bob.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SC-gerelateerd zou ik graag beginnen over het bijzondere dopinggeval Di Gregorio, over hoe het kan dat Mirin Dajo zichzelf kon doorklieven zonder dood te gaan, over Ben Ali Libi en het gedicht van Willem Wilmink, over waarom Ethiopische athleten zo goed zijn, over de politieke situatie in Syrie en over de situatie in Egypte waar alles bij het oude blijft, over zieke filmpjes die op internet verschijnen en daar de aantrekkingskracht van en over de bijzondere aantrekkingskracht van Screwloose.
Zit er iets voor je tussen?
Haha ik wil het wel hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Groupon zoiets aanbiedt
Niets kan mij bekoren. Helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SC-gerelateerd zou ik graag beginnen over het bijzondere dopinggeval Di Gregorio, over hoe het kan dat Mirin Dajo zichzelf kon doorklieven zonder dood te gaan, over Ben Ali Libi en het gedicht van Willem Wilmink, over waarom Ethiopische athleten zo goed zijn, over de politieke situatie in Syrie en over de situatie in Egypte waar alles bij het oude blijft, over zieke filmpjes die op internet verschijnen en daar de aantrekkingskracht van en over de bijzondere aantrekkingskracht van Screwloose.
Zit er iets voor je tussen?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
Zo, hondje uitgeweest, baasje gedoucht en nu lekker naar bed.
Jezelf vastleggen voor later, altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij wilt een naaktshoot van jezelf voor je verjaardag?Goed idee
![]()
Wanneer is de dag?
Midden in een zin opeens een hoofdletter of wat wil je zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |