nah, die druk je stukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geilerd. Je kan ook met een banaan gaan spelen he ?!
deze man weet !quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Begin met één vinger, even lekker kronkelen ermee, nog een vinger erbij, scharen, en glijmiddel en hem erin steken.
Ervaring?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Begin met één vinger, even lekker kronkelen ermee, nog een vinger erbij, scharen, en glijmiddel en hem erin steken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Goed advies !quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nah, die druk je stuk
ik adviseer een dildo
Begin met dat kleintje van Steven. Als je daar aan gewent bent moet je maar ff bellen. Dan kom ik wel ff langs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef Monopoly het volgende:
Hoi ik ben sinds gisteren uit de kast en wil anale seks hebben met mijn vriend
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Glijmiddel is inmiddels in huis maar verder?
Okequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin met dat kleintje van Steven. Als je daar aan gewent bent moet je maar ff bellen. Dan kom ik wel ff langs.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin met dat kleintje van Steven. Als je daar aan gewent bent moet je maar ff bellen. Dan kom ik wel ff langs.
Ja, droog erin steken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, er bestaan geen andere opties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |