quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Als je bij de plaatselijke Gamma vraagt om een pot zwarte verf, krijg je toch echt niet die zandkoekjesbruine kleur van de gemiddelde Fernandes-poster hoor.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Als je bij de plaatselijke Gamma vraagt om een pot zwarte verf, krijg je toch echt niet die zandkoekjesbruine kleur van de gemiddelde Fernandes-poster hoor.
Wijze woorden weer van Vasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is dit voor een wiggertopic, alleen maar blanken hier
Heey lekkertjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem me geen schatje. I'm a strong black independent woman.
Ik ben alleen zwart in de nacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke maar waar zijn mijn echte medenegers dan?
ik ben albino xdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben een neger lekkerdingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik probeer niet eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef Gridlok het volgende:
alsof joellie kans makuh bij vasjuh :S:S;s:S:s
ik ga gewoon met vas naar du kfc niggurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef Gridlok het volgende:
alsof joellie kans makuh bij vasjuh :S:S;s:S:s
Je hebt zelfkennis dus?quote:
Ik hou niet van kfc, ook niet van watermeloen. Ik val zo erg buiten de negerboot nu jongensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga gewoon met vas naar du kfc niggur
Echte negers gaan niet met de boot, echte negers rennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van kfc, ook niet van watermeloen. Ik val zo erg buiten de negerboot nu jongens
Bij jou ging het dus niet zo goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, hij is bbb al aan het hosselen
niet eens geprobeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jou ging het dus niet zo goed?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |