Vergeet Zelda niet:quote:
dit vinden alle ouders volgens mij wel leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel voor de (3)DS die bedoeld is voor mijn moeder. Ze heeft er verder geen verstand van dus ben ik samen met haar naar de winkel gegaan en hebben we het spel Touch N Play gekocht. Zelf zou ik het niet kopen, maar omdat die spelletjes niet zo moeilijk zijn, leek het me wel geschikt. Zelfs zou ik liever een Mario spel kopen, alleen Mario Party in je eentje spelen lijkt me ook zo saai, en ik vraag me af of mijn moeder wel behendig is/kan zijn met een platform spel.
Iemand een goede tip?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel voor de (3)DS die bedoeld is voor mijn moeder. Ze heeft er verder geen verstand van dus ben ik samen met haar naar de winkel gegaan en hebben we het spel Touch N Play gekocht. Zelf zou ik het niet kopen, maar omdat die spelletjes niet zo moeilijk zijn, leek het me wel geschikt. Zelfs zou ik liever een Mario spel kopen, alleen Mario Party in je eentje spelen lijkt me ook zo saai, en ik vraag me af of mijn moeder wel behendig is/kan zijn met een platform spel.
Iemand een goede tip?
Professor Laytonquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Onufriev het volgende:
Iemand een goede tip?
Hmm ja opzich wel een goeie, maar ik ben bang dat je dan hetzelfde krijgt als nu, dat het saai wordt omdat al die spelletjes zo simpel zijn. Maar misschien spreek ik mezelf nu tegenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit vinden alle ouders volgens mij wel leuk
[ afbeelding ]
Ze kookt al genoegquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef nomar83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een spel voor mama's.
Die zijn wel vet, die heb ik nog gespeeld! Alleen denk ik dat mijn moeder dit niet zo leuk vindt, die houdt niet echt van puzzelen en raadsels.quote:
Bejeweled Twistquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Onufriev het volgende:
Iemand een goede tip?
Komt zo'n versie echt, of is het slechts reclamemateriaal?quote:
Reclame/demo; zie Iwata Asks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Komt zo'n versie echt, of is het slechts reclamemateriaal?
Er wordt altijd eerst een demo versie gemaakt van transparant plastic, dan zijn de gebreken snel te vinden. Volgens mij staat er iets in het interview specifiek over het scharnier dat je daar omcirkelt ziet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Komt zo'n versie echt, of is het slechts reclamemateriaal?
Vanaf nu kun je ook via Spotpass puzzelstukjes ontvangenquote:
relaxed vind ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanaf nu kun je ook via Spotpass puzzelstukjes ontvangen
Oh, die heb ik zo weer volquote:
quote:New Super Mario Bros. 2 Download Size Breaks Some Blocks
The arrival of New Super Mario Bros. 2 will herald the dawning of a new downloadable retail age for Nintendo, with gamers having the option of buying direct from the eShop or as download codes from retailers: old-fashioned physical copies are still an option, of course. For those carefully managing their SD card space, however, the question remains whether the game will be one mushroom power-up too big for their remaining memory: the answer is, probably not.
Courtesy of inside-gamer.jp, it's been confirmed that the initial download (excluding save data) of New Super Mario Bros. 2 will require 2950 blocks, which is about 370MB: just over one sixth of the 2GB card included with the standard 3DS model. It's not enormous, by any stretch, especially as Resident Evil Revelations is reportedly around 3.17GB, around twice the size of Kid Icarus: Uprising at 1.61GB — the majority of 3DS titles seem sit at around 0.5GB or less. In fact it's easy to see why NSMB2 represents Nintendo's first dalliance with a 3DS retail download, as it's at the lower end of the file size scale. For those interested, Demon Training is also due in Japan this week, and it's only an initial 1600 blocks, around 200MB.
Ik denk er hetzelfde over. Als digitale downloads zoveel ruimte innemen zie ik geen enkele reden om er aan te beginnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef JK het volgende:
370MB? Mooi, gewoon als cartridge kopen dus. Digitale downloads... ik ben van voor die tijd.
En bij Nintendo staan ze ook volgens mij niet op een account geregistreerd, dus dag games?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het belangrijkste vind ik trouwens dat je totaal geen invloed hebt over je games. Er zijn genoeg games die zomaar uit de betreffende digitale store verwijderd worden. Je koopt in zulke gevallen enkel de licentie, niet de game. Je wordt niet de eigenaar.
Hof van Justitie: Digitale aankopen mogen doorverkocht wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:10 schreef matthijst het volgende:
Vind vooral de prijs te hoog; normaal spel kan je na uitspelen eventueel weer verkopen voor de helft. Download niet en ben je zelfs kwijt als je je 3DS verkoopt
Waar, al vind ik Virtual Console-games toch iets anders. Dat slaat nergens op, maar ik denk dat ik ze onbewust ook zie als kleinere games.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het belangrijkste vind ik trouwens dat je totaal geen invloed hebt over je games. Er zijn genoeg games die zomaar uit de betreffende digitale store verwijderd worden. Je koopt in zulke gevallen enkel de licentie, niet de game. Je wordt niet de eigenaar.
Dat gaat niet op Pheno, ook ongebruikte kaartjen verlopen kwam ik laatst achter. Heb eindelijk de DS Game & Watch gallery kunnen bestellen, maar het heeft mij het dubbele aantal punten gekost.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ze nog allemaal krassen, anders zijn ze al verjaard als ik eens wat wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |