SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________________________________________________________
Wat is een neger dan?
Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara, met afzondering van de Hoorn van Afrika. Neger is afgeleid van het Spaanse en Portugese negro, wat zwart betekent (het is niet duidelijk of het daarvoor een afgeleide was van het Latijnse niger of het Griekse necro).
De benaming 'neger' of 'negroïde' wordt soms ook gebruikt voor de oorspronkelijke bewoners van Melanesië, die eveneens negroïde kenmerken hebben, ofschoon ze niet direct verwant zijn met zwarte Afrikanen.
Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had. De meningen of de term tegenwoordig als aanduiding voor een persoon met een donkere huidskleur neutraal of beledigend is, lopen uiteen. Volgens de dienst van de Vlaamse overheid is 'zwarte' alvast een neutraler woord dan 'neger'.
LET OP VOOR DEZE NEGERS!
De wigger
Een wigger (ook wel: wigga, whigger of whigga) is een bijnaam voor een blanke die het gedrag, taalgebruik en de stijl van kleden van stereo typische stedelijke zwarten (vooral Afro-Amerikanen) imiteert.
De bounty
Je hebt ook het tegenovergestelde van een wigger, de bounty.
Een bounty is bijnaam voor negers die het gedrag, taalgebruik en de stijl van het kleden van stereo typische blanken ( vooral Henk en Ingrid) imiteert.
Filmmateriaal
Het leek ons een leuk idee om een meet te organiseren. Zo kan iedereen een beetje kennis met elkaar maken. We dachten aan eerst dineren bij de KFC en dan lekker te gaan stappen in Club Vie in Rotterdam. Als iemand suggesties heeft voor een leuke salsa club is dat misschien zelfs leuker. De datum moeten we nog prikken!
Deelnemers:
Sanddr
Dientje12
Fanta-stick
Black-beauty-babe
Hooidraad
Herkenbaarheid
• Houd het gezellig!
• Loop niet onnodig plaatjes te posten.
• Loop ook niet onnodig veel youtube-filmpjes te posten
• Heb je LaPo dan open je een nieuw deel. Er worden dus geen topics gejat.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fanta-stick op 14-07-2012 19:20:28 ]
Neen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben blank mag ik hier nog steeds posten?
en daarna meiden lastig vallenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
lkr kip eten whahah xd en watermeloen
als ze maar aan de ketting blijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Wat vinden jullie dan van zwarte pieten
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ze maar aan de ketting blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
wat krijg je als je een inktvis met een neger kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja zat al te kijken naar die meet-gasten, ICT-Wit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is dit voor een wiggertopic, alleen maar blanken hier
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
wat krijg je als je een inktvis met een neger kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoek je beef niggah?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja zat al te kijken naar die meet-gasten, ICT-Wit.
Als je bij de plaatselijke Gamma vraagt om een pot zwarte verf, krijg je toch echt niet die zandkoekjesbruine kleur van de gemiddelde Fernandes-poster hoor.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Als je bij de plaatselijke Gamma vraagt om een pot zwarte verf, krijg je toch echt niet die zandkoekjesbruine kleur van de gemiddelde Fernandes-poster hoor.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Als je bij de plaatselijke Gamma vraagt om een pot zwarte verf, krijg je toch echt niet die zandkoekjesbruine kleur van de gemiddelde Fernandes-poster hoor.
Wijze woorden weer van Vasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is dit voor een wiggertopic, alleen maar blanken hier
Heey lekkertjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem me geen schatje. I'm a strong black independent woman.
Ik ben alleen zwart in de nacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke maar waar zijn mijn echte medenegers dan?
ik ben albino xdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben een neger lekkerdingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik probeer niet eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef Gridlok het volgende:
alsof joellie kans makuh bij vasjuh :S:S;s:S:s
ik ga gewoon met vas naar du kfc niggurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef Gridlok het volgende:
alsof joellie kans makuh bij vasjuh :S:S;s:S:s
Je hebt zelfkennis dus?quote:
Ik hou niet van kfc, ook niet van watermeloen. Ik val zo erg buiten de negerboot nu jongensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga gewoon met vas naar du kfc niggur
Echte negers gaan niet met de boot, echte negers rennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van kfc, ook niet van watermeloen. Ik val zo erg buiten de negerboot nu jongens
Bij jou ging het dus niet zo goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, hij is bbb al aan het hosselen
niet eens geprobeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jou ging het dus niet zo goed?
quote:
Sexy iddquote:
Nog steeds aan het hopen op HHquote:
Hij heeft gewoon harde hossel skills, daarin falen wij dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die is mij altijd voor met zijn gladde praat, natte wasbeer.
Dan had je er eerder bij moeten zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb alleen haar last.fm gezien. Nou ja, beter dan niets.
Daarom vroeg ik het ookquote:
Wat zijn dat voor fake ass niggaz wannabees?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die bbqen niet, gooien gewoon alles in het vet
Deze neger komt zo hardquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heel knap was, was je echt niet zo wanhopig.
wow, gewoon wow.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat 99% van mijn posts hier getroll zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit trouwens een kloon van je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan had je er eerder bij moeten zijn
[..]
Daarom vroeg ik het ook
Oom_Agentquote:
Chai dus..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
negers op fok
tournament of death
chai vs plastic_zak
Je schrijft je eigen naam al verkeerd stuk strontquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
negers op fok
tournament of death
chai vs plastic_zak
Hoaxquote:
Uhm maar dat is wel bruinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je schrijft je eigen naam al verkeerd stuk stront
xx je mannetjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je schrijft je eigen naam al verkeerd stuk stront
Ik heb het over de posts die altijd over hetzelfde gaan en te kenkersaai en eentonig zijn voor getroll.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet weten dat 99% van mijn posts hier getroll zijn
sry xdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het over de posts die altijd over hetzelfde gaan en te kenkersaai en eentonig zijn voor getroll.
Chai heeft de trein niet nodig hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoax
We spreken gewoon ergens af, maar vanwege mijn autisme kom ik niet opdagen en valt zij per ongeluk onder de trein.
Topic kill hequote:
Sorry, verkoop nu nog alleen maar zeehonden pups. Dan lukt het hosselen iets beterquote:
Ik wil wel een kruidnoot Sinterklaasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wil jij een kruidnoot, beste jongen?
Of krijg je er liever van langs met de roe?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:34 schreef Sanddr het volgende:
Jullie snappen het idee van dit topic. Negers zijn lui, dus posten ho maar!
Een kruidnoot is wel lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wil jij een kruidnoot, beste jongen?
Of krijg je er liever van langs met de roe?
O, zelfde garpquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:46 schreef Sanddr het volgende:
Wel eerst je bordje leegeten, dan krijg je een toetje!
Ik kan het zelf niet maar ik zal mijn Sanddr vragen of hij het wilt doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:10 schreef Jellereppe het volgende:
Hé, wil iemand mij tussen de users zetten op de OP. Ben lichtgetint.
Thanks.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet maar ik zal mijn Sanddr vragen of hij het wilt doen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:34 schreef Sanddr het volgende:
Jullie snappen het idee van dit topic. Negers zijn lui, dus posten ho maar!
Ik wil ook graag in de OPquote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Faka bong togh, check me die swaag G.. Aight juweetzeelluf kfckip at ya hommie fo sure..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja chill toch altijd, faka met jou?
Mwah..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:10 schreef Jellereppe het volgende:
Hé, wil iemand mij tussen de users zetten op de OP. Ben lichtgetint.
Jullie staan in de OP, bedank Sanddr maar.quote:
Bedankt en bedankt Sanddrquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan in de OP, bedank Sanddr maar.
Vis? Je zit hier in een negertopic hè...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt en bedankt Sanddr
![]()
Een broodje bakkeljauw voor de moeite!
[ afbeelding ]
Dude broodje bakkeljauw voor die eckte suri's.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Vis? Je zit hier in een negertopic hè...
Daaromquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Vis? Je zit hier in een negertopic hè...
Welkom. Heb je de 4 vereiste kippen meegebracht voor het welkomstritueel?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:02 schreef Herkenbaarheid het volgende:
EUJ G's, mijn 1e post in dit topic
Ja ze leven nog. Ik heb ook mijn oega boega jurk al aangetrokken en ik verheug me op een moment dat Fanta mijn lip in tweeën splijt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Welkom. Heb je de 4 vereiste kippen meegebracht voor het welkomstritueel?
Hey wat handig daar kun je heel makkelijk je koffie opzetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:07 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja ze leven nog. Ik heb ook mijn oega boega jurk al aangetrokken en ik verheug me op een moment dat Fanta mijn lip in tweeën splijt.
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey wat handig daar kun je heel makkelijk je koffie opzetten.
quote:
skeere niguuquote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Restvlees van kippen verpulverd en dan wat paneermeel erover heen...Gatver, doe mij maar filet bites.
Daggeren is het ding.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:12 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Dientje Fanta niggers lekker schudduh met die billuh toch
lolquote:Op zondag 15 juli 2012 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb gedaggerd eergisteren, maar ik daggerde de jongen ipv hij mij..haha
echt?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik tilde hem op...en toen daggeren.
Ja, kijk dan is het grappig maar ik laat me echt niet daggeren hoor.quote:
in de clubquote:Op zondag 15 juli 2012 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, kijk dan is het grappig maar ik laat me echt niet daggeren hoor.. Beetje een gast die tegen je aan zit te stoten.
ah, dat ken ookquote:Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gewoon op een huisfeestje voor de lulz.
lijkt net udowu inderdaad, opflikkeren met deze poepquote:Op zondag 15 juli 2012 00:37 schreef Beach het volgende:
tr gedaan deze sc gaat nergens meer over slotje
preciesquote:Op zondag 15 juli 2012 00:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
lijkt net udowu inderdaad, opflikkeren met deze poep
Jammer dat het deze kant op gaat...maar ik wil niet dat dit topic sluit.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:37 schreef Beach het volgende:
tr gedaan deze sc gaat nergens meer over slotje
Je wilt dus een piercing voor je hele lichaam?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:52 schreef Plastic_zak het volgende:
zal ik een eikelpiercing nemen????????
HIHIAHAOOOOOquote:Op zondag 15 juli 2012 00:56 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Je wilt dus een piercing voor je hele lichaam?
come at me brahquote:Op zondag 15 juli 2012 00:56 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Je wilt dus een piercing voor je hele lichaam?
quote:Kentucky Fried Chicken.Die fastfoodconcerns zorgen ervoor dat hun producten de grootste gemene deler behagen. Als je honger hebt gaan de voonamelijk op kip gebaseerde producten van KTF erin als koek: de aangename combinatie van zoet en zout en een romige streling van het verhemelte door het aanwezige vet. Hele volksstammen zijn eraan verslaafd. Af en toe is het best wel smakelijk. Om tegemoet te komen aan de zogenaamde lekkere trek. Maar blijf niet hangen, want voordat je het weet bestel nog een portie kip.
Maandag een exclusieve review van deze vestiging in dit topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:59 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.yelp.nl/biz/kentucky-fried-chicken-amsterdam-2
[..]
Hij heeft me nog niet ten huwelijk gevraagd hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 01:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen partyboi als schoonzoon.
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Hij heeft me nog niet ten huwelijk gevraagd hoor..Ik verwacht derde date trouwringen
Nog niet eens?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:06 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Hij heeft me nog niet ten huwelijk gevraagd hoor..Ik verwacht derde date trouwringen
Ohjaquote:Op zondag 15 juli 2012 01:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]leg me nou wat uit schat via dm...
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maandag..na het eten..achter het station.
Ik denk het wel ja!quote:Op zondag 15 juli 2012 01:07 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nog niet eens?Wil hij in de friendzone geraken of zo?
Okeee:)quote:Op zondag 15 juli 2012 01:08 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
OhjaWas het vergeten kom eraan
Het is toch een algemene regel dat date #1 = verkering vragen en date #2 = ten huwelijk vragen.quote:
Ja normaal wel tochquote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Het is toch een algemene regel dat date #1 = verkering vragen en date #2 = ten huwelijk vragen.
ik wil je fotoquote:
ik ben lelijk hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 01:11 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja normaal wel tochWaz deze..
[..]
ik wil je foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |