Heloefpost!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef screwloose het volgende:
Sjonge jonge marktplaats biedingen
Sorryt voor de twitter hoor jongens maar wat heb je daar toch een klapmongolen.
Jaa joh ik verkoop mn auto. Krijg je van die biedingen, 8000 euro onder de vraagprijs. Echt kansloos. Waar is het hollandse fatsoen gebleven?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloefpost!
Maar serieus: vertel ons alles!
Maar....hamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey! Dat is het motto van ons heren![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zulks een tuig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jaa joh ik verkoop mn auto. Krijg je van die biedingen, 8000 euro onder de vraagprijs. Echt kansloos. Waar is het hollandse fatsoen gebleven?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella![]()
Wat, ik ga als kat door het levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is katten eigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'Ja xfriendx, heb je Miauw nog gesproken?'quote:
'Ja...nou ja, nee...maar ze spint lief als ze slaapt'
![]()
![]()
Aaawwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Ja xfriendx, heb je Miauw nog gesproken?'
'Ja...nou ja, nee...maar ze spint lief als ze slaapt'
![]()
En ff kroelen onder mijn kin enzo
With the stars as her umbrella![]()
Ik mag nog wel hosselen ik mag alleen geen seksuele handelingen verrichten. Dat houd niet in dat ik niet de bom van jouw dijkdoorbraak mag zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom jij hier maar heen
Tevens ben jij al bezet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: