Maar het kan wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef piere het volgende:
Ik vind het toch altijd wat lastig echt te sexen in de auto. ruimte enzo
Humor is het wel!
sexen kan (bijna) overal. heb het ook zeker gedaan maar geef mij toch maar wat meer vrijheid om me heenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het kan wel...
Ik ga ff witten![]()
Tienergedragquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef piere het volgende:
Ik vind het toch altijd wat lastig echt te sexen in de auto. ruimte enzo
Humor is het wel!
Stond de versnellingspook wel in zijn vrij ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Aantal keren in de auto gesekst, maar echt een succes is dat toch niet hoor
Nee die zat in haar..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stond de versnellingspook wel in zijn vrij ?
sterktequote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:06 schreef JJH het volgende:
Thuis, weekend.
En en wekker die over minder dan 2,5u gaat is nooit grappig.
Door de hoeveelheid regenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tijdens de sex op fok posten; een nieuw dieptepunt..
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:
Dat twitter je toch.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tijdens de sex op fok posten; een nieuw dieptepunt..
Seks in de trein? Alleen?quote:
Jij bent machinist?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar ik rij wel
Vanavond party machen
Haha have funquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zei het wat ongelukkig. Nee, ben geen machinist
Klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 15 juli 2012 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Nog een beetje een kater, maar het gaat al een stuk beter.
Damn wat een druk weekend, spelletjes, mensen, verjaardagen, gelegenheden, diners. Geweldig. Ben nog niet bekomen van alle liefde.
Ja, vandaag en morgen is wel wat saaier. Vooral omdat iemand alleen maar wil dat ik daarheen ga, terwijl ik dat er even niet meer voor opbreng dus blijf lekker thuis.quote:
Ja gisteren weg geweest. Gezellig een drankje gedaan in de stad met iemand. Vandaag lekker relaxen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, vandaag en morgen is wel wat saaier. Vooral omdat iemand alleen maar wil dat ik daarheen ga, terwijl ik dat er even niet meer voor opbreng dus blijf lekker thuis.
Had je ook een goed weekend?
Leuk! Ik mis de stad ook wel, het uitgaan en terrasjes.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja gisteren weg geweest. Gezellig een drankje gedaan in de stad met iemand. Vandaag lekker relaxen.
Daar was het gister geen weer voorquote:Op zondag 15 juli 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leuk! Ik mis de stad ook wel, het uitgaan en terrasjes.
Het is nergens weer voor. Kan er echt boos om zijn. RotNederland.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was het gister geen weer voorterrasjes
Ik heb een idee we gaan verhuizen naar een warm en zonnig landquote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is nergens weer voor. Kan er echt boos om zijn. RotNederland.
Huilliequote:Op maandag 16 juli 2012 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
Mogge
Ik zeik gewoon lekker over het weer als ik wilHeeft geen zin, maar dat het een kutzomer is is gewoon een feit..
Goedemorgenquote:
Soms kan het echt heerlijk zijn om je zo uit te kunnen leven.quote:Op maandag 16 juli 2012 07:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zeiken om het weer....je kan er toch niets aan veranderen. Ik heb zaterdag in de plassen staan dansen als een klein kind....
Echt tof.
Goedemorgen!
Gelukkig maken de goede voor- en najaren het meestal wel erg goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
Mogge
Ik zeik gewoon lekker over het weer als ik wilHeeft geen zin, maar dat het een kutzomer is is gewoon een feit..
Beetje jammer dat het gefilmd werdquote:Op maandag 16 juli 2012 09:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms kan het echt heerlijk zijn om je zo uit te kunnen leven.
HAHAquote:Op maandag 16 juli 2012 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje jammer dat het gefilmd werd
Ach ik was al nat van het boodschappen doen.. er stond een mega plas van 20 cm naast de auto dus ik moest wel
En die ga je zelf ook plaatsen enzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, lekker in mijn huis geklust.
Dinsdag gaat de badkamer erin.
Nee, dat laten we plaatsen, net zoals de keuken.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
En die ga je zelf ook plaatsen enzo?
Ik heb ook geklust, halletje en wc opgeknapt, nog niet helemaal klaar maar komt aankomend weekend wel
Hier ook... maar weinig vrije uurtjesquote:Op maandag 16 juli 2012 10:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, dat laten we plaatsen, net zoals de keuken.
Wij moeten de hele woning onder handen nemen.
Daar heb ik ook last van.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook... maar weinig vrije uurtjesHeb nog een hele waslijst wat gedaan moet worden
Dat is waar ook ja, takke eind wegquote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat klopt.
En een (tijdelijke) functie die een hele eind weg is van mijn huis.
hoe lang moet je reizen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat klopt.
En een (tijdelijke) functie die een hele eind weg is van mijn huis.
pfffffff.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vanochtend zat ik 2 uur lang in de auto.
Gelukkig hoef ik dat alleen maandag en vrijdag te doen.quote:
Je overnacht in een hotel?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dat alleen maandag en vrijdag te doen.
Ik zat vanochtend al om 6:00 in de auto.
appartement is ook niet bepaald goedkoopquote:Op maandag 16 juli 2012 10:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, heb daar een appartement geregeld.
Baas betaalt.
Lekker maar ik ga eerst even mijn ukkie ophalenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef Intrepidity het volgende:
Zal ik deze hier maar even neerzetten?
[ afbeelding ]
Nee, zeker nietquote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
appartement is ook niet bepaald goedkoop
Prima hoor, maar dan maak ik 'm leeg..quote:Op maandag 16 juli 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker maar ik ga eerst even mijn ukkie ophalen
Ik was een keer aan het beffen tijdens het autorijden. Gaat opzich prima, je ziet alleen wat weinig met een kut in je gezicht.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef maickeltje het volgende:
1 keer rijdend op de snelweg ben ik gepijpt...ging allemaal prima en het was ook best een kick. alleen net het hoogtepunt was het moeilijk het stuur recht te houden...
Dat wil ik ook nog wel een keer meemaken.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef maickeltje het volgende:
1 keer rijdend op de snelweg ben ik gepijpt...ging allemaal prima en het was ook best een kick. alleen net het hoogtepunt was het moeilijk het stuur recht te houden...
Had zij geen problemen met gas geven daardoor?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik was een keer aan het beffen tijdens het autorijden. Gaat opzich prima, je ziet alleen wat weinig met een kut in je gezicht.
Oh, ik reed.. Zij gaf aanwijzingen (links rechts, HARDERRRRR) en dat ging primaquote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Had zij geen problemen met gas geven daardoor?
Ik heb al genoeg koffie gehad.. vanmiddag/vanavond weer... Nu aan het waterquote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Prima hoor, maar dan maak ik 'm leeg..
ik was diegene die de auto bestuurdequote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Had zij geen problemen met gas geven daardoor?
Is idd humor en spannend ja! Heb het meerdere keren mogen meemaken. Ook handwerk geven en krijgenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef maickeltje het volgende:
Ik denk dat ik het kan vergeten dat mijn vrouw dat gaat doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef piere het volgende:
Is idd humor en spannend ja! Heb het meerdere keren mogen meemaken. Ook handwerk geven en krijgen
Eensch. Een parkeerplaats is snel gevondenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe het niet...
beetje opgeilen prima.. maar verder vind ik het link. Ik heb zelf al eens een auto ongeluk gehad (nee niet mijn schuld en ook niet door dat soort onzin) maar dat wil je gewoon niet, en ook niet veroorzaken.
Ja toch!quote:Op maandag 16 juli 2012 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
Mogge
Drukdrukdruk. Ik mag vanaf september ook hard aan de bak in het nieuwe huisje. Veel wordt gedaan maar ik ontkom er niet aan zelf ook wat te gaan doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:35 schreef Nixx- het volgende:
Mij maakt het geen bal uit wat voor weer het is.
Of ik ben aan het werk, of ik ben aan het klussen in mijn huis.
Ik hoop op een zeer goed najaar in September/Oktober.
Dat hebben wij ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef piere het volgende:
Drukdrukdruk. Ik mag vanaf september ook hard aan de bak in het nieuwe huisje. Veel wordt gedaan maar ik ontkom er niet aan zelf ook wat te gaan doen.
Poeh, in het begin laten doen: beneden geheel stucen. waarschijnlijk ook een paar kamers boven/gangen erbij laten doen/zelf doen. Een deur naar de garage laten maken. eerste en tweede etage geheel met houten vloeren laten leggen incl plinten, dak repareren.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook.
Wat laat je allemaal doen?
Je moet medelijden met ze hebben ze haten zichzelfquote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Tamashii het volgende:
Echt, ik heb zo'n hekel aan mensen die een hekel hebben aan homoseksuelen en later toegeven dat ze ook homoseksueel of biseksueel zijn. Nu heb ik ruzie omdat ik dat zei.
Aan de ene kant ja, aan de andere kant begrijp ik het misschien gewoon niet. Waarom iets haten waar je geen invloed op of over hebt en ook gewoon heel leuk kan zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet medelijden met ze hebben ze haten zichzelf
Het is ook niet te begrijpen of uit te leggen. Helaas zijn er nog genoeg mensen die dit soort dingen niet accepterenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aan de ene kant ja, aan de andere kant begrijp ik het misschien gewoon niet. Waarom iets haten waar je geen invloed op of over hebt en ook gewoon heel leuk kan zijn?
Achja, acceptatie is ook geen genezing ofzo. Het is jammer, maar deze persoon zie ik waarschijnlijk toch nooit meer dus dat maakt me niet uit. Er zijn er alleen zoveel die op deze manier denken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook niet te begrijpen of uit te leggen. Helaas zijn er nog genoeg mensen die dit soort dingen niet accepteren
Ik heb ooit een Fokker gemeet die geloofde dat je kon genezen van homoseksualiteit door gebed. Tsja dat was mijn reactie.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja, acceptatie is ook geen genezing ofzo. Het is jammer, maar deze persoon zie ik waarschijnlijk toch nooit meer dus dat maakt me niet uit. Er zijn er alleen zoveel die op deze manier denken.
Oei, daar zou ik echt niet mee uit de voeten kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Fokker gemeet die geloofde dat je kon genezen van homoseksualiteit door gebed. Tsja dat was mijn reactie.
Ik ook niet. Ik heb het geprobeerd te begrijpen waarom maar dat ging gewoon niet hij was er heilig van overtuigt. En blijven zeggen dat hij tolerant was.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik echt niet mee uit de voeten kunnen.
hihi, dat gaat niet helemaal samen natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb het geprobeerd te begrijpen waarom maar dat ging gewoon niet hij was er heilig van overtuigt. En blijven zeggen dat hij tolerant was.
Als je geloofd dat je door gebed kan genezen welquote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hihi, dat gaat niet helemaal samen natuurlijk.
Een beetje vreemd kan best lekker zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Ach, vreemde mensen bestaan overal.
Het is nu juist de vraag hoe je de niet vreemde mensen eruit pikt.
Hiquote:
Geen idee. Heb nooit seks en heb geen autoquote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Mister1977 het volgende:
Seks in de auto werkt heul niet.
Óf jullie rijden te grote auto's, óf jullie zijn piepklein.
De laatste tijd heb ik alleen een autoquote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nooit seks en heb geen auto
Grotere auto kopen en kijken of het helptquote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik alleen een auto![]()
Blijkbaar is die te klein om veel sex aan te trekken.
Ik hoef niet per se sex IN de autoquote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grotere Snellere auto kopen en kijken of het helpt
Ligt eraan wat voor vreemd.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje vreemd kan best lekker zijn
Haar na afloop de auto schoon laten makenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se sex IN de auto![]()
Door wordtie ook alleen maar vies van en dat is niet de bedoeling.
Dat is voor iedereen gelukkig andersquote:
Wat drupt en spuit komt natuurlijk op de zitting, op de pook, tussen de knopjes en tegen het plafond.quote:
Ja, als het nog vloeibaar is, likt het prima weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar na afloop de auto schoon laten maken
Hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, als het nog vloeibaar is, likt het prima weg.
Gatver!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, als het nog vloeibaar is, likt het prima weg.
Waarom is dat gatver?quote:
Ik hou sowieso niet van sperma.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarom is dat gatver?
Raar, voor zaad/voorvocht geldt hetzelfde als voor hoofdhaar: als het nog aan het lichaam vastzit is het geen probleem maar owee als het los ligt.
Nou nee, want dan is de kans op mini-LoLaatjes wel erg groot, maar liever dat dan in mijn mondquote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hoort van beneden diep in je gepoten ten worden?
Het smaakt inderdaad goor ja.quote:
Hmm, ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee, want dan is de kans op mini-LoLaatjes wel erg groot, maar liever dat dan in mijn mond
Ligt eraan in welk gat het gespoten wordtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee, want dan is de kans op mini-LoLaatjes wel erg groot, maar liever dat dan in mijn mond
Da's een open deur Tamashii. Alles van vrouwen is beter.quote:
De geur, de smaak, het bevalt me gewoon niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hoort van beneden diep in je gepoten ten worden?
Ik wel. Vrouwenvocht helaas dan weer nietquote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik heb ook nog nooit bewust sperma geproefd.
Dat is dan wel weer aardig. Maar je pakt maar mooi een zakdoekje!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad goor ja.
Je mag het buiten de auto uitspugen.
Van dames meestal wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De geur, de smaak, het bevalt me gewoon niet.
True!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk gat het gespoten wordt
Hahaha, zou je eigenlijk wel moeten vind ik. Zodat je weet waarmee je vrouwen opzadelt!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Nah, ik vind het dan wel weer jammer dat ik geen lul heb. Staand plassen damnit, op wc en die enkele keer in de trein doe ik het ook staand maar dat is verdomd moeilijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Da's een open deur Tamashii. Alles van vrouwen is beter.
Vrouwen hoeven van mij echt niet te slikken hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, zou je eigenlijk wel moeten vind ik. Zodat je weet waarmee je vrouwen opzadelt!
Slik je geen pil oid?quote:
Dan zal je toch ook dingen gaan missen als je een lul had.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah, ik vind het dan wel weer jammer dat ik geen lul heb. Staand plassen damnit, op wc en die enkele keer in de trein doe ik het ook staand maar dat is verdomd moeilijk.Ik kan echt niet tegen bacteriën daar.
Leermoment: je moet altijd je eigen mond dichthouden als je klaarkomt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Euhm, ik was de controle over het moment ff kwijt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Leermoment: je moet altijd je eigen mond dichthouden als je klaarkomt.
Hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven van mij echt niet te slikken hoor.
Eén keertje wel bijna trouwens, ik werd afgetrokken en mevrouw vond het nodig om op mijn gezicht te mikken toen ik kwam. Way, way to close for comfort.
Hahahaha. Dat is mooi klote.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven van mij echt niet te slikken hoor.
Eén keertje wel bijna trouwens, ik werd afgetrokken en mevrouw vond het nodig om op mijn gezicht te mikken toen ik kwam. Way, way to close for comfort.
Logisch als je klaarkomtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, ik was de controle over het moment ff kwijt.
Dat prikt toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is mooi klote.
Ik heb wel eens sperma in mijn oog gekregen. Verdomme.
Klopt. Dat is het mooie van man en vrouw.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal je toch ook dingen gaan missen als je een lul had.
Niet normaal hoe erg. Jeeeeez. En het gaat er ook niet zomaar uit/af. Eigenlijk vind ik sperma ronduit naar. Als je het wilt afwassen, gaat dat ook al niet.quote:
gewoon innemen geloof ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Slik je geen pil oid?
Ik ben gisteren ofzo mijn pil vergeten en ik ben er echt slecht in om te weten wat ik nu moet doen
Sperma reageert tof met koud water.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet normaal hoe erg. Jeeeeez. En het gaat er ook niet zomaar uit/af. Eigenlijk vind ik sperma ronduit naar. Als je het wilt afwassen, gaat dat ook al niet.
Dat doet zeer..!!! Je kan net zo goed een fles shampoo in je oog gietenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is mooi klote.
Ik heb wel eens sperma in mijn oog gekregen. Verdomme.
Ik zou best wel eens willen ervaren hoe het is om als vrouw seks te hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het mooie van man en vrouw.
Ja inderdaad. Maar het schijnt wel goed te zijn voor je huid?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doet zeer..!!! Je kan net zo goed een fles shampoo in je oog gieten
Interesseert me niet, ik scrub wel met een geurtje en niet met dat vieze spulquote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar het schijnt wel goed te zijn voor je huid?
He wat saai, is dat nu het enige voordeel? Zou je niet gewoon eens willen ervaren hoe het is om te rukken of iets onder te spuiten?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah, ik vind het dan wel weer jammer dat ik geen lul heb. Staand plassen damnit, op wc en die enkele keer in de trein doe ik het ook staand maar dat is verdomd moeilijk.Ik kan echt niet tegen bacteriën daar.
Het is misschien fijner als man, omdat je dan bijna altijd klaar komt. Als vrouwzijnde kom je van penetratie veel minder goed/snel klaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens willen ervaren hoe het is om als vrouw seks te hebben
Hehe ik ook hoor. Elke week 2/3 keer scrubben met zo'n handschoen en soms met koffie.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik scrub wel met een geurtje en niet met dat vieze spul
Dat is waar ja. Als vrouw kan je wel vaker klaarkomen dan een manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is misschien fijner als man, omdat je dan bijna altijd klaar komt. Als vrouwzijnde kom je van penetratie veel minder goed/snel klaar.
Ook niet altijd hoor. Ik kan heerlijke sex hebben zonder klaar te komen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is misschien fijner als man, omdat je dan bijna altijd klaar komt. Als vrouwzijnde kom je van penetratie veel minder goed/snel klaar.
Ja natuurlijk, voor een keertje. Niet verder denk ik, als vrouw kun je klaarkomen en weer doorgaan met andere dingen. Als man moet je je ding kwijt. Bovendien als je als man een stijve hebt zie je dat ook meteen (zwembad, sauna), als vrouw niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
He wat saai, is dat nu het enige voordeel? Zou je niet gewoon eens willen ervaren hoe het is om te rukken of iets onder te spuiten?
Schijnt ook goede haargel te zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik scrub wel met een geurtje en niet met dat vieze spul
Ja, clitoraal kan ik 2/3 keer achter elkaar. Penetratie werkt niet echt voor mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Als vrouw kan je wel vaker klaarkomen dan een man
Dat kan wel schijtirritant zijn ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, voor een keertje. Niet verder denk ik, als vrouw kun je klaarkomen en weer doorgaan met andere dingen. Als man moet je je ding kwijt. Bovendien als je als man een stijve hebt zie je dat ook meteen (zwembad, sauna), als vrouw niet.
Als je man klaarkomt dan wordt dat ding slap en kan je er even niets meer meequote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, clitoraal kan ik 2/3 keer achter elkaar. Penetratie werkt niet echt voor mij.
Ik wel, geef me 1 dag een piemel ...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
He wat saai, is dat nu het enige voordeel? Zou je niet gewoon eens willen ervaren hoe het is om te rukken of iets onder te spuiten?
Er zijn ook mannen goed met hun tong hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
bahquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Schijnt ook goede haargel te zijn.
Ja? Dat lukt mij ook. Dat moet vaker kunnen Tamashii.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, clitoraal kan ik 2/3 keer achter elkaar. Penetratie werkt niet echt voor mij.
Wat zou je nog meer doen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel, geef me 1 dag een piemel ...
Kijk, dat wilde ik graag horen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel, geef me 1 dag een piemel ...
Als je dat maar weet!quote:Er zijn ook mannen goed met hun tong hoor
quote:bah
Ik kan het wel... maar het gebeurd niet vaakquote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa, maar ik zou graag eens klaarkomen van penetratie.
Ik ervaar wel een bepaald gevoel, steeds harder, steeds meer druk. Maar telkens stopt het dan. :/
wat er al genoemd is.. pissen tegen een boom, rukken, neuken en dan heel veel!... swaffelenquote:
Andere standjes geprobeerd? De piemel moet meer tegen de bovenwand drukken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa, maar ik zou graag eens klaarkomen van penetratie.
Ik ervaar wel een bepaald gevoel, steeds harder, steeds meer druk. Maar telkens stopt het dan. :/
Ik heb nog nooooit gezwaffeld!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan het wel... maar het gebeurd niet vaak
[..]
wat er al genoemd is.. pissen tegen een boom, rukken, neuken en dan heel veel!... swaffelenecht he?
geniaal man
Swaffelen? Srsly?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
wat er al genoemd is.. pissen tegen een boom, rukken, neuken en dan heel veel!... swaffelenecht he?
geniaal man
Ik zou best willen ruilenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
geniaal man
Ja duh als je zo'n ding hebt moet dat ook gewoonquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Swaffelen? Srsly?
Dat is zo net niks hè. Een beetje met een halfharde ergens tegenaan tikken.
Mwah, ik kan me dan wel voorstellen dat je wilt proberen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh als je zo'n ding hebt moet dat ook gewoonin een chickies gezicht
Je hebt toch ook een vrouwelijke variant van swaffelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zou ik geheid gearresteerd worden wegens moord.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kent mequote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me dan wel voorstellen dat je wilt proberen.
Maar mij doet het gewoon niet veel.
Nope.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kent medus dit zal je niet verbazen toch
ja met je 35cm lange piemelquote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dan zou ik geheid gearresteerd worden wegens moord.
Ik begrijp niks van deze reactie.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja? Dat lukt mij ook. Dat moet vaker kunnen Tamashii.
Doggy, missionaris, liggend, staand, halfliggend, op bed, op de tafel, op de bank, op de grond en ga zo maar door. Missionaris met benen omhoog is het beste geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Andere standjes geprobeerd? De piemel moet meer tegen de bovenwand drukken.
Dat laatste is ook wel een geil standje.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doggy, missionaris, liggend, staand, halfliggend, op bed, op de tafel, op de bank, op de grond en ga zo maar door. Missionaris met benen omhoog is het beste geloof ik.
Hahahahhaa. 30cm mag ook, maar dan komt ie er echt niet in bij mij.quote:
Je we zitten hier op Fok he. Dan moet ik me daar ook naar gedragen!quote:
Ja, meer doen we eigenlijk momenteel niet dan dat. Maar dan is het dus ongeveer net lekker en dan stopt het.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel een geil standje.
Doggy ook. Dat is fijn (en makkelijk) klaarkomen.
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je we zitten hier op Fok he. Dan moet ik me daar ook naar gedragen!
En een minimum lengte?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahhaa. 30cm mag ook, maar dan komt ie er echt niet in bij mij.
Meh, stom.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, meer doen we eigenlijk momenteel niet dan dat. Maar dan is het dus ongeveer net lekker en dan stopt het.
Als ik als mannetje al 2 tot 3 keer haal dan moet jij als vrouw zeker vaker kunnen. Dat was een beetje de insteek van de reactie,quote:
Oh ah, niet meer geprobeerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als ik als mannetje al 2 tot 3 keer haal dan moet jij als vrouw zeker vaker kunnen. Dat was een beetje de insteek van de reactie,
Ofwel: neuken?!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als ik als mannetje al 2 tot 3 keer haal dan moet jij als vrouw zeker vaker kunnen. Dat was een beetje de insteek van de reactie,
Daar kom je vast nog wel een keer achter waarom het stopt en onder welke omstandigheden het een keer niet stopt. Er moet altijd wat te ontdekken blijven he!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, meer doen we eigenlijk momenteel niet dan dat. Maar dan is het dus ongeveer net lekker en dan stopt het.
Neehee (mag natuurlijk wel)quote:
Nou, is behoorlijk frustrerend.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daar kom je vast nog wel een keer achter waarom het stopt en onder welke omstandigheden het een keer niet stopt. Er moet altijd wat te ontdekken blijven he!
Voelt het voor jou echt zoveel beter/anders dat je er echt behoeft aan hebt dat te ervaren (m.a.w. veel mee bezig?)quote:
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voelt het voor jou echt zoveel beter/anders dat je er echt behoeft aan hebt dat te ervaren (m.a.w. veel mee bezig?)
quote:
Neuh, nog niet echt.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]Oh arm ding
![]()
Ik wil nu niet als een deskundige spreken maar heb je (hebben jullie) het ook eens op een andere manier geprobeerd? Met vingers, speeltjes.... ik kan me voorstellen dat je dan meer controle hebt over bepaalde bewegingen.
Er is dus nog veel experimenteerpotientieel op dit gebiedquote:
Klopt, ben nog best onervaren op dat gebied.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Er is dus nog veel experimenteerpotientieel op dit gebied
Nou dat gaat dus nog veel lol geven. Nou heb je nog wel wat om daar uit te kijken. Ik heb al alles geprobeerd wat je met een piemel kuntquote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, ben nog best onervaren op dat gebied.
Trusten.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
experimenteren![]()
Maar ik taai wel af voor vanavond... Slaap lekker allen
Ik ben meer geestelijk ingesteld en hou van andere dingen fysiek.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou dat gaat dus nog veel lol geven. Nou heb je nog wel wat om daar uit te kijken. Ik heb al alles geprobeerd wat je met een piemel kunt(denk ik dan).
Wie kent het nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Tamashii het volgende:
Tripo!!1111
Wie kent Klein Orkest?Leuke liedjes.
Laaaater. Later is allang begonnnneeeeeeen!quote:
Altijd leuk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hahahaha, mijn dorp was net op tv
Omdat hier zoveel failliet gaat
Ja, was wel grappigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd leuk!
Gelukkig woon ik hier rustig. Soms iets te rustig.
Dankequote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij moet er bij jouw een sloot koffie in!
[ afbeelding ]
Fijn! * LovelyLady pikt de koffie inquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij moet er bij jouw een sloot koffie in!
[ afbeelding ]
Hahahaha! Leukquote:
Wat houdt je tegen LovelyLady?quote:
Kom je nu pas je bedje uit Tamashii?quote:
Het liefst met 2 x 400mg neurofenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een warme kop thee met een beetje honing?
Oh, ik heb het topic even niet gelezen. Ben je ziek?quote:
Kut.quote:
Ik heb fikse hoofdpijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, ik heb het topic even niet gelezen. Ben je ziek?
[..]
Kut.
Ik heb vakantie maar dat is ook kut want het weer is kut.
Verstopping, migraine, weinig geslapen, ziekte, ongedefinieerd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb fikse hoofdpijn
Heerlijk toch? Geen reet doen, ik vind het vandaag nog wel redelijk qua weer
Hoe komt dat knetter? Tijd voor een nieuw filmpje!!quote:
systeem storing op t werk.. dus nu moeten we bij onze laptop blijven zitten en doen alsof we nuttige dingen doen terwijl we niets kunnen doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe komt dat knetter? Tijd voor een nieuw filmpje!!
Moe, stress, emo, druk.. dattusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Verstopping, migraine, weinig geslapen, ziekte, ongedefinieerd?![]()
Bij mij helpen pijnstillers helaas nooit bij hoofdpijn.Alleen triptanen bij migraine
Ah ja. Dit is een prachtig tijdstip om te besteden aan een creatief denkproces! Of hebben jullie daar geen SAP-nummertje voor?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
systeem storing op t werk.. dus nu moeten we bij onze laptop blijven zitten en doen alsof we nuttige dingen doen terwijl we niets kunnen doen
Eén van die dagen he...quote:
iedereen heeft een beetje last van de ' blegh' dus bila's worden nu gehouden en de dagstart werd vervroegd:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah ja. Dit is een prachtig tijdstip om te besteden aan een creatief denkproces! Of hebben jullie daar geen SAP-nummertje voor?
Een ideaal moment voor een.......quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen heeft een beetje last van de ' blegh' dus bila's worden nu gehouden en de dagstart werd vervroegd:
dagstart: dus de cijfers zijn groen
allen: ja
coach: nog bijzonderheden?
allen: nope
Coach: oke iedereen haal maar koffie ofzo en ga nuttige dingen doen oid
nog 2 dagen en dan is het hier ook wat rustiger vaarwater jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Eén van die dagen he...
Kan ik je opvrolijken met iets? Ik kan hier bijvoorbeeld foto's gaan posten van baby-aapjes ofzoiets.
Veel mensen zijn toe aan vakantie, en het deprimerende weer werkt ook niet mee.. Van zon wordt iedereen vrolijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen heeft een beetje last van de ' blegh' dus bila's worden nu gehouden en de dagstart werd vervroegd:
dagstart: dus de cijfers zijn groen
allen: ja
coach: nog bijzonderheden?
allen: nope
Coach: oke iedereen haal maar koffie ofzo en ga nuttige dingen doen oid
eensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog 2 dagen en dan is het hier ook wat rustiger vaarwater ja
[..]
Veel mensen zijn toe aan vakantie, en het deprimerende weer werkt ook niet mee.. Van zon wordt iedereen vrolijk
kan niet want het systeem kan het elk moment weer doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Een ideaal moment voor een.......
GROEPSUITJE!!!
Tromgeroffel!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan niet want het systeem kan het elk moment weer doen
Wat zei je? Ik ben 12 .... wat is deze?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
collega vermaakt me al met leuke feitjes
als je gaat slapen met een jeukende kont..
wordt je wakker met een stinkende vinger..
uhm...en zelf ligt hij dubbel he
de enige juiste reactie iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik ben 12 .... wat is deze?
Laat me raden. TvdP?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
nu vind ik het niet leuk meer.. ik heb het koud
KIPPENVELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dekentje, bank.![]()
KIPPENVELKnuffel geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik ga straks even auto showen in zuid.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan niet ik moet nog boodschappen doen
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik doen. En die andere, die hij op de zolder verstopt heeft ook?
Wat een prachtige collegahumorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KIPPENVELWie is Koen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Jouw werkman? Die doet alles voor je terwijl jij zit te fokken?quote:
Nee, een soort van twisted collegarelatie met haar overbuurman. Ze ruzieën voornamelijk over wie er koffie moet halen en gooien dingen naar elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jouw werkman? Die doet alles voor je terwijl jij zit te fokken?
hebben een getekend contract dat we beiden evenveel koffie voor elkaar halen, maken elkaar aan het lachen en praten elkaar een minderwaardigheidscomplex aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, een soort van twisted collegarelatie met haar overbuurman. Ze ruzieën voornamelijk over wie er koffie moet halen en gooien dingen naar elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |