SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
65 miljoen aan transfers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
"Ja, ik heb Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva verkocht aan PSG. We besparen daarmee 150 miljoen euro in twee jaar", zei Berlusconi tegenover de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport.
Die man is echt dom. Verdienen die spelers 35 miljoen per jaar of?
Man City al eerst. Chelsea komt er nu achteraanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSG koopt succes, net zoals Chelsea een beetje aan het doen is
Transfer geld bespaar je niet. Want dat zijn geen kosten die je normaal zou maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Lapo:
[..]
65 miljoen aan transfers.
85 miljoen over, 2 spelers 2 jaar, dus 20 miljoen per jaar, dat is veel maar kan wel
Chelsea heeft het al gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Man City al eerst. Chelsea komt er nu achteraan
Sterft van de slechte chem lolquote:
Transfers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sterft van de slechte chem lol
Aha, zoiets dacht ik alquote:
Het is vertaald uit het Italiaans, ik denk wel dat hij het zo bedoelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Transfer geld bespaar je niet. Want dat zijn geen kosten die je normaal zou maken.
35 mln per jaar niet iig.quote:PARIJS - Lionel Messi is momenteel de best verdienende voetballer van de wereld. Dat maakte het sporttijdschrift France Football bekend.
De aanvaller krijgt van zijn Spaanse werkgever een salaris van 10,5 miljoen euro. Daarnaast verdiende hij 1,5 miljoen met bonussen en 21 miljoen met reclameactiviteiten. Opgeteld dus 33 miljoen euro in een jaar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sterft van de slechte chem lol
Messi.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is vertaald uit het Italiaans, ik denk wel dat hij het zo bedoelt.
[..]
35 mln per jaar niet iig.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
DTM had een lijstje gepost, ik weet niet of die compleet is maar Hulk stond er nog niet bij.
Tuurlijk wel, hij gaat naar Chelseaquote:
Moet die transfer nog wel in FUT doorgevoerd worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij gaat naar Chelsea
Gaat nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet die transfer nog wel in FUT doorgevoerd worden.
Ja, maar om nou 2 weken te wachten bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe snel het allemaal gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat nog wel gebeuren.
Komen meerdere transferrondes toch?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom gaat hulk naar chelsea?Daar gaat mn Mangala - Hulk link..
Of lekker met Roman in de skybox zitten ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
Marin, Mata, Hulk, Hazard, Oscar waarschijnlijk dat wordt weer banken
-------------Torresquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
Marin, Mata, Hulk, Hazard, Oscar waarschijnlijk dat wordt weer banken
Dacht al dat het niet officieel was, maar hij gaat wel denk ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:16 schreef detennismaster het volgende:
Hulk gaat helemaal niet naar Chelsea?
Hulk ontkent transfer naar Engeland
Gaf Hazard zelf niet aan dat hij in het centrum wou spelen? Dan zou je Mata op rechts kunnen zetten en Hazard op 10. Ben persoonlijk niet zo te spreken over die Sturridge.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
-------------Torres
Hazard -Sturridge - Hulk
------Essien - Ramires
Cole-Cahill-Luiz-Ivanovic
-----------Cech
Sturridge op CAMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
-------------Torres
Hazard -Sturridge - Hulk
------Essien - Ramires
-----------Cech
Oja, Terry en Lamps helemaal vergeten eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sturridge op CAM
Mata, Marin > Sturridge en met Oscar komt er nog een CAM. Als Lampard en Terry niet spelen heeft AvB meteeen een probleem of wil je dit in fifa spelen?
Als Chelsea fan Terry en Lampard vergetenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, Terry en Lamps helemaal vergeten eigenlijk.
Terry dan ipv Cahill en Lampard ipv Essien denk ik.
Als dit zo in het echt gaat worden ga ik er zeker een team van maken op FIFA ja
Ramires-Hulk linkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom gaat hulk naar chelsea?Daar gaat mn Mangala - Hulk link..
Ja, even de weg kwijtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als Chelsea fan Terry en Lampard vergetenMoet niet gekker worden haha
AvB heeft sowieso geen probleem want die zit bij Spurs tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sturridge op CAM
Mata, Marin > Sturridge en met Oscar komt er nog een CAM. Als Lampard en Terry niet spelen heeft AvB meteeen een probleem of wil je dit in fifa spelen?
Di Matteo danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AvB heeft sowieso geen probleem want die zit bij Spurs toch
Ohja foutje, Di Matteo natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AvB heeft sowieso geen probleem want die zit bij Spurs toch
3 MB/s hier, eat thatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mijn internet is echt aan het zuigen.
Nouja, mijn PC eigenlijk meer. Pure kak. Downloads gaan sommige momenten met 2 kb/s
Mag ik een handtekening?quote:
Ja ze hadden hem beter andersom kunnen rijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:27 schreef stoereboii het volgende:
Wat een kutetappe ook. 2 cols binnen 50 km van het begin en de rest zo goed als plat...
Jij welquote:
Klopt. Dit slaat toch nergens opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ze hadden hem beter andersom kunnen rijden.
Dat betekent dat je een Full HD film binnen 160 seconden binnen hebtquote:
Dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een Full HD film binnen 160 seconden binnen hebt
Dat kan bijna niemandquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een Full HD film binnen 160 seconden binnen hebt
Ja, da's je abbo jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]downloaden is ms anders ofzo weet het niet. Weet enkel dat ons internet 50mb/s is.
Boeit me verder ook vrij weinig
120 MB/s download?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik tik de 120 aan hier hoor, dacht dat dat wel de norm was in Nederland
Doe dan volledig plat als in de eerste week.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal dezelfde etappes en dat willen ze niet he
Dan doe je 10 seconden over 1,2 GB, lijkt me sterkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja? Mijn torrents heb ik altijd heel snel binnen
Dan krijg je geen aanvallers die een etappe pakken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Doe dan volledig plat als in de eerste week.
Trouwens ASOvoor die tijdslimiet was prudhomme dat er een paar niet op tijd binnen gingen komen. Gaat ie roepen of mark cavendish er al was etc, dan had hij de limiet sowieso niet toegepast
en er wordt niks van gezegd ook he!
Schijt in haar bekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
Tering hey, de schoonmaakster is wel erg overijverig. Ik wil schijten
nadenken mag ook wel, toch logisch dat ie dan gewoon zo'n 120mb abbo heeft en dus met 12-15mb kan downloaden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan doe je 10 seconden over 1,2 GB, lijkt me sterk
Doe eens een speedtest.net
natuurlijk haal ik dat nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan doe je 10 seconden over 1,2 GB, lijkt me sterk
Doe eens een speedtest.net
Nieuwe toernooi?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:35 schreef BDIL het volgende:
Waarom zijn alle Brazilianen ineens zo duur ? David Luiz niet onder de 4k
hoorde iets over een nieuw nationaliteiten/clubs toernooi?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:35 schreef BDIL het volgende:
Waarom zijn alle Brazilianen ineens zo duur ? David Luiz niet onder de 4k
Ik ben al blij met 1mb/s.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk haal ik dat nieten speedtest zegt 50/5 wat klopt met ons abbo
ik haal meestal 5mb/s met downloaden
En als je dan zoals Dudeweiser betaalt voor een 120mbit abo maar je krijgt de snelheid van een 50mbit abo gaat er dus iets fout.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:37 schreef DannyDeko het volgende:
Je moet je abbo delen door 8
Dus als je 120 mbit abbo hebt download je met 15 MB/S
50mbit abbo is dus ongeveer 6MB/S
Ik ga toeslaan met mijn Eresilversquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef Andijvie_ het volgende:
Over twee uurtjes komt er een nieuw toernooi waar je 5000 coins mee kan verdienen![]()
Al je spelers moeten uit hetzelfde land komen of hetzelfde club.
Het gaat ook om de snelheid van uploader he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
En als je dan zoals Dudeweiser betaalt voor een 120mbit abo maar je krijgt de snelheid van een 50mbit abo gaat er dus iets fout.
Brasiltoernooiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef Andijvie_ het volgende:
Over twee uurtjes komt er een nieuw toernooi waar je 5000 coins mee kan verdienen![]()
Al je spelers moeten uit hetzelfde land komen of hetzelfde club.
Ja ze zeggen ook altijd dat je eigenlijk maximaal aan 80% van je snelheid komt. Maar dan nog klopt er iets niet bij hem iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
En als je dan zoals Dudeweiser betaalt voor een 120mbit abo maar je krijgt de snelheid van een 50mbit abo gaat er dus iets fout.
18 spelers uit 1 land of 18 spelers van 1 club.quote:
ik betaal niet voor 120 hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat een lijst pas om 7 uur wordt gepubliceerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen 1 silver of bronze transfer!
Overigens kunnen ze Felipe Melo toch niet ineens in packs doen? Hij zit niet in de database. Anders hadden ze dat met Scholes en Jobson ook wel kunnen doen.
Ik heb er maar 11quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
18 spelers uit 1 land of 18 spelers van 1 club.
Nee dat is bijna altijd tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb juist 11 nationaliteiten in mijn teamquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon ultra-verdedigendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga toeslaan met mijn Eresilvers
7 150c bronzes?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb er maar 11
Moet ik nog subs bijkopen ook zeker
Maar die lijst werd hier net al gepost? Of is die lijst dan niet echt ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat een lijst pas om 7 uur wordt gepubliceerd
True dat. Eventjes doenquote:
Ik zou 7 uur gewoon afwachten, hoeveel fake posts worden wel niet gemaaktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar die lijst werd hier net al gepost? Of is die lijst dan niet echt ofzo
misschien maar meedoen jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:42 schreef stoereboii het volgende:
Dat toernooi ruikt naar alleen maar Brazil teams
Thanks. Toch maar de Belgen van stal halen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:
4k zekerquote:
Aight, thanksquote:
Ik zat al te denkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Toch maar de Belgen van stal halen dan
Zijn wel vervelende toernooi dit. Je komt toch Brazilianen tegen in 9 vd 10 wedstrijden
Waarom geen Tettey en Singh?quote:
Via custom formations, maar dat schijnt helemaal niet te werken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
Hoe verander je de workrates van spelers?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
Hoe verander je de workrates van spelers?
Ga wat verschillende mensen op die posities proberen. Iedereen heeft Tettey. Zowieso ook Grindheim daar nog doen, das echt ne baasquote:
Linkje naar je team nu? Of puush het even.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd liep niet als gepland, echter we zijn niet in paniek
Krul, kan je aan het silvertoernooi mee doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Verbeteringen voor toernooi?
Ik heb ook NIF Piet nog, maar is het verdeeld in bronze/silver/goud ook nog?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Krul, kan je aan het silvertoernooi mee doen.
Ja, want waarom zou je ook Mata opstellen als je Sturridge op 10 kunt zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
-------------Torres
Hazard -Sturridge - Hulk
------Essien - Ramires
-----------Cech
Ben even met een wedstrijd bezig, klein momentjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Linkje naar je team nu? Of puush het even.
Van Persie, Huntelaar, Sneijder, Van der Wiel, Heitinga, De Guzman, Emanuelson. Wie niet, als je toch goud gaat gebruikenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Verbeteringen voor toernooi?
Ik wil het Silver houden voor de rest, IF Pietje is een uitzonderingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Persie, Huntelaar, Sneijder, Van der Wiel, Heitinga, De Guzman, Emanuelson. Wie niet, als je toch goud gaat gebruiken
Vandermarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil het Silver houden voor de rest, IF Pietje is een uitzondering
Ja, ik wilde een IF keeper hebbenquote:
Varieert per toernooiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:08 schreef Andijvie_ het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je een toernooi wint van bv. 5000 coins? Veranderd de volgende keer dat je weer meedoet aan het toernooi de prijs als je wint? Of blijft het hetzelfde?
Spinazie is zooooo smerigquote:
haal toty krul, maar 30k ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil het Silver houden voor de rest, IF Pietje is een uitzondering
Bazenteam!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
Kamikazie:
[ afbeelding ]
Ik wil Ramos en Pepe dan medium AWR geven, en Sanchez med/med
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |