Heloefpost!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef screwloose het volgende:
Sjonge jonge marktplaats biedingen
Sorryt voor de twitter hoor jongens maar wat heb je daar toch een klapmongolen.
Jaa joh ik verkoop mn auto. Krijg je van die biedingen, 8000 euro onder de vraagprijs. Echt kansloos. Waar is het hollandse fatsoen gebleven?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloefpost!
Maar serieus: vertel ons alles!
Maar....hamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey! Dat is het motto van ons heren![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zulks een tuig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jaa joh ik verkoop mn auto. Krijg je van die biedingen, 8000 euro onder de vraagprijs. Echt kansloos. Waar is het hollandse fatsoen gebleven?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella![]()
Wat, ik ga als kat door het levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is katten eigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'Ja xfriendx, heb je Miauw nog gesproken?'quote:
'Ja...nou ja, nee...maar ze spint lief als ze slaapt'
![]()
![]()
Aaawwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Ja xfriendx, heb je Miauw nog gesproken?'
'Ja...nou ja, nee...maar ze spint lief als ze slaapt'
![]()
En ff kroelen onder mijn kin enzo
Ik mag nog wel hosselen ik mag alleen geen seksuele handelingen verrichten. Dat houd niet in dat ik niet de bom van jouw dijkdoorbraak mag zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom jij hier maar heen
Tevens ben jij al bezet![]()
![]()
*kroelt zich rot*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaaww![]()
En ff kroelen onder mijn kin enzo
Want ik ga (ook) richting bed. Wel weer mooi geweest. Kan ik morgen nog wat ondernemen.
Slaap lekker kitty![]()
![]()
![]()
Je mag nog hosselen, ja?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik mag nog wel hosselen ik mag alleen geen seksuele handelingen verrichten. Dat houd niet in dat ik niet de bom van jouw dijkdoorbraak mag zijn
Als jij mijn dijkdoorbraak bent dan wordt vannacht sowieso top.
Tevens ben ik weer weg, kusje op je pener.![]()
![]()
Prrrrrrrquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*kroelt zich rot*
Want ik ga (ook) richting bed. Wel weer mooi geweest. Kan ik morgen nog wat ondernemen.
Slaap lekker kitty![]()
![]()
Slaap lekker.
En de rest ook
Hommo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Count me out, mijn wekker gaat om 04:00Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Alweer wakker, ben je wel gaan slapen dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:46 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen, ik ben alweer wakker en zie die verschrikkelijke tijdstip![]()
Ja, heb vrij diep geslapen 2,5 uur ofzo. Vet vaag gedroomd enzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alweer wakker, ben je wel gaan slapen dan?![]()
![]()
Weirdness.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, heb vrij diep geslapen 2,5 uur ofzo. Vet vaag gedroomd enzo![]()
![]()
Ik was in een winkel, en daar zat een bn'er, ik wou alleen wat vragen of hij iets kon leveren, en toen kwamen er ineens vet veel FOK!kers die ruzie met elkaar hadden, en ik had nergens wat mee te maken maar kreeg wel de schuld![]()
![]()
Ik heb soms echt vreemde dromen, toch probeer ik weer elke nacht de baas te zijn over de droom, maar het is lastig.![]()
Even heel wat anders, weten jullie hoe het zit als je in 3 jaar je bachelor haalt, kan je dan nog een jaartje heel chill blijven studeren (wat extra vakjes doen enzo)? Krijg je dan nog stufi?![]()
Nee,,,quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:57 schreef kutkloon7 het volgende:
Even heel wat anders, weten jullie hoe het zit als je in 3 jaar je bachelor haalt, kan je dan nog een jaartje heel chill blijven studeren (wat extra vakjes doen enzo)? Krijg je dan nog stufi?dus![]()
Heeft dit ooit gewerkt voor je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kruip m'n nestje in, kom je ook? 't Is al laatdus![]()
Facebook midden in de nacht, pricelessquote:Ik heb teveel gedornken en mam is volgens mij bos dat ik laat thuis ben ik had gezegd rond 12 u HELP![]()
![]()
Ff Luchten hoor...
Ik kan er niet tegen dat mijn verlegenheid de afstand tussen vrienden en nieuwe mensen vergroot... Ik dwing mezelf om me in sociaal intense situaties te begeven, maar daar klap ik de laatste tijd keihard door dicht.
Stoeien en gek doen zijn dan dingen waar ik slecht tegen kan. Ik merk dat dit voor veel mensen een soort van vertrouwen bouwt en banden versterkt, maar het past gewoon niet bij mij, en dat is frustrerend.
Leuke onzekerheidspost, maar ik moet het nu ff kwijt en er is even niemand in de buurt die hier verder naar wilt luisteren!![]()
Stoeien en gek doen moet ik ook weinig van hebben hoor, al ben ik daar de laatste tijd wel wat losser in. Ik ben altijd wat voorzichtig geweest met fysiek contact. Maar wat bedoel je precies met dat de afstand tussen vrienden en nieuwe mensen vergroot? Ik begeef me eigenlijk alleen echt in nieuwe situaties via FOK!, dus dat heb je al beter geregeld dan ik.
Weet je überhaupt al hoe je ongeveer wilt zijn wanneer je die verlegenheid/comfortzone wat van je af schudt? Zijn er mensen bij wie je 'jezelf' al kunt zijn?![]()
Mensen bij wie ik mezelf kan zijn... ik heb wel een paar goeie vrienden, en met veel mensen die ik elke dag zie voel ik me wel op mijn gemak. Ik weet even niet goed in hoeverre ik mezelf kan zijn, beetje moe enzo...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:24 schreef twi het volgende:
Stoeien en gek doen moet ik ook weinig van hebben hoor, al ben ik daar de laatste tijd wel wat losser in. Ik ben altijd wat voorzichtig geweest met fysiek contact. Maar wat bedoel je precies met dat de afstand tussen vrienden en nieuwe mensen vergroot? Ik begeef me eigenlijk alleen echt in nieuwe situaties via FOK!, dus dat heb je al beter geregeld dan ik.
Weet je überhaupt al hoe je ongeveer wilt zijn wanneer je die verlegenheid/comfortzone wat van je af schudt? Zijn er mensen bij wie je 'jezelf' al kunt zijn?
Ik heb in ieder geval m´n hele leven al een rustig en stil karakter, en dat zit me echt dwars als ik iemand echt graag beter wil leren kennen.
Het is voor mij vooral een combinatie van het rustige karakter, en angst om afgewezen te worden door mensen die ik graag mag, waardoor ik geen initiatief neem in een sociale situatie.
De logische volgende stap is dan dat vrienden mij zouden kunnen helpen om meer expressief te zijn, maar deze vrienden zijn dus minstens zo verlegen als ik, buitenshuis(een avondje stappen met deze vrienden zit er in ieder geval niet in)
edit: ik ga ff slapen, over een paar uur kijk ik wel weer![]()
![]()
Gewoon een keer FOK! meet doen met een paar lui uit een gezellige slowchat. Op het begin vrij awkward, maar lekker bier drinken en na een uur is het gewoon superquote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:40 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Mensen bij wie ik mezelf kan zijn... ik heb wel een paar goeie vrienden, en met veel mensen die ik elke dag zie voel ik me wel op mijn gemak. Ik weet even niet goed in hoeverre ik mezelf kan zijn, beetje moe enzo...
Ik heb in ieder geval m´n hele leven al een rustig en stil karakter, en dat zit me echt dwars als ik iemand echt graag beter wil leren kennen.
Het is voor mij vooral een combinatie van het rustige karakter, en angst om afgewezen te worden door mensen die ik graag mag, waardoor ik geen initiatief neem in een sociale situatie.
De logische volgende stap is dan dat vrienden mij zouden kunnen helpen om meer expressief te zijn, maar deze vrienden zijn dus minstens zo verlegen als ik, buitenshuis(een avondje stappen met deze vrienden zit er in ieder geval niet in)
edit: ik ga ff slapen, over een paar uur kijk ik wel weer![]()
![]()
![]()
Wakker worden door een stortbui...en niet naar je werk hoeven![]()
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Facebook midden in de nacht, priceless
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Rare hagenees die mij midden in de nacht opbelt
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoe lekkere dames en heren.
Ik kom even jullie dag opvrolijken:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
mooi beeldscherm zegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Met Lady Gaga?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er bij wanneer Groningenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een keer FOK! meet doen met een paar lui uit een gezellige slowchat. Op het begin vrij awkward, maar lekker bier drinken en na een uur is het gewoon super![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben er bij wanneer Groningen![]()
![]()
zo fotoshoot gehad vanochtend hoe fucking vermoeiend.
Blij dat het klaar is, van die 1000 foto's zal er vast wel 1 gelukt zijn
Straks bbq met bandje daar heb ik meer zin in
Do what you love, love what you do!![]()
Goede meets duren wel een uurtje of 12, en zolang ben je niet kwijt aan reizenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haters gonna hate, ik ga niet langer reizen dan dat zo'n meet duurt![]()
me2quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boh, wat heb ik weer eens belachelijk lang geslapendus![]()
Geef het 10 minuten en hij komt dat even meldenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
inb4 barbusse met z'n weersverwachting van Malta![]()
![]()
Of telefoon die uit is.. en geen wekker geeftquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook al? Het is gewoon de schuld van fok!
dus![]()
Goed plan. Volgende keer zet ik ook maar de wekker, anders slaap ik weer doodleuk 12 1/2 uurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Of telefoon die uit is.. en geen wekker geeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed plan. Volgende keer zet ik ook maar de wekker, anders slaap ik weer doodleuk 12 1/2 uurhaha zo lang?
dus![]()
Ik juist idioot suf..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik voel me wel idioot wakker nu!
dus![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weersverwachting, hier het % kans op regen voor de komende week: 80 80 80 70 80 90
-_-Dat is ook niet zo best!
dus![]()
Das best treurig. Kutzomerquote:
Ik ga maar vast aan de stamppot lol, kan ik vast wennen aan deze vroege herfst![]()
![]()
Ik heb nog alle hoop voor augustus en septemberquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das best treurig. Kutzomer
Ik ga maar vast aan de stamppot lol, kan ik vast wennen aan deze vroege herfst
Ok, veel plezierquote:
Ik wil eigenlijk weer Zoo Tycoon spelen, maar weet niet meer waar ik m'n schijfje gelaten heb![]()
![]()
Jaaa, ik downloadde altijd meubels en kledingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar is het leven tenminste perfect
Ik ook.. in Augustus heb ik iig nog vakantie!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog alle hoop voor augustus en septemberdus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: