slater had opeens de goede stroming weer te pakken. Er liggen er nog een stuk of 5 heel dicht bij elkaar. Slater nu wel dik aan kop.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef marcodej het volgende:
Oh, daar dus.
Het veranderd constant. Slater nu weer op 40m.
Snap het. Heb er zelf de ballen verstand van, dus ik moedig gewoon aan en laat de analyses aan wat meer kundige mensen overquote:Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik nam gemiddelde positieRealisme. Moeilijk in te schatten.
Wel mooi zeilweer.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:46 schreef Littlecreep het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat dit veel beter in beeld wordt gebracht dan in Peking. Toen was het de helft van de tijd een camera van de kant waar niks op te zien was.
Daarbij stond er negen van de tien keer geen wind in Peking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook niet kundig hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 15:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Snap het. Heb er zelf de ballen verstand van, dus ik moedig gewoon aan en laat de analyses aan wat meer kundige mensen over
Al sinds de laatste boeiquote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef TheArt het volgende:
Het hele veld nu gespreid. Zowat iedereen een andere stroming. Maakt het alleen maar mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |