nvmquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
SAMZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ik heb woensdag mn ex gezien. Had hem al een jaar ofzo niet gezien, hij wist dus niet dat ik typhusveel was afgevallen
Sterf!quote:
Begin in m'n stamkroeg, even rustig aan beginnen cq indrinken. Dan denk ik centrum Den Haag plein. Daar zijn leuke kroegjes zoals, plein 19, berger, enz en dan eindigen in club millers. De club tent op dit moment van Den Haag met veel mooie vrouwen. Een echte balle tentquote:
Daarvoor moet je dan ook voor de trein springen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt toen hij tegen die trein sprong hoopte ik op het beste maar hij stond gewoon lachend op
Ik dacht wel ff je fobo te checken maar helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb woensdag mn ex gezien. Had hem al een jaar ofzo niet gezien, hij wist dus niet dat ik typhusveel was afgevallen
Wat weet jij daar van dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook voor de trein springen.
Grmblquote:
Klinkt als een goede avondquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin in m'n stamkroeg, even rustig aan beginnen cq indrinken. Dan denk ik centrum Den Haag plein. Daar zijn leuke kroegjes zoals, plein 19, berger, enz en dan eindigen in club millers. De club tent op dit moment van Den Haag met veel mooie vrouwen. Een echte balle tent![]()
http://www.millersdenhaag.nl/club/
En wie weet eindigen ergens op een strandfeest op het zwarte pad Scheveningen. Dan ben ik toch bijna thuis
Wat zei hijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso zijn er geen foto van mij sinds ik zo ben afgevallenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik dacht wel ff je fobo te checken maar helaas
Ik hou van die joodquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak het volgende week goed met je
Die nare kutjood had het over winter ofzo
Je past niet op de foto zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso zijn er geen foto van mij sinds ik zo ben afgevallen![]()
Samzz en C_A kunnen het vertellen. Mono ook wel maar die is nu even te erg onder invloed
in de glasbak en recyclen er mee!quote:
Hij keek nogal uhm verschriktquote:
Ik wens je veel plezierquote:
Godver ik haat het als ik gewoon moet lachen om een naar mij gerichte beledigingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |