SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
quote:
Ik heb met mij beesten squad verloren, en wilde ik het opnieuw proberen, bleek Ronaldo geblesseerd. Even klaar met FUT. En Quel bij de Dutchies joh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat Quel nu een Dutchie is was mij al bekend. I:P
Drogbaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-one-02
Ik denk dat ze even moesten zoeken naar een fotoquote:
vorige week was Drogba nog 28/29k op de ps3. Nu is de goedkoopste 43kquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Drogba is inmiddels al 6k duurder geworden op de Xbox, ik zag er nog 1 voor onder de 22k en nu kost de goedkoopste net iets minder dan 28k.
[..]
Ik denk dat ze even moesten zoeken naar een foto
Wat wil je er in?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wie wil er een team voor me maken? Muchos love in return.
Zou ik wel snel doen want al die wannabe price-fixers zitten ze nu op te kopen. Morgen zakt die prijs weer in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:59 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Drogba nogMaar ik verkoop hem niet
Maar ik speel met hemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zou ik wel snel doen want al die wannabe price-fixers zitten ze nu op te kopen. Morgen zakt die prijs weer in.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mag van alles zijn, zolang het maar fatsoenlijk kan spelen.
352.
Silver+gold mix.
80k
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
Kan je voor ¤400,- wel een degelijke desktop kopen? Beeldscherm heb ik wel!
Je kan (IF/SIF) Douglas er centraal in zetten voor Dede of Luiz, dat ziet er opeens een stuk mooier uitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lens kan ook, maar toen ik hem er in zette verloor ik opeens twee wedstrijden en speelde het een stuk minder, met Sulejmani heb ik niet verloren
Wat leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Mijn team met iMOTM Gomez en TIF Riberyspeelt veel en veel beter dan met Ronaldo. Het team is veel meer in balans!
Ik dacht dat Ronaldo al de held was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Mijn team met iMOTM Gomez en TIF Riberyspeelt veel en veel beter dan met Ronaldo. Het team is veel meer in balans!
Hij is wel goed alleen het team was uit balansquote:
3-5-2quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuk team te maken om Ibra heen, van 50k?
(Ik heb nu alleen nog Ibra en Julio Cesar, maar weet niet wie ik erbij moet gooien).
Mijn dank zal groot zijn
ik wou IMOTM Gomez net aanschaffen in 352. vertel me meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Dat ziet er wel fijn uit. Bedanktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2
Ibra-pato
IF Jovetic
Lavezzi - De Rossi - Cambiasso - Krasic
Chiellini - Lucio - Caceres
Cesar (in jouw geval)
Sterkte met je beslissingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu IF Maikon Leite in mijn formatie kopen voor 1.4 miljoen, maar ik twijfel nog omdat hij misschien wel daalt doordat mensen niet meer zoveel voor hem willen betalen. Ik heb IF Cavalieri wel gekocht inmiddels
Naast SIF Podolskiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik wou IMOTM Gomez net aanschaffen in 352. vertel me meer
Gelukkig kan jij met de ANY omgaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
Quel en ik winnen gewoon even samen een wedstrijd voor de Dutchies![]()
Kun jij ook welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij met de ANY omgaan![]()
op ps3 kost hij 160k. ik zit nu te twijfelen om ook robben te halen in 4321 maar dan heb ik geen mooi team eromheen. keuzesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Naast SIF Podolski
Beide 1 op 1 na 7 wedstrijden daarnaast scoren Kagawa, Ribery en Robben ook makkelijk.
Gomez is een klinische afmaker. Geef hem de bal als hij een beetje ruimte heeft en dan schieten is vaak een goal. Je moet geen solo's met hem gaan doen, ietwat onhandig. Koppendschietend
kracht
je haalt hem niet meer in, vrij snel en heel sterk. Ik ben er tevreden over, voor 130K een
spits
Ik zou iMOTM Gomez sowieso halen. Geniale spits! Wat is je budget? Een lagere rating gomez is het niet waard gezien de prijsverschillen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
op ps3 kost hij 160k. ik zit nu te twijfelen om ook robben te halen in 4321 maar dan heb ik geen mooi team eromheen. keuzes
320kquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou iMOTM Gomez sowieso halen. Geniale spits! Wat is je budget? Een lagere rating gomez is het niet waard gezien de prijsverschillen.
Needs more silversss! En hoe minder vaak gebruikte spelers hoe beterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lens kan ook, maar toen ik hem er in zette verloor ik opeens twee wedstrijden en speelde het een stuk minder, met Sulejmani heb ik niet verloren
Dat wordt wel een karig team als je Robben ook gaat halenquote:
wil jij ff kijken? ik wil op elke positie wel iemand anders als ik een team maak, zo wil ik bv IMOTM Hummels ook want 90 defending, maar dan zit je met CB's die niet zo goed zijn qua budgetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wordt wel een karig team als je Robben ook gaat halenMaak gewoon een hybrid dan! Hulk op rechts en Ribery op links.
Arme jij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
In tijden heb ik niet meer zo weinig gehad
Overigens moet ik de NIF Leite nog verkopen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
en je hebt net IF Leite gekocht? wtfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de 86 versie al gekocht.quote:
ik zag hem ook staan maar had niet genoegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik heb de 86 versie al gekocht.
voor 45,750kKan ik voor 60k verkopen
http://puu.sh/H4CJquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Needs more silversss! En hoe minder vaak gebruikte spelers hoe beter
hij stond er als CF op, en was de enige CF pirlo toen. dus ik naar de prijs van een 86 op CAM kijken, en was 15k duurder. meteen gekochtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik zag hem ook staan maar had niet genoegmijne staat er een nachtje voor 59k op, als ik hem niet kwijtraak 55k, zijn prijs is ziek gedaald
moest ik 2.5 miljoen hebben zou ik mijn coins verkopen en iets moois kopen irlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik maar weer wat meer gaan handelen
Foto van je team nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik maar weer wat meer gaan handelen
ja had hem zien staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hij stond er als CF op, en was de enige CF pirlo toen. dus ik naar de prijs van een 86 op CAM kijken, en was 15k duurder. meteen gekocht
that awkward moment when I notice I'm a pauperquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben iemand die niet IF's koopt omdat het IF's zijn, het moet wel echt een verbetering zijn t.o.v. de NIF. Ik kan Indio nog op CAM zetten ipv Morais of Coutinho (ik had hem eerst als ST) Misschien is Leite wel niet goed als ST, dan kan ik hem ook altijd nog op CAM zetten.
verkoop dat miljoen van je. Heb je ook weer zo'n 90 euro. Kan je mooie dingen van kopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben iemand die niet IF's koopt omdat het IF's zijn, het moet wel echt een verbetering zijn t.o.v. de NIF. Ik kan Indio nog op CAM zetten ipv Morais of Coutinho (ik had hem eerst als ST) Misschien is Leite wel niet goed als ST, dan kan ik hem ook altijd nog op CAM zetten.
Van Zelao wordt gezegd dat hij snel penalties weggeeft en dat gebeurde ook in de eerste wedstrijd dat ik hem gebruiktequote:
jawel, dode link met jantje hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
boussoufa pakt geen 7 toch?
Wel, 1 oranje link alleen maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nee daarom 7quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar een landenlink is niet genoeg toch
Hij linkt niet met Jaenetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was gister in Paradiso. Hoorde ik ineens een bekend deuntje, was het "Hold on" van Rusko. Dan zit je te wachten op het goede stukje.. en dan blijkt het ineens de kutversie te zijn....quote:
wrm moutinho? en mag ik je 1 gunst vragen? 352quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1423599
Ik ben dus niet de enigstequote:
Ja tuurlijk, ik maak wel even een 3-5-2quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wrm moutinho? en mag ik je 1 gunst vragen? 352als je nog wil he
Ken dat nummer niet, zometeen eens checkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik was gister in Paradiso. Hoorde ik ineens een bekend deuntje, was het "Hold on" van Rusko. Dan zit je te wachten op het goede stukje.. en dan blijkt het ineens de kutversie te zijn....
oh ja ff zeggen: je zat ong 50k boven het budget, ps3 en xbox is echt een groot verschilquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik maak wel even een 3-5-2wordt wel een hybrid aangezien je anders niet genoeg geld hebt
http://futhead.com/12/squad/1423669quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh ja ff zeggen: je zat ong 50k boven het budget, ps3 en xbox is echt een groot verschil
als ik wat NIFS neem zou het wel kunnen, maar is het niet handig om rechtsvoet op rm enzo te hebben om te crossen op gomez? nu zal ik zelf wel ff kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1423669
Ik cross niet en Ribery 4* WF en Hulk dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
als ik wat NIFS neem zou het wel kunnen, maar is het niet handig om rechtsvoet op rm enzo te hebben om te crossen op gomez? nu zal ik zelf wel ff kijken
is koppen met Gomez niet echt bazig?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik cross niet en Ribery 4* WF en Hulk dacht ik ook.
Ik heb 2 kopgoals gemaaktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is koppen met Gomez niet echt bazig?
met Ibra deed ik aan cross abusequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 2 kopgoals gemaakthij is zo sterk en staat ook vaak goed, alleen ben ik niet zo'n crosser dus heb ik er zo weinig kopgoals gemaakt
Hij heeft ook goede jumping!
Ik vind Gomez stukken beter met koppenquote:
dan doe ik het zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Gomez stukken beter met koppen
bij silvers?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weer een teken van handicap..
Echt
Keeper doet gewoon niks, letterlijk niks
Ja.quote:
sickquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Handicap bij één IFquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.
Als mijn keeper niks doet mag dat wel handicap genoemd worden.
Hij zou zogenaam 'In-form' zijn, m'n reet.
Hulde aan de handicap, tegenstander is hem geleaved
Wanne onzinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.
lol dat zijn gewoon aangepaste stats hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.
Normaal maakt 'ie zieke reddingen, nu blijft hij gewoon staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanne onzin
IF velthuizen is gewoon een matige keeper
Feyenoord keeper is beter jaquote:
Alleen BPL verdedigersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef stoereboii het volgende:
wie maakt hem af? zo origineel mogelijk![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon dikke onzin om over de handicap te praten als je een average silver team hebt met 1 low rated IF keeper. Kom op man, je bent toch wel iets slimmer dan datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Normaal maakt 'ie zieke reddingen, nu blijft hij gewoon staan
Heb ik er simpelweg niet voor over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom koop je niet een betere IF voor je silvers? IF Kruiswijk (?), IF Fer (weet niet hoe duur die nog is), IF Donk.
IF Kruiswijk? Dat is toch een wielrenner?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom koop je niet een betere IF voor je silvers? IF Kruiswijk (?), IF Fer (weet niet hoe duur die nog is), IF Donk.
Ja maar EA is dom en heeft hem er niet in gedaan! Mulder dan hé!quote:
Kruiswijk is een silver CB, en heeft geen IFquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien ligt het aan je verwachtingspatroon?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik er simpelweg niet voor over.
Toen ik IF Boulah had merkte ik al weinig van hem.
IF's en UP's vallen mij altijd slecht volgens mij
Je hebt goede en slechte bronzes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik er simpelweg niet voor over.
Toen ik IF Boulah had merkte ik al weinig van hem.
IF's en UP's vallen mij altijd slecht volgens mij
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Kruiswijk? Dat is toch een wielrenner?
Er is zo'n kerel met een naam die daar op lijkt met een IFquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kruiswijk is een silver CB, en heeft geen IF
Ik denk het, tot nu toe is geen enkele IF of UP me zo goed bevallen dat hij het geld waard isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je verwachtingspatroon?
IF Boulah, UP RvP, IF Velthuizen, zijn allemaal matig voor hun prijsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt goede en slechte bronzes.
Je hebt goede en slechte silvers.
Je hebt goede en slechte gouden spelers.
Je hebt goede en slechte IF's.
Zwaanswijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Er is zo'n kerel met een naam die daar op lijkt met een IF
UP RvP is zowat de beste spits uit het spel manquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk het, tot nu toe is geen enkele IF of UP me zo goed bevallen dat hij het geld waard is
[..]
IF Boulah, UP RvP, IF Velthuizen, zijn allemaal matig voor hun prijs
ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zou Obi (74) meekunnen draaien in een gold squad? is 'ie goed?
http://futhead.com/12/squad/1423995quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
liefst niet juist, kan jij iets met goede crossers zoals bale wat wel origineel is?
Heb geduld man, vieze wafelvreterquote:
quote:
makkelijker kan nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Iemand mij even een idee geven hoe ik er voor kan zorgen dat ik Ronaldo en Lavezzi en Messi in een team kan krijgen en dat er tenminste 2 een chemi van 9 of alle 3
Het ding is dat ik wel toty ozil en Alonso hebquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
makkelijker kan niet
343
ronaldo messi
lavezzi pastore
sorry kutkakkerlak.quote:
IF Mascherano erachter danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het ding is dat ik wel toty ozil en Alonso heb
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk het, tot nu toe is geen enkele IF of UP me zo goed bevallen dat hij het geld waard is
[..]
IF Boulah, UP RvP, IF Velthuizen, zijn allemaal matig voor hun prijs
Waarom komt Malafeev er niet in?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
sorry kutkakkerlak.
maar Malafeev komt er hier niet in, denk dat ik een andere bbva cb neem en dan lopez op doel doe
die reacties: ive seen a bucket of piss who had more abilitiy to stop a ball than malafeevquote:
Je bent een kloon van Marciequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
die reacties: ive seen a bucket of piss who had more abilitiy to stop a ball than malafeev
ofzo
Vind ik wel mooi jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VDM gaat hierop cummen, let maar op
geilquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VDM gaat hierop cummen, let maar op
Ajax is dan ook de broedplaats van gloryhuntersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi jaEen homoclub supporteren
omdat je ook mensen op futhead geloofdquote:
Je weet helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ajax is dan ook de broedplaats van gloryhunters
Echt wel, ik weet dat Ajax uit gloryhunters bestaat.quote:
wat een kansloze trollquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt wel, ik weet dat Ajax uit gloryhunters bestaat.
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ajax is dan ook de broedplaats van gloryhunters
En dan zelf zuigen natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
Mag ik vragen wat er mis is met een homoclub supporten? Beetje conservatief zijn jullie wel jongens ... #nohomo
Zo'm knul moet je idd niet niet serieus nemen. Hij heeft niks helemaal niks meegemaakt in zijn leven. Hij leest dingen op het internet en probeert de wijsneus uit te hangen.Zo eentje die nog nooit naar een voetbalwedstrijd is geweest.quote:
Ja, want je moet naar een wedstrijd zijn geweest om mee te kunnen pratenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'm knul moet je idd niet niet serieus nemen. Hij heeft niks helemaal niks meegemaakt in zijn leven. Hij leest dingen op het internet en probeert de wijsneus uit te hangen.Zo eentje die nog nooit naar een voetbalwedstrijd is geweest.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is VDM die een Ajacied in elkaar slaat?
Een potenrammer [ afbeelding ]
je hebt dit team toch net gemaakt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
tips : http://futhead.com/12/squad/1420618
Budget 20k
Neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
Ja GJE, ben jij eigenlijk wel eens ooit naar een wedstrijd van psv/feyenoord/ajax geweest?
Van iemand die pas weet wat buitenspel is verwacht ik het niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
Ja GJE, ben jij eigenlijk wel eens ooit naar een wedstrijd van psv/feyenoord/ajax geweest?
Nee vanochtend al. Maar ik heb nog 20k over en wil dat gebruiken, maar weet niet hoe.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt dit team toch net gemaakt?
Want?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee
Als ik de verhalen mag geloven kan je beter vanuit de bank kijken voor de TV
Die verhalen zijn bullshit man.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee
Als ik de verhalen mag geloven kan je beter vanuit de bank kijken voor de TV
kijk zijn passingquote:
Dat er blikjes naar je harses gegooid worden, eten waar gegooid mee wordt.quote:
Bij PSV niet nee, de helft van het publiek valt daar in slaap tijdens de wedstrijd, vooral als het tijd is voor een middagdutje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die verhalen zijn bullshit man.
er gebeurt eigenlijk nooit wat als je gewoon naar een wedstrijd gaat.
Dat is alleen als je naar wedstrijden van Feyenoord gaat, daar zitten de tokkiesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat er blikjes naar je harses gegooid worden, eten waar gegooid mee wordt.
Dat je meer bezig bent met fijn zitten dan kijken naar de wedstrijd zelf
Dit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het leuker om in het stadion te zitten hoor ook al krijg je dan wel wat minder mee van het voetbal zoals op tv! De beleving is in ieder geval een sutk leuker!
3 jaar geleden naar een wedstrijd van Manchester gegaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het leuker om in het stadion te zitten hoor ook al krijg je dan wel wat minder mee van het voetbal zoals op tv! De beleving is in ieder geval een sutk leuker!
Ja, maar ik heb totaal 0 gevoel voor Nederlandse clubsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit.
Het is gewoon genieten in een stadion. De sfeer die je proeft, de mensen om je heen. Het clubgevoel
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is alleen als je naar wedstrijden van Feyenoord gaat, daar zitten de tokkies
6 jaar abonnee, nooit last van gehadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blikjes mogen niet eens het stadion inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elke mongool kan toch een blikje in z'n binnenzak doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Blikjes mogen niet eens het stadion in
En dat is allemaal niet waar
Oke jij bent echt grappig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij PSV niet nee, de helft van het publiek valt daar in slaap tijdens de wedstrijd, vooral als het tijd is voor een middagdutje.
Ja, in de arena zitten alleen mongolen die 90 minuten lang met de rug naar het veld staan en af en toe een keeper willen aanvallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is alleen als je naar wedstrijden van Feyenoord gaat, daar zitten de tokkies
Ja dan zit er niet veel opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb totaal 0 gevoel voor Nederlandse clubs
Hoe kan je nou oordelen over iets wat je nog nooit hebt meegemaakt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
GJE heeeft wel gelijk, vanaf de bank zie je alles beter etc.
Daarnaast is het goedkoper.
Ik denk dat aangereden worden door een vrachtwagen pijn doet!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kan je nou oordelen over iets wat je nog nooit hebt meegemaakt?
Stamp hem in elkaar! Je hebt toch bodybuilding gedaan? Pak hem jongen geef hem paar tikkies! Zal hem leren die #*(%&@(#&%#@quote:
Ik denk dat door 3 negers tegelijk genomen worden niet fijn is. O wacht ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat aangereden worden door een vrachtwagen pijn doet!
als je het in nederland al erg vindt, zou ik niet naar engeland gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil sowieso eens naar Stamford Bridge gaan
Die vlaggetjes
hij zakt dan in, en dan gaat Vidal erover heen met zijn high ATW. En is de afvallende bal voor Pirlo om zo een wereld paas te gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
low attacking workrate lijkt me kut
Je praat weer poep.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kan je nou oordelen over iets wat je nog nooit hebt meegemaakt?
geloof me maar, dat doet niemand. Je hebt dan meteen een stadionverbod van .... jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elke mongool kan toch een blikje in z'n binnenzak doen?
Engeland valt de laatste jaren reuze mee, omdat daar wel een beleid gevoerd wordt dat hooligans aanpakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
als je het in nederland al erg vindt, zou ik niet naar engeland gaan
Sommigen zeggen dat het daar juist minder isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
als je het in nederland al erg vindt, zou ik niet naar engeland gaan
Voetbalwetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Engeland valt de laatste jaren reuze mee, omdat daar wel een beleid gevoerd wordt dat hooligans aanpakt.
Marcie kan het bijna navertellen. Die zat in een soortgelijke situatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat aangereden worden door een vrachtwagen pijn doet!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, in de arena zitten alleen mongolen die 90 minuten lang met de rug naar het veld staan en af en toe een keeper willen aanvallen.
Is het ook, maar SB moet je net zoals jezelf niet al te serieus nemenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het daar juist minder is
Je had mij moeten quoten. Dan had hij echt in zon situatie gezeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Marcie kan het bijna navertellen. Die zat in een soortgelijke situatie.
haha, nee ik doe geen bodybuilding. Gewoon zakelijk trainen jwzquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stamp hem in elkaar! Je hebt toch bodybuilding gedaan? Pak hem jongen geef hem paar tikkies! Zal hem leren die #*(%&@(#&%#@
Haterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is het ook, maar SB moet je net zoals jezelf niet al te serieus nemen
2x een autoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Marcie kan het bijna navertellen. Die zat in een soortgelijke situatie.
Dat bedoel ik tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je praat weer poep.
Ik zei wat ik hoorde van mensen, niet wat ik meegemaakt heb
Erger dan RoyPsv zal het wel niet wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat bedoel ik tochJezus man het gaat niet meer goed komen met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat bedoel ik tochJezus man het gaat niet meer goed komen met jou.
doe dan ook andere dingen zoals harrods etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hater
Maarja, m'n pa heeft echt niks met voetbal, en die wilt niet naar Engeland toe voor Chelsea
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
haha, nee ik doe geen bodybuilding. Gewoon zakelijk trainen jwz
En GJE verdient geen tikkies
Ja, maar die LB was er alquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
Zijn die transfers al in pakjes? Ja toch? Vandaag tenminste wel een 81 LB Alba van Barca tegengekomen
Luxe warenhuis toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe dan ook andere dingen zoals harrods etc
15, why?quote:
Alba en Montolivo zitten al sinds woensdag in packs. De rest uit de link van Thorb nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
Zijn die transfers al in pakjes? Ja toch? Vandaag tenminste wel een 81 LB Alba van Barca tegengekomen
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Blitz, in tijden niet zo'n goeie film gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Weet er iemand nog een leuke film. Aangezien ik net m'n nest uit kom kan ik vanavond niet slapen
Je gaat altijd in een pak fitnessen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bronson , Iron man 1/2 , Project X, Untouchables, Batman begins, The dark knight etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Weet er iemand nog een leuke film. Aangezien ik net m'n nest uit kom kan ik vanavond niet slapen
Trainen kan alles zijn, conditie trainen bijvoorbeeld. waar maak je je druk omquote:
Allemaal al gezien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bronson , Iron man 1/2 , Project X, Untouchables, Batman begins, The dark knight etc
quote:
Ik maak me druk om niks, vind alleen het stukje zakelijk trainen grappig voor iemand die 15 is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Trainen kan alles zijn, conditie trainen bijvoorbeeld. waar maak je je druk om
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje netwerken met de MILFS en oma's daar.
ja daar bedoel ik gewoon mee, beetje conditie en beetje kracht. niet als een gek enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik maak me druk om niks, vind alleen het stukje zakelijk trainen grappig voor iemand die 15 is.
Dan weer wel, dan weer niet, dan weer traag, dan weer normaal. Hele avond al gekloot.quote:
Walcott zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef stoereboii het volgende:
ga hem toch zo maken, fuck originaltiteit
[ afbeelding ]
PayPal niet aan beginnen, echt nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Als je iets met creditcard moet betalen dat je niet hebt, ben je sneller met er eentje te nemen dan PayPal aan te maken
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PayPal niet aan beginnen, echt niet
Okee, voor dat nieuwe team wat ik net postte wil ik weten wat de prijs van die IF LB is. Schijnt echt nauwelijks in FUT te zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan weer wel, dan weer niet, dan weer traag, dan weer normaal. Hele avond al gekloot.
Zelf genaaid + kijk op internet hoe positief ze wel niet zijnquote:
Wie wordt je verdediger dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wie zou je daar zetten dan? moet wel een engelsman uit bpl zijn
Het ligt er natuurlijk aan bij wie je gaat kopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zelf genaaid + kijk op internet hoe positief ze wel niet zijn
Nee hoor, heb wel eens wat payments ontvangen, wordt ineens je account gelimitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan bij wie je gaat kopen.
Je kan er niet mee omgaan. Heb nog nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, heb wel eens wat payments ontvangen, wordt ineens je account gelimit
wel. voor Gerrardquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch geen Engelsman te zijn?
Die wachttijden zijn wel vervelend, verder is dit mijn eerste ervaringquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan. Heb nog nooit problemen gehad.
Tip: Niet teveel kleine bedragen versturen/ontvangen in korte tijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die wachttijden zijn wel vervelend, verder is dit mijn eerste ervaring
Omdat hij kk slecht isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
please doe serieus. waarom niet walcott?
150kquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
UDB bij mij ook down. Ps3ers wat is een goede prijs voor TOTY Sanchez?
Zwakke man.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
please doe serieus. waarom niet walcott?
Blik op de weg kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Die mongool in blik op de weg
Zo'n snotjoch!
Of hoe dat ook heet op veronicaquote:
Eerst maar eens zien wat er van terecht komt aangezien alle partijen het na de verkiezingen willen aanpassen. Als basis wel oke al vind ik veel punten ook niet goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
Iets anders, wat vinden jullie van het Kunduz akkoord?
Ik vind het achterlijk dat de politici gaan aanvoeren van clubliefdequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er van terecht komt aangezien alle partijen het na de verkiezingen willen aanpassen. Als basis wel oke al vind ik veel punten ook niet goed
Je kan moeilijk de sport een uitzonderingspositie geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het achterlijk dat de politici gaan aanvoeren van clubliefdedat was 40 jaar terug misschien nog zo maar spelers gaan echt niet voor een lager salaris voetballen.
En tevens zijn de financiën in NL met voetbal al niet al te positief en hierdoor gaat het nog verder achteruit.
Ah ja dat is het belangrijkst, de aansluiting met de Europese top.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
Ik vind het onzin. Alle clubs hebben nu extra kosten, wat andere europese clubs niet hebben. daar gaat de aansluiting
Ja, in NL mag je niet rood staan en in Spanje en die andere landen wel. In NL moeten clubs alles zelf betalen en in spanje etc. niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah ja dat is het belangrijkst, de aansluiting met de Europese top.
voor voetbalclubs en de KNVB is dat wel belangrijk ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah ja dat is het belangrijkst, de aansluiting met de Europese top.
google het gewoon evenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie kan mij even bijpraten over dit Kunduz akkoord?
Daar vind ik hetzelfde. En voetbal is natuurlijk niet de enige sport die er last van heeft, al zal jou dat wat minder uitmaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
voor voetbalclubs en de KNVB is dat wel belangrijk ja.
En VDM zegt hetzelfde, en dan doe je niet zo minachtend?
het gaat erom dat voetbalclubs extra dingen moeten gaan betalen. Bijvoorbeeld de politiekosten. en ook salarissen boven 1,5mln dacht ik, moeten de clubs ook extra voor gaan betalen etc.quote:
Een evenement vindt slechts kort plaats. In de horeca betaalt de gemeente de politie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar vind ik hetzelfde. En voetbal is natuurlijk niet de enige sport die er last van heeft, al zal jou dat wat minder uitmaken.
Als evenementen politiekosten zelf moeten betalen, vind ik het logisch dat ook voetbalclubs dat moetne. Dat ze dat in andere landen niet hoeven, ja dat is nadelige voor Nederlandse clubs, maar dat is dan niet anders.
Ja hier heb je gelijk in ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar vind ik hetzelfde. En voetbal is natuurlijk niet de enige sport die er last van heeft, al zal jou dat wat minder uitmaken.
Als evenementen politiekosten zelf moeten betalen, vind ik het logisch dat ook voetbalclubs dat moetne. Dat ze dat in andere landen niet hoeven, ja dat is nadelige voor Nederlandse clubs, maar dat is dan niet anders.
Dat geldt voor bedrijven ook, met de éénmalige crisisbelasting hebben grote bedrijven ook meer extra kosten dan kleine bedrijven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja hier heb je gelijk in ja.
Maar bijvoorbeeld een Ajax moet veel meer politiekosten betalen dan een NEC. En met salarissen hetzelfde. De topclubs hebben er dus veel meer last van dan de wat kleinere clubjes.
Dat vind ik het meest achterlijke, die contractduurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
Je mag hopen dat de SP niet aan de macht komt want die willen tijdelijke contracten met een maximale duur van 1 jaar, dan zijn alle spelers meteen transfervrij
Ja oke. Maar je begrijpt mijn punt toch wel? We waren goed op weg om weer iets in Europa te gaan betekenen. Krijgen we dit weer. dit kost Feyenoord/Ajax/PSV rond de 5mlnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat geldt voor bedrijven ook, met de éénmalige crisisbelasting hebben grote bedrijven ook meer extra kosten dan kleine bedrijven.
Als je het vanuit het voetbal bekijkt wel ja, qua bedrijfsleven zullen veel mensen het er wel mee eens zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest achterlijke, die contractduurfucking mongolen in de politiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |