O, mijn fout danquote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, dit is de derde race. Hij was 5e en 10e in de eerste twee races.
Ainslie. Grootheid in de Finn.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef June. het volgende:
Wie is er eigenlijk favoriet voor de titel? Slater?
Ainsliequote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef June. het volgende:
Er was er ook een 2x eerste toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef TheArt het volgende:
Kljakovic, die gisteren 2x 3e was, ligt nu pas 14e.
Nee Ainsliequote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef June. het volgende:
Klopt, Hogh-Christensen ja. Ligt nu 5e.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er was er ook een 2x eerste toch?
Ainslie dan 2x 2e?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, Hogh-Christensen ja. Ligt nu 5e.
In ieder geval niet slecht. Ze moet vooral constant zeilen, zonder echt slechte resultaten.quote:
Dat is nog steeds niet best...quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
5e ligt ze in de 2e race.
Van Schaardenburg herstelt zich iets. 11e in de 2e race.
Klopt. Maar als het nu beter gaat en die 33 zijn schrapresultaat is, kan hij er mee voort. Begin is natuurlijk niet lekker.quote:
Bouwmeester weer plekje geklommen. Vierde plek nuquote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
5e ligt ze in de 2e race.
Van Schaardenburg herstelt zich iets. 11e in de 2e race.
Klopt, Postma achter Hogh-Christensen langs de boei net met vlak achter zich Ainslie.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:39 schreef marcodej het volgende:
Slater neemt weer afstand nu. Hogh-Christensen wordt als tweede gegeven, de Griek als vierde. Postma dus derde neem ik aan.
Op de stream is nu de Finn klasse te zien met Postma. Bouwmeester vaart op andere baan zonder camera.quote:
Rondde de boei als derde, met 3/4 boten er vlak achter, zakt nu iets weg volgens mij..quote:Op maandag 30 juli 2012 15:39 schreef marcodej het volgende:
Slater neemt weer afstand nu. Hogh-Christensen wordt als tweede gegeven, de Griek als vierde. Postma dus derde neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |