Dan moet je zorgen dat je meer crit chance krijgt. Onder de streep zal die andere boog effectiever zijn tijdens non crits. En aangezien je er daar normaal meer van doet, lijkt het me verstandig om die 1e (flight) te kiezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef TwenteFC het volgende:
Ik twijfel tussen 2 bogen.
[ afbeelding ]
Mijn DPS is, wanneer de bogen zijn ge-equipped, met de Bullseye device ~11k hoger.
Door de crithit damage increase.
Ik heb sharpshooter, maar zonder sharpshooter heb ik 16% crithit. chance.
En 15% attack speed door het Dual Wielden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
een aantal skills pakken je mainhanddmg als uitgangspunt. dps in je charactersheet is overigens berekend van een gemiddelde van je 2 weapons + los de modifiers
Dan ga ik van 20khp naar 24khp wat nog steeds neer komt op een 1 shotquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je meer crit chance krijgt. Onder de streep zal die andere boog effectiever zijn tijdens non crits. En aangezien je er daar normaal meer van doet, lijkt het me verstandig om die 1e (flight) te kiezen.
Sowieso met een groene gem erin heeft die meer crit damage dan die andere. Dus de keuze is eigenlijk heel eenvoudig. Tenzij je de HP nodig hebt.
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef So_Surreal het volgende:
Wat ik ook probeer, ik kom gewoon NIET langs die eerst champion/elite op act 3 inferno
Heb gewoon totaal geen ruimte
Iemand die me wil helpen ?
Met een Monk bij elk wapen toch, behalve de Daibo en Fist Weapon? Het ziet er gewoon stom uit. Laat ze dan gewoon geen bogen, zwaarden, hammers of axes equippen als ze te lui zijn om een animatie voor een character te maken hoe ze met andere wapens om moeten gaan. Ze hebben ook maar 12 jaar de tijd gehad...quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een Wizard met een 2handed crossbow ziet wel grappig uit. Vooral omdat die altijd op haar rug hangt als ze spells afvuurt.
Zo klopt er wel meer niet qua animatie en zo. De dagger bij een barbarian heeft een even grote reikwijdte als een giant sword. Je zou toch denken dat je met een dagger niet helemaal lekker kunt swingen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Met een Monk bij elk wapen toch, behalve de Daibo en Fist Weapon? Het ziet er gewoon stom uit. Laat ze dan gewoon geen bogen, zwaarden, hammers of axes equippen als ze te lui zijn om een animatie voor een character te maken hoe ze met andere wapens om moeten gaan. Ze hebben ook maar 12 jaar de tijd gehad...
Nee, maar ik wil hem wel graag hebben hoor. Mijn DH zou dan heel blij worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:56 schreef Lon3 het volgende:
Ik kom gewoon op het AH
Is dit nog wat waard?
[ afbeelding ]
Ja ik heb net ff gekeken en zie ze tussen de 20 en 100 euro er op staan... maar daarom vraag ik het... kan niet echt geloven dat dat zo een goed item is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil hem wel graag hebben hoor. Mijn DH zou dan heel blij worden.
Waarom zoek je niet gewoon op de AH met dezelfde stats, dat weet je snel genoeg wat die waard is... Kut pricechecks steeds (niet alleen van jou, maar van iedereen. Ook op andere fora).
Haha en dan zeg je dat die niks waard isquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het is een onderdeel van de allerbeste (DH-)set die D3 heeft op dit moment. Dus vandaar dat die ook zo duur zijn.
Dat is uit princiepe. Ik heb iets tegen PC en WTS posts.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha en dan zeg je dat die niks waard is
Sorry ik kan het begrijpenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is uit princiepe. Ik heb iets tegen PC en WTS posts.
Ook al is het een "uberitem".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |