SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
quote:
Ik heb met mij beesten squad verloren, en wilde ik het opnieuw proberen, bleek Ronaldo geblesseerd. Even klaar met FUT. En Quel bij de Dutchies joh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat Quel nu een Dutchie is was mij al bekend. I:P
Drogbaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-one-02
Ik denk dat ze even moesten zoeken naar een fotoquote:
vorige week was Drogba nog 28/29k op de ps3. Nu is de goedkoopste 43kquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Drogba is inmiddels al 6k duurder geworden op de Xbox, ik zag er nog 1 voor onder de 22k en nu kost de goedkoopste net iets minder dan 28k.
[..]
Ik denk dat ze even moesten zoeken naar een foto
Wat wil je er in?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wie wil er een team voor me maken? Muchos love in return.
Zou ik wel snel doen want al die wannabe price-fixers zitten ze nu op te kopen. Morgen zakt die prijs weer in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:59 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Drogba nogMaar ik verkoop hem niet
Maar ik speel met hemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zou ik wel snel doen want al die wannabe price-fixers zitten ze nu op te kopen. Morgen zakt die prijs weer in.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mag van alles zijn, zolang het maar fatsoenlijk kan spelen.
352.
Silver+gold mix.
80k
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
Kan je voor ¤400,- wel een degelijke desktop kopen? Beeldscherm heb ik wel!
Je kan (IF/SIF) Douglas er centraal in zetten voor Dede of Luiz, dat ziet er opeens een stuk mooier uitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lens kan ook, maar toen ik hem er in zette verloor ik opeens twee wedstrijden en speelde het een stuk minder, met Sulejmani heb ik niet verloren
Wat leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Mijn team met iMOTM Gomez en TIF Riberyspeelt veel en veel beter dan met Ronaldo. Het team is veel meer in balans!
Ik dacht dat Ronaldo al de held was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Mijn team met iMOTM Gomez en TIF Riberyspeelt veel en veel beter dan met Ronaldo. Het team is veel meer in balans!
Hij is wel goed alleen het team was uit balansquote:
3-5-2quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuk team te maken om Ibra heen, van 50k?
(Ik heb nu alleen nog Ibra en Julio Cesar, maar weet niet wie ik erbij moet gooien).
Mijn dank zal groot zijn
ik wou IMOTM Gomez net aanschaffen in 352. vertel me meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Dat ziet er wel fijn uit. Bedanktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2
Ibra-pato
IF Jovetic
Lavezzi - De Rossi - Cambiasso - Krasic
Chiellini - Lucio - Caceres
Cesar (in jouw geval)
Sterkte met je beslissingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu IF Maikon Leite in mijn formatie kopen voor 1.4 miljoen, maar ik twijfel nog omdat hij misschien wel daalt doordat mensen niet meer zoveel voor hem willen betalen. Ik heb IF Cavalieri wel gekocht inmiddels
Naast SIF Podolskiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik wou IMOTM Gomez net aanschaffen in 352. vertel me meer
Gelukkig kan jij met de ANY omgaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
Quel en ik winnen gewoon even samen een wedstrijd voor de Dutchies![]()
Kun jij ook welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij met de ANY omgaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |