Is nog geefbaar.quote:
Tja, andersom is soms lastig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatjes die eerst hun bitches moeten neuken voordat ze gaan bier drinken. Nu moet ik wachten. Goffedomme.
Ja, maar als het echte werk eenmaal moet beginnen, kan alcohol wat probleempjes veroorzaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eerst helemaal lam zuipen en dan met een of ander wijf meegaan is prima
Ik heb daar vrij weinig last van, alleen als ik echt compleet mijn kop er af heb geschroefdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar als het echte werk eenmaal moet beginnen, kan alcohol wat probleempjes veroorzaken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb daar vrij weinig last van, alleen als ik echt compleet mijn kop er af heb geschroefd
quote:NAC Breda heeft Ebi Smolarek op proef. De 31-jarige aanvaller speelt zaterda mee in het oefenduel van de Bredase club met de Zundertse selectie. "We willen bekijken hoe Ebi er voor staat", reageert technisch directeur Jeffrey van As op de stageperiode.
Ja, met zo'n halfslappe paling die dubbelklapt als je 'm erin wilt steken kom je niet zo ver soms.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar als het echte werk eenmaal moet beginnen, kan alcohol wat probleempjes veroorzaken.
En waar dit artikel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het officiële NAC Breda topic # 21 - Er is maar één club in Brabant!
Seizoen moet nog beginnen he Mikey.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch leuker hier toen elke club een actief bewegeenlijk topic had.
[Centraal] Sporting Clube de Portugal Topicquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En waar dit artikel?
[VBL Slowchat] #474 Steven neemt een Rotterdam tattoo
Dan nog pakweg drie jaar geleden was dat veel meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Seizoen moet nog beginnen he Mikey.
Echt, Als een ander persoon het hier zou posten had je er zeker niets van gezegd héquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[Centraal] Sporting Clube de Portugal Topic
Jawel, ik sprak ik hier gister vannacht ook over voetbal en kreeg te horen dat dat verboden is in de SC.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, Als een ander persoon het hier zou posten had je er zeker niets van gezegd hé
Dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog pakweg drie jaar geleden was dat veel meer.
Een lopend seizoen of niet maakt dus niets uit indez contextquote:
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een lopend seizoen of niet maakt dus niets uit indez context
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |