Hb je wel eens gekeken wat er in de map staat ? Kun je echt al die programma's missen ? Waarom heb je ze dan geinstalleerd ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef 0108daniel het volgende:
Nadat ik Windows opnieuw heb geinstalleerd krijg ik onder de normale program files ook de map: Program Files (x86)
Deze kan ik niet verwijderen omdat ik geen administrator ben (hoewel ik de enige gebruiker ben)
Heb heel google afgezocht en verschillende opties geprobeert waaronder het hele beheer over proberen te nemen alleen niets helpt.
Bij het installeren van Windows 7 kon ik x86 en x64 kiezen.
Ik heb beide geprobeerd maar toch blijft die Program Files (x86) er staan.
Denk dat ik nogmaals maar Windows er opnieuw opzet, maar welke moet ik dan gebruiken zodat ik NIET de X86 krijg?
Zoek het verschil eens op tussen 32bit (x86) en 64 bit (x64). Zoek dan een middelgroot boek en sla jezelf daarmee voor je kop (je moet nog wel goed kunnen functioneren om de volgende stap te kunnen maken), kom dan terug met 'sorry, ik ben dom bezig' als reply en smeek de modjes om een slotje voor dit topic.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef 0108daniel het volgende:
Zal het even duidelijk proberen uit te leggen.
Nadat ik een schone installatie had gedaan startte windows op.
In verkenner staan er opeens 2 program files mappen (die ik nooit gehad heb)
In beide mappen staat precies hetzelfde.
Omdat ik de map x86 nooit gehad heb wilde ik die verwijderen alleen dat was niet mogelijk omdat ik gek genoeg geen administrator ben.
Die programma's worden gewoon standaard geinstalleerd, die kan je niet zelf kiezen.
Lees even beter de vraag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:40 schreef CoolGuy het volgende:
en dan zeggen dat je alles hebt afgezocht ook echtals je toch een lege hdd hebt en je installeerd Win64bits en hij maakt dan toch die x86 map aan, dan kun je 2 dinge doen.
1. denken; ok, dat zal wel zo horen dus ik laat t zo.
2. denken dat je t beter weet en dus met alle geweld die map willen deleten.
Waarom staat het dan ook bij x86?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat hoort wel bij windows 7 64 bit, omdat windows daar de programma'in zet die voor 32bits zijn ontworpen maar gewoon werken onder 64bit.![]()
maar dat hoort toch helemaal niet zo!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat hoort wel bij windows 7 64 bit, omdat windows daar de programma'in zet die voor 32bits zijn ontworpen maar gewoon werken onder 64bit.![]()
omdat microsoft.quote:
doe nou die boek oplossing, maar sla jezelf er toch maar hard mee, het leven heeft geen zin meer voor je.quote:
O daar hebben we GalgenRad met zijn ideeën rattebek (zoals je vaker wordt genoemd):Pquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:46 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
doe nou die boek oplossing, maar sla jezelf er toch maar hard mee, het leven heeft geen zin meer voor je.
32bits draait op een x86 proc, daarom staat er x86
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |