heb een gedeelte gekeken, daarna begon mn eigen handbal training.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet niet of er meer mensen kijken, maar wat een geweldige reddingen van beide goalies nu
Ik moet nog tot dinsdag wachten voor de eerste training van het seizoen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb een gedeelte gekeken, daarna begon mn eigen handbal training.
Alleen stream voor zover ik weet, maarja ik kijk nu toch liever hockeydames.quote:komt kroatie ook op tv zometeen?
En de keeper van Kroatië is een losert.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Frankrijk - Kroatie was echt een schitterende wedstrijd,die keeper van Frankrijk was echt gruwelijk aan het keepen .
Korea zat er ook erg dichtbij.. 1 seconde eerder geschoten had Korea de overwinning bezorgd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Korea-Spanje nu erg spannend om het brons bij de vrouwen. Overtime, Spanje had nog een kansje in de slotseconden.
Ja, maar toen was ze nog niet bij de goal, dus die vlag gaat niet helemaal op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef Libris het volgende:
[..]
Korea zat er ook erg dichtbij.. 1 seconde eerder geschoten had Korea de overwinning bezorgd.
Spaanse keeper geblesseerd...
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Achzo, maar ik zit in Belgie![]()
Eurovisionsports.tvquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Achzo, maar ik zit in Belgie![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Columbiafan het volgende:
Wel mooie, spannende finale, zo hoort het
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wel nog een paar mooie meisjes bij het Noorse team
BBC zendt het wel uit hoor! Zit er nu naar te kijken!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer dat de BBC het niet uitzendt, die zenden hetzelfde uit op 1 en 3.
Kurtovic en Sullandquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wel nog een paar mooie meisjes bij het Noorse team
Ja via de red button.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
BBC zendt het wel uit hoor! Zit er nu naar te kijken!
En die valt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Noorse goal nu en het is over denk ik
"They've got it!"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Noorse goal nu en het is over denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |