Valt nog mee, straks gaat het pas echt gietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:39 schreef Troel het volgende:
Grappig. Als ik hier vraag of het bij jullie ook zo druilerig is, kan ik voor de helft al ongeveer antwoord geven
Bij ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:15 schreef Redbaron het volgende:
Gezellige avond gehad, nu slapen..
Morgen verjaardag in Haaksbergen/St isidoriushoeve?
Wat slecht, schitterendquote:
Wel goed nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Selma
Hoe gaat het nu met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Zo'n bord zag ik vorige week ook een paar straten verder. Vond het wel leuk eigenlijk. Een keer wat anders dan die eeuwige ooievaars.quote:
Godverdomme wat slechtquote:
Sanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme wat slecht. En onorigineel inmiddels.
Net 1 minuut geleden een korte heftige bui maar nu is het alweer droog. Ach ja, ik ga toch nergens heen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef ACT-F het volgende:
Zo, het trekt helemaal dicht hier. Het gaat stevig regenen
Wel een bizar gezicht, een kilometer verderop zag ik bijna niets meer door de regen, maar hier was het nog droog. Maar inmiddels gaat het hier helemaal los.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net 1 minuut geleden een korte heftige bui maar nu is het alweer droog. Ach ja, ik ga toch nergens heen.
Ik heb je tot nu toe weinig positiefs uit zien kramen. Kom je hier alleen maar om te klagen en te zeuren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme wat slecht. En onorigineel inmiddels.
Basquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe weinig positiefs uit zien kramen. Kom je hier alleen maar om te klagen en te zeuren?
T ging je toch niet snel genoeg hier? Waarom ben je er in godsnaam weer?!
Selquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
BasDie recht voor de raap posts van jou.
![]()
Sorry San, maar Bas heeft wel gelijk. Het is alleen maar klagen en aandachtshoeren met je tieten.
Lonaa en ik hebben ook cup D en E maar wij scheppen er niet over op.
Wouterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal ook maar eens uit bed stappen
He, Selquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San
Ooievaar is uit, planken zijn in.
ja, we zijn daar van het terrein afgeveegdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Woutermooi werk in de Rietmolen gisteren ofniet?!
zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, we zijn daar van het terrein afgeveegd
De frikandel speciaal was niet te vreten. Onmeunig veel mayo
Die in Amersfoort was veel lekkerderder hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, we zijn daar van het terrein afgeveegd
De frikandel speciaal was niet te vreten. Onmeunig veel mayo
Heb je het nou over mij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:21 schreef Redbaron het volgende:
T ging je toch niet snel genoeg hier? Waarom ben je er in godsnaam weer?!
Cheers matequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
HF \m/
[..]
Voel je je aangesproken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |