Valt nog mee, straks gaat het pas echt gietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:39 schreef Troel het volgende:
Grappig. Als ik hier vraag of het bij jullie ook zo druilerig is, kan ik voor de helft al ongeveer antwoord geven
Bij ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:15 schreef Redbaron het volgende:
Gezellige avond gehad, nu slapen..
Morgen verjaardag in Haaksbergen/St isidoriushoeve?
Wat slecht, schitterendquote:
Wel goed nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Selma
Hoe gaat het nu met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Zo'n bord zag ik vorige week ook een paar straten verder. Vond het wel leuk eigenlijk. Een keer wat anders dan die eeuwige ooievaars.quote:
Godverdomme wat slechtquote:
Sanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme wat slecht. En onorigineel inmiddels.
Net 1 minuut geleden een korte heftige bui maar nu is het alweer droog. Ach ja, ik ga toch nergens heen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef ACT-F het volgende:
Zo, het trekt helemaal dicht hier. Het gaat stevig regenen
Wel een bizar gezicht, een kilometer verderop zag ik bijna niets meer door de regen, maar hier was het nog droog. Maar inmiddels gaat het hier helemaal los.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net 1 minuut geleden een korte heftige bui maar nu is het alweer droog. Ach ja, ik ga toch nergens heen.
Ik heb je tot nu toe weinig positiefs uit zien kramen. Kom je hier alleen maar om te klagen en te zeuren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme wat slecht. En onorigineel inmiddels.
Basquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe weinig positiefs uit zien kramen. Kom je hier alleen maar om te klagen en te zeuren?
T ging je toch niet snel genoeg hier? Waarom ben je er in godsnaam weer?!
Selquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
BasDie recht voor de raap posts van jou.
![]()
Sorry San, maar Bas heeft wel gelijk. Het is alleen maar klagen en aandachtshoeren met je tieten.
Lonaa en ik hebben ook cup D en E maar wij scheppen er niet over op.
Wouterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal ook maar eens uit bed stappen
He, Selquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San
Ooievaar is uit, planken zijn in.
ja, we zijn daar van het terrein afgeveegdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Woutermooi werk in de Rietmolen gisteren ofniet?!
zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, we zijn daar van het terrein afgeveegd
De frikandel speciaal was niet te vreten. Onmeunig veel mayo
Die in Amersfoort was veel lekkerderder hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, we zijn daar van het terrein afgeveegd
De frikandel speciaal was niet te vreten. Onmeunig veel mayo
Heb je het nou over mij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:21 schreef Redbaron het volgende:
Cheers matequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
HF \m/
[..]
Voel je je aangesproken?!
Ja, je had het over T.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
HF \m/
[..]
Voel je je aangesproken?!
ja, en die van de chinees hier tegenover is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die in Amersfoort was veel lekkerderder he
Die T was in de geest van 'het'quote:
Schrijf dan ook het.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Die T was in de geest van 'het'
Nee, hoor. En ik kom hier zeker niet voor jou.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe weinig positiefs uit zien kramen. Kom je hier alleen maar om te klagen en te zeuren?
Pardon? Aandachtshoeren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
BasDie recht voor de raap posts van jou.
![]()
Sorry San, maar Bas heeft wel gelijk. Het is alleen maar klagen en aandachtshoeren met je tieten.
Lonaa en ik hebben ook cup D en E maar wij scheppen er niet over op.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef ACT-F het volgende:
Waarschuwing voor sociopaten
Ik ga stuk hier
How consideratequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik gestuurd, om 'Tropical Night' in Hengelo in het water te laten vallen
Het begint hier ook te gietenquote:
Ik ga samen met m'n nichtjes de nieuwste Mega Mindy of zo kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint hier ook te gietenZullen we een droog kroegje in Hengelo opzoeken om vanachter het raam naar de 'tropische' taferelen te kijken?
Jay, Mega Mindy kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga samen met m'n nichtjes de nieuwste Mega Mindy of zo kijken. Ik zou komen oppassen vandaag.
Ja, mietersquote:
Oké.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ San, sorry dat ik zat te sneren over tieten aandachtshoeren hier, want dat heb je niet gedaan.
Ik las een paar post in het vorige topic en legde een link met vroegere posts waar je dat wel deed.
Fout van me en ik bied mn excuses aan.![]()
Zowel jij als Bas zijn lief en ik wil geen ruzie (veroorzaken).
Drukke kinderen zijn leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mieters. Al denk ik dat ze met het hondje gaan spelen. Ik heb eigenlijk weinig zin. De hele dag gewerkt, veel gelopen en gedaan. Ik wil niet zoveel meer
.
Godzijdank niet! Had er nog bij moeten komen dat je voor mij kwam..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. En ik kom hier zeker niet voor jou.
[..]
Pardon? Aandachtshoeren?
Ze zijn niet druk. Echter had ik niet verwacht dat ik vandaag zou moeten werken en ik ben nogal kapotquote:
Maak je maar niet druk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Godzijdank niet! Had er nog bij moeten komen dat je voor mij kwam..
Drukke kinderen zijn kut. Kinderen zijn sowieso kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Drukke kinderen zijn kut. Kinderen zijn sowieso kut.
Behalve mijn familie en mijn nazaten. Ik was als kind lief en schattig natuurlijk.
Als ik Kim niet eerder had gebaard was ik nooit aan kinderen begonnen. Heb echt een schurfthekel aan dat schreeuwende irritante kleine mensjesvolk. Behalve aan die twee kleintjes van Kim hoewel de oudste me soms ook het bloed onder mn nagels kan halen. Lekker dwars doen maar no way dat ik haar in de schuur zet voor straf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken hoe lang zij het volhouden zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
Oh ik hoor dat we gaan tennissen op de Wii. Kijken hoe lang ik dat volhoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit Wii gedaan. Voordat het einde finito is wil ik dat een keer doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
Oh ik hoor dat we gaan tennissen op de Wii. Kijken hoe lang ik dat volhoud.
8 gaat nog nét.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]eentje van 12 en eentje die 8 wordt...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijken hoe lang zij het volhouden zul je bedoelen.We gaan bowlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kom maar langs. Ik heb wel een Wii. Geen idee hoe het kreng aan krijg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Wii gedaan. Voordat het einde finito is wil ik dat een keer doen.
ik heb nog nooit gebaald van hun aanwezigheid, altijd gezellig als ze ergens zijn waar ik ook benquote:
Heb ik ook een keer gedaan met de Wii. Terwijl de rest z'n best deed ging ik met een biertje in de hand lukraak 'gooien'. Meteen een strikequote:
Doe ik echt hoor. Ik heb je al zo lang niet meer gezien/gesproken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ik heb wel een Wii. Geen idee hoe het kreng aan krijg.
Vind ik goedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe ik echt hoor. Ik heb je al zo lang niet meer gezien/gesproken.
Gezellig bijkletsen en Wii-en.
Nooit problemen om spelletjes te doen totdat jij er geen zin meer in hebt en met een stelletje drammerige kinders opgescheept zit die alles afwijzen omdat ze hun zin willen doordrijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gebaald van hun aanwezigheid, altijd gezellig als ze ergens zijn waar ik ook ben
en nooit problemen om spelletjes te doen etc., want je weet gewoon dat je de spreekwoordelijke pineut bent als hun er ook zijn![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Drukke kinderen zijn kut. Kinderen zijn sowieso kut.
Behalve mijn familie en mijn nazaten. Ik was als kind lief en schattig natuurlijk.
Als ik Kim niet eerder had gebaard was ik nooit aan kinderen begonnen. Heb echt een schurfthekel aan dat schreeuwende irritante kleine mensjesvolk. Behalve aan die twee kleintjes van Kim hoewel de oudste me soms ook het bloed onder mn nagels kan halen. Lekker dwars doen maar no way dat ik haar in de schuur zet voor straf.einde vriendschap omdat je ze voor straf in de schuur hebt gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Jazekerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik goed! Zal As ook uitnodigen als je dat leuk vindt?
nope, nooit problemen meequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nooit problemen om spelletjes te doen totdat jij er geen zin meer in hebt en met een stelletje drammerige kinders opgescheept zit die alles afwijzen omdat ze hun zin willen doordrijven.
Boekje voorlezen? NEE
Knutselen? NEE
Verstoppertje of tikkertje doen? NEE
Ome Remco moet dat spel spelen anders doen we net zolang strontvervelend tot ie het uit pure wanhoop wél gaat doen.
Ja. Ergens wel logisch. In haar geval zou ik ook boos worden maar ja, had ze maar niet van die kutkinderen moeten hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
einde vriendschap omdat je ze voor straf in de schuur hebt gezet?
Doen we! De mannen zijn wat mij betreft ook welkom. Moeten we binnenkort maar even plannen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JazekerEn doe Nath er ook gelijk bij.
Ik heb de foto's nog van toen.Vier malle meiden in gekke poses op de bank.
ToFmeet bij jou?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen we! De mannen zijn wat mij betreft ook welkom. Moeten we binnenkort maar even plannen.
Ja, hoor. We kunnen bij ons zat buiten zitten. Ook binnen, trouwens. Als iedereen iets meeneemt, en er geen tyfusbende van maakt, gaat dat vast goed komen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
De mannen zijn wat mij betreft ook welkom.
De tuin met meerdere terrassen is idd een geschikte locatie voor een meet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. We kunnen bij ons zat buiten zitten. Ook binnen, trouwens. Als iedereen iets meeneemt, en er geen tyfusbende van maakt, gaat dat vast goed komen.
Natuurlijk! Aankomende week of de volgende?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De tuin met meerdere terrassen is idd een geschikte locatie voor een meet.Maar of je ouders en buren daar zo blij mee zijn...
En tuurlijk neemt iedereen wat mee. Ik neem cognac of Goldstrike mee. En jij mÃŗet een glaasje met me meedrinken.
Kunnen we die meet snel plannen?Die andere geplande meet is geloof ik pas eind augustus en dat is te laat voor mij als ik gezellig wil lollen. Geen zin om er als een ziek persoontje bij te zitten, snappie?
Doe maar volgende week danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk! Aankomende week of de volgende?
Mijn ouders zijn op vakantie.
Aankomende week graag want na het gesprek 23 juli heb ik niet veel tijd meer. Verwacht dat dat ene nog diezelfde week gaat beginnen. Zullen we dit hoe dan ook laten door gaan? Niet laten afhangen van wie wel of niet kan maar gewoon doorzetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk! Aankomende week of de volgende?
Mijn ouders zijn op vakantie.
Aankomende week kan wel. Door de week of in het weekend?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aankomende week graag want na het gesprek 23 juli heb ik niet veel tijd meer. Verwacht dat dat ene nog diezelfde week gaat beginnen. Zullen we dit hoe dan ook laten door gaan? Niet laten afhangen van wie wel of niet kan maar gewoon doorzetten.
Ookal zijn we voor mijn part maar met zn tweetjes.En het liefst met Nath erbij want met haar had ik al eens afgesproken maar door vermoeidheid en stress verstek laten gaan.
Vķķr zaterdag als het kan want ik ga zondag al naar mn zusje in Rotterdam. Ik moet maandag al om 08.15 in het Erasmus zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aankomende week kan wel. Door de week of in het weekend?
M-m-mm maar daar MOET je bij zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De tuin met meerdere terrassen is idd een geschikte locatie voor een meet.Maar of je ouders en buren daar zo blij mee zijn...
En tuurlijk neemt iedereen wat mee. Ik neem cognac of Goldstrike mee. En jij mķet een glaasje met me meedrinken.
Kunnen we die meet snel plannen?Die andere geplande meet is geloof ik pas eind augustus en dat is te laat voor mij als ik gezellig wil lollen. Geen zin om er als een ziek persoontje bij te zitten, snappie?
Vrijdag avond doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
VÃŗÃŗr zaterdag als het kan want ik ga zondag al naar mn zusje in Rotterdam. Ik moet maandag al om 08.15 in het Erasmus zijn.
Maar zaterdag kan ook wel mits het niet te laat wordt.
Blegh wat klote allemaal. Alles in mijn leven wordt nu bepaald door dÃĄt. Kankerzooi!
PICS VAN JE CUP D!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ San, sorry dat ik zat te sneren over tieten aandachtshoeren hier, want dat heb je niet gedaan.
Ik las een paar post in het vorige topic en legde een link met vroegere posts waar je dat wel deed.
Fout van me en ik bied mn excuses aan.![]()
Zowel jij als Bas zijn lief en ik wil geen ruzie (veroorzaken).
Heb ik helaas niet voor het zeggen.quote:
Ja! Prima. PM me je adres en ik zal er zijn.quote:
Ik ga kieknquote:
Ik ben al eens uit mn BH geknapt en de knopen van mn jas zijn er af gesprongen.quote:
Goedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet voor het zeggen.Ik wil van alles maar of het lukt? Zie onderstaande quote en zorg dat je erbij bent.
[..]
Ja! Prima. PM me je adres en ik zal er zijn.![]()
Mwa, ben afgelopen week weer bij de neuroloog geweest en heb een ander medicijn gekregen voor het slapen. Werkt hartstikke goed, ik heb geen last meer van wakkerliggen, woelen en paniek vlak voordat ik in slaap valquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben al eens uit mn BH geknapt en de knopen van mn jas zijn er af gesprongen.![]()
Maar goed, nu zit ik zelf te pochen over mn boobs...ander onderwerp graag.![]()
Hoe gaat het met Justin?
mooi dat er iets vooruitgang in zitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ben afgelopen week weer bij de neuroloog geweest en heb een ander medicijn gekregen voor het slapen. Werkt hartstikke goed, ik heb geen last meer van wakkerliggen, woelen en paniek vlak voordat ik in slaap val
Ik ben afgelopen week ook twee keer een stukje gaan lopen, en vanmiddag even de stad ingegaan om wat te kopen. Wat dat betreft is er wel vooruitgang, maar ik ben nog steeds wazig.
Wie komt er?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja godverdomme vrijdag sta ik in de HMH
G3 tour van Joe Satriani, Steve Vai en Steve Morse.quote:
Fijn he, slapen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ben afgelopen week weer bij de neuroloog geweest en heb een ander medicijn gekregen voor het slapen. Werkt hartstikke goed, ik heb geen last meer van wakkerliggen, woelen en paniek vlak voordat ik in slaap val
Ik ben afgelopen week ook twee keer een stukje gaan lopen, en vanmiddag even de stad ingegaan om wat te kopen. Wat dat betreft is er wel vooruitgang, maar ik ben nog steeds wazig.
Zonder vervelend gedoe in slaap vallenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Fijn he, slapen?![]()
Er is in ieder geval verbetering dus.Nu nog van die wazigheid afkomen. Kijk je wel uit dat je niet tegen een lantaarnpaal oid loopt.
Snel herstellen en dan bbqen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zonder vervelend gedoe in slaap vallen
Onmeunig bbq'en, met voor mij glutenvrij brood en pilsquote:
En of. Als t moet koop ik t voor je.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onmeunig bbq'en, met voor mij glutenvrij brood en pils
Veel plezier bij de tropical night.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Daywalk3rt gaat onverwachts naar Hengeloooh.
Dankjewel lieverd.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Veel plezier bij de tropical night.
Selmaquote:
Is het letterlijk zwart van de mensen? Negers enzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsakker wat druk. Gelukkig wat kennissen hier
Nee manquote:
NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA (8)quote:Op zondag 15 juli 2012 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee manEn ik moet me aanmelden om die clip te zien. (Ja ik klikte op de link.)
Zie bovenstaande, schone bloemquote:Op zondag 15 juli 2012 03:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Justin jonguh, je hebt je post veranderd. Ik hou niet van negers.
quote:Op zondag 15 juli 2012 05:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
En hiermee zeg ik welterusten!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel goed nu.
Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wat moet ik en waarom koop je mij?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En of. Als t moet koop ik t voor je.
Hoi meis. Sel komt vrijdag avond bij mij langs. Als je zin hebt ben je welkom. Uur of zevenquote:
Ik werk vrijdagavond, helaasquote:Op zondag 15 juli 2012 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi meis. Sel komt vrijdag avond bij mij langs. Als je zin hebt ben je welkom. Uur of zeven.
Ohquote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk vrijdagavond, helaasWas graag langsgekomen!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
Is haaksbergen een optie voor bijvoorbeeld een vrijdagavond meet
Wijsneus.quote:
quote:
Oh, je begint nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je begint nu al!
Haha, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Aha, maar goed dat ik je niet gebeld heb danquote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was in Almelohad dit weekend verjaardag van mn zusje en mn ma
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aha, maar goed dat ik je niet gebeld heb dan
Het is pas leuk als je er ook veel in bed hebt gehadquote:Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd.
Veel volk over de vloer gehad dit weekend
Ik ben niet zoals jou Basquote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is pas leuk als je er ook veel in bed hebt gehad
Jupz, tropical was ie niet en stervensdruk in de kroegen.quote:
Ik hoorde al zoiets idd.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jupz, tropical was ie niet en stervensdruk in de kroegen.
Hebben elkaar alleen maar lopen zoeken
Ja, buiten was nogal fris en ik had de jas in de auto laten liggen. Binnen stond je kort op elkaar en nauwelijks ruimte om te drinken. Daarbij dat er veel volk doorheen liep om mensen te zoeken of whatever..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets idd.
te druk dus
Ja wij kwamen ook nog ff aankakken rond 12. Toen was het op dat grote plein net afgelopen dus beetje gelopen. Ff bij murphys law daar geweest en bij de rits. Toen nog ff bij dat poolcentrum. En weer naar huis.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jupz, tropical was ie niet en stervensdruk in de kroegen.
Hebben elkaar alleen maar lopen zoeken
Welk grote plein?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja wij kwamen ook nog ff aankakken rond 12. Toen was het op dat grote plein net afgelopen dus beetje gelopen. Ff bij murphys law daar geweest en bij de rits. Toen nog ff bij dat poolcentrum. En weer naar huis.
Ja brinkplein.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar dan, je heb plein bij de rits, brinkplein en marktplein(bij DUX)
Leg uitquote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef ReMcOrE het volgende:
het blijft opvallend hoeveel er toch voor elkaar gekregen kan worden, als er maar een camera bij is...
was naar 'das je goed recht' aan het kijken, met een camera erbij blijken sommige conflicten toch wel op te lossenquote:
Oh zo, ja idd.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was naar 'das je goed recht' aan het kijken, met een camera erbij blijken sommige conflicten toch wel op te lossen
wat scheelt d'r an?quote:
Bakoeneiquote:
dan pak ie wat te vrettenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Wat is er nu beter dan een dikke baap roken bij de Mix samen met Sel en Nath?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:00 schreef Troel het volgende:
Voorlopig geen vrijdagavondmeets voor mij hoorHeb wel betere dingen te doen op vrijdagavond
Gewoon lekker thuis kneuterig op de bank?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is er nu beter dan een dikke baap roken bij de Mix samen met Sel en Nath?
Ja, dan houdt het al snel op.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:04 schreef Troel het volgende:
[..]
ik rook niet, ik drink niet en de komende vrijdagen staan voor mij al volgepland
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]Kan helaas niet, moet dan gewoon werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En aangezien ik nu al ziek naar huis ben gestuurd denk ik dat het moeilijk wordt om me dan ineens weer ziek te meldenZiekmelden is bij ons al lastig omdat er teveel misbruik van werd gemaakt, daarom moest ik vanmorgen ook gewoon gaan, ondanks mijn beginnende longontsteking.
Maar wij gaan gewoon even een nieuwe datum prikken, goed?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Bazenomschrijvingquote:Op maandag 16 juli 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's een links bolwerk vol vrijdenkers.
... zei hij tijdens het fappen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vulgaire troep.
...op de nok van het dak, hč!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
... zei hij tijdens het fappen.
Natuurlijk, wij zijn er.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef Kreator het volgende:
Ik zit vrijdag in Glanerbrug, tukker. Bij Sel en Samzz.. Ik hoor net dat het tof (whehe, boehoe) wordt.
Nathalie, Loona en ik gaan eerst even hangen bij de Mix.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef Kreator het volgende:
Ik zit vrijdag in Glanerbrug, tukker. Bij Sel en Samzz.. Ik hoor net dat het tof (whehe, boehoe) wordt.
Ik ben sceptisch. Pics.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb trouwens nog brutere abs dan die knakker hierboven.
Het was eigenlijk een grapje, maar ik zal de agenda vrijhouden.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
We gaan BBQ'en of gourmetten of zo. Even kijken.
Ik niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb trouwens nog brutere abs dan die knakker hierboven.
Dat weet ik. Daarom antwoordde ik serieus.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een grapje, maar ik zal de agenda vrijhouden.
Is kleding optioneel?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom antwoordde ik serieus.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nathalie, Loona en ik gaan eerst even hangen bij de Mix.Misschien komen we daarna nog even bij jullie langs, maar ik denk het niet.
![]()
[ afbeelding ]
Als jij naakt wilt komen, feel free to do so.quote:
Ik weet hetquote:
Thanks!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
Als jij naakt wilt komen, feel free to do so.
Niet naar de Mix en straight to bed? Fine with me baby!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal topquote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thanks!. Dat komt goed.
(ik kom overigens supergraag naakt. Maar ik hoef niet persé te komen vrijdag. BBQ'en is ook goed)
Ik neem zijn plek wel inquote:
Ik heb medelijdenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je haar moeder al gebeld welk vlees ze wel en niet lust?
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
"Ik heb Kobe-beef gekocht!"
"Kobe wat? Dat lust ik niet hoor!"
"Maar... KOBE BEEF!!! 30 Kiljard euro per ons!!!"
"Doe mij maar een speklapje..."
Dat vraag ik haar gewoon zelf. Dat durf ik wel, in tegenstelling tot anderen die via via hun groet over willen brengen en zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je haar moeder al gebeld welk vlees ze wel en niet lust?
moet je niet over hete kolen gaan lopenquote:
deed ik ook heul nietquote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je niet over hete kolen gaan lopen
vast een hete bak koffie of theequote:
Hoi. Niet van de Nederlandse zon iig.quote:
Hmhm hier in Frankrijk veel zon en ook nog veel wind = een snel verbrande Henquote:Op maandag 16 juli 2012 17:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoi. Niet van de Nederlandse zon iig.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hen
[..]
Ja, ontzettend. Door het prachtige weer hier
en dat moet je op een pannenkoek gooienquote:Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Boooh, rosti met kaas, ui en ei. Het ziet eruit als kots, maar damn wat lekker
!
Ik heb geen pannekoeken, helaasquote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat moet je op een pannenkoek gooien
Ze wil me niet meer spreken!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik haar gewoon zelf. Dat durf ik wel, in tegenstelling tot anderen die via via hun groet over willen brengen en zo.
In welke toko kan ik nu dan investeren zodat ik over een jaar lach om het wisselgeld van Abramovich?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee die hoerenzooi eet ik niet meer. Mongool heeft altijd van die zure paprika uit blik..
De rest...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In welke toko kan ik nu dan investeren zodat ik over een jaar lach om het wisselgeld van Abramovich?
True, true. Dat wordt weer kippensoep hier.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef ACT-F het volgende:
Wat een schijtweer, ik heb niet eens boodschappen kunnen doen![]()
En dat raad je ons aan of?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Whatever van Valentino uit Nijverdal MET knoflooksaus. Echt dat spul is zo sterk qua smaak dat je een week erna nog staal kan smelten met je adem.
Kippensoep is wel een idee. Maar ik heb alleen groentesoepquote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True, true. Dat wordt weer kippensoep hier.Met als nagerecht een bloembol. Doffe ellende die crisis.
Beetje extraquote:Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kippensoep is wel een idee. Maar ik heb alleen groentesoepDan neem ik wel een appel als toetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |