http://www.gforcetransmissions.comquote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Fer het volgende:
Valt me op dat de meeste gewoon een automaatje hebben, hebben ze daar speciale bakken voor in de US? Ik denk dat 1000hp in 1x de koppelomvormer droogkookt.
golf2 heb je gewoon in 4x4quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Djurres het volgende:
Men neme een golf 2.
Men gooit er een 1800 op AFN basis in.
Men knupt er een godsgrote turbo op,
Men schroeft het op naar 4,2bar turbodruk
Men bouwt het effe om naar 4wd en knupt er een sequentiele bak achter, of een dogbox.. en klaar is je wolfje in schaapskleren.
*note: boven aan het filmpje kan je door naar een testbankrun waar de 1013pk gedraait is.
Of het betrouwbaar is is het volgende.
Mja ik zie die 500+ als een eenmalig iets voor de schooby.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:01 schreef Fer het volgende:
Ik kreeg net een briljant idee:
Je hebt +500pk voor elkaar gekregen uit die 2,35l boxer, waarom niet nog zo;n blok en turbo en aan elkaar lassen tot een flat-8. Moet je alleen die brandstof toevoer goed regelen.
Oepsquote:Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
16vampir is een KR (1.8 16v) als ik mij niet vergis en geen AFN (1.9 TDI)
Niet echt betrouwbaar, loopt wel prachtig.
Als je aan een VW denkt zou ik Turbo-Gockel (DE) een bericht sturen, die lui bouwen veel spul rond de 1000pk en berijden het ook nog eens. Die kunnen er een hoop over vertellen.
De regel is dat het een auto moet zijn die het vermogen ook kan overbrengen op de weg en het moet relatief betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef raulbouli het volgende:
Wil je persee een grote auto? Je kan ook een Honda Civic\S2000 ofzo opbouwen tot 1000 pk (geen grap) Dan haal je 1000pk uit een 4 cilindertje
Tuurlijk, maar het gaat met een Nissan R33 GT-R wel makkelijker dan met een S2000quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef raulbouli het volgende:
Vermogen overbrengen met een FWD is inderdaad wat lastig. Op een S2000 gaat dat al een stuk makkelijker. Echter vermogen goed overbrengen op de weg kan je, zonder electronische snufjes, wel vergeten met 1000pk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |