Midden in een zin opeens een hoofdletter of wat wil je zeggen?quote:
Aan jouquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik reik onderwerpen aan en die vrouwen hier gaan gelijk saai doen. Aan wie ligt het dan?
Succes!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben op de achtergrond per DM hier chickies hosselen.
Aan jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik reik onderwerpen aan en die vrouwen hier gaan gelijk saai doen. Aan wie ligt het dan?
Hahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:09 schreef xFriendx het volgende:
Hoe laat pauzeer jij altijd Miauw? Met een week of 3 loop ik in mn eentje rond aangezien collega met wie ik pauzeer dan met vakantie is
Ook half 1quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaik pauzeer echt op random tijden maar gemiddeld rond half 1. Jij?
Ik ben niet altijd buiten trouwens, met mooi weer zit ik in onze binnentuin
Zal ik je een keer uitnodigen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook half 1Soms iets later, kwart voor 1.
In jullie binnentuin kom ik nooit
Staan we in het stoute boek?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zal ik je een keer uitnodigen?![]()
Moet je maar niet zeggen bij welke dienst je werkt. Dan jagen ze je met pek en veren de tuin weer uit
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Staan we in het stoute boek?![]()
En ja, tof
Ik werk er denk ik niet lang genoeg en heb derhalve een battle dan wel sappige roddel gemist. Zou niet weten hoe en wat. Maar goed, ik zal wel zeggen dat ik bij Burgerzaken stadsdeel Zuid-Oost werk ofzowquote:
Ik overdrijfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik werk er denk ik niet lang genoeg en heb derhalve een battle dan wel sappige roddel gemist. Zou niet weten hoe en wat. Maar goed, ik zal wel zeggen dat ik bij Burgerzaken stadsdeel Zuid-Oost werk ofzow
Klonk al bijna alsof ik de leeuwenkooi (zeg Miauw, what's in a name) zou binnenstappenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik overdrijfen jij werkt niet aan het product wat wij van jullie afnemen, dus het zal wel meevallen
Niet zo hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes!
Lukt het?
[..]
Aan jou natuurlijk.
Maar het geeft niet. Er zijn meerdere vissen in de zee.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klonk al bijna alsof ik de leeuwenkooi (zeg Miauw, what's in a name) zou binnenstappen
Is toch eerlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |