abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114193205
Ik kreeg net een briljant idee:

Je hebt +500pk voor elkaar gekregen uit die 2,35l boxer, waarom niet nog zo;n blok en turbo en aan elkaar lassen tot een flat-8. Moet je alleen die brandstof toevoer goed regelen.
.
pi_114193236
Ow welja, gewoon, waarom niet, godsklere man, wat een briljant idee :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114193285
quote:
Fucking hell _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114194443
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:43 schreef blup het volgende:

[..]

Nu met steetlegal banden. :7
Tsja, met bandjes van de kwikfit gaat je dit niet lukken inderdaad.
pi_114194453
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Fucking hell _O_
Ik weets _O_
pi_114194493
besef wel dat je niet alleen je blok aan moet passen, maar ook zorgen d.m.v. spoilers en lips dat je met downforce krijgt, anders breek je heel erg makkelijk uit bij die getallen.
pi_114196063
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_114201258
2400pk. Streetlegal.



Iets meer info: http://forums.finalgear.c(...)-street-legal-33779/
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_114202769
Gewoon mee doen aan tractorpulling, 5500pk totaal aan vliegtuigmotoren : )
pi_114203740
Die Nelson blokken zijn geen half werk zeg, ik wist niet dat zoiets bestond :D
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 20:16:12 #61
18653 crew  D.
pi_114205276
Moet ie trouwens streetlegal worden/zijn?
pi_114205376
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:01 schreef Fer het volgende:
Ik kreeg net een briljant idee:

Je hebt +500pk voor elkaar gekregen uit die 2,35l boxer, waarom niet nog zo;n blok en turbo en aan elkaar lassen tot een flat-8. Moet je alleen die brandstof toevoer goed regelen.
:')

iets met onbalans van krukassen extra gewicht.dit gaat niet goed
pi_114206598
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

:')

iets met onbalans van krukassen extra gewicht.dit gaat niet goed
je moet dan ook 2 blokken maken met een transferbox ertussen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:33:16 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114207771
Of je bouwt een Boost Beast met een kloon van dat Scooby-blok; eentje op de vooras, en eentje op de achteras :7 _O_

Klikkie, wel in het Deutsch ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_114208163
En recht lassen is natuurlijk ook een kunst.

Ben wel benieuwd was nou echt het beste blok is om voor zoiets te tunen. Duitse V8 met 4 bovenliggende nokkenassen en nog wat technische snufjes. Een compact Japans blok vaak V6, misschien sterker door zijn compactere vorm. Of een Amerikaanse pushrod, ook hier heeft de techniek niet stilgestaan en ben sterk onder de indruk van bijv. de GM LS of laatste Chrysler Hemi 6.1
.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:52:24 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114208434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:44 schreef Fer het volgende:
En recht lassen is natuurlijk ook een kunst.

Ben wel benieuwd was nou echt het beste blok is om voor zoiets te tunen. Duitse V8 met 4 bovenliggende nokkenassen en nog wat technische snufjes. Een compact Japans blok vaak V6, misschien sterker door zijn compactere vorm. Of een Amerikaanse pushrod, ook hier heeft de techniek niet stilgestaan en ben sterk onder de indruk van bijv. de GM LS of laatste Chrysler Hemi 6.1
Een Yank; dik 7, 8 of 9 liter blok pakken, koppen erop, blower erop, nokkenasses doen en een goede ontsteking, 100 octane erin en je zit al aan de 1000 pk, en dan blijft 'ie nog heel ook :Y
Je probleem zit hem in de overbrenging; de bak gaat een hoop geld kosten denk ik.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_114208833
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je probleem zit hem in de overbrenging; de bak gaat een hoop geld kosten denk ik.
Waar is nou die foto waar zo'n getuned blok van een aandrijfas schroefdraad gemaakt heeft.
.
pi_114209362
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef Pap89 het volgende:
Gewoon mee doen aan tractorpulling, 5500pk totaal aan vliegtuigmotoren : )
Helicoptermotoren.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:26:21 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114209799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:03 schreef Fer het volgende:

[..]

Waar is nou die foto waar zo'n getuned blok van een aandrijfas schroefdraad gemaakt heeft.
Kweenie, zoek eens dan? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_114210220
.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:45:04 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114210737
Die heeft er maar half in gezeten, dat kan met je golfje GTi ook; kwestie van lomp doen ;)

Dit is veel gekker :7

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_114223240
Zit net te kijken naar die Nelson Racing Engines, maar waarom loopt ie gast alleen maar door de stad te cruisen met die +1000pk blokken?
.
pi_114223336
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef Fer het volgende:
Zit net te kijken naar die Nelson Racing Engines, maar waarom loopt ie gast alleen maar door de stad te cruisen met die +1000pk blokken?
Om te laten zien dat het kan ,zonder oververhitten en netjes stationair
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_114242746
Valt me op dat de meeste gewoon een automaatje hebben, hebben ze daar speciale bakken voor in de US? Ik denk dat 1000hp in 1x de koppelomvormer droogkookt.
.
  maandag 16 juli 2012 @ 09:33:02 #75
248821 Rauw.
op je bord.
pi_114260148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Djurres het volgende:
Men neme een golf 2.
Men gooit er een 1800 op AFN basis in.
Men knupt er een godsgrote turbo op,
Men schroeft het op naar 4,2bar turbodruk
Men bouwt het effe om naar 4wd en knupt er een sequentiele bak achter, of een dogbox.. en klaar is je wolfje in schaapskleren.

*note: boven aan het filmpje kan je door naar een testbankrun waar de 1013pk gedraait is.

Of het betrouwbaar is is het volgende.
16vampir is een KR (1.8 16v) als ik mij niet vergis en geen AFN (1.9 TDI)

Niet echt betrouwbaar, loopt wel prachtig.

Als je aan een VW denkt zou ik Turbo-Gockel (DE) een bericht sturen, die lui bouwen veel spul rond de 1000pk en berijden het ook nog eens. Die kunnen er een hoop over vertellen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_114260353
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Fer het volgende:
Valt me op dat de meeste gewoon een automaatje hebben, hebben ze daar speciale bakken voor in de US? Ik denk dat 1000hp in 1x de koppelomvormer droogkookt.
http://www.gforcetransmissions.com
-weg-
  maandag 16 juli 2012 @ 11:34:47 #77
53151 T42
Pinball Wizard
pi_114262824
op mp staan zat blokken van 1000 pk op diesel ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 11:36:06 #78
53151 T42
Pinball Wizard
pi_114262879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Djurres het volgende:
Men neme een golf 2.
Men gooit er een 1800 op AFN basis in.
Men knupt er een godsgrote turbo op,
Men schroeft het op naar 4,2bar turbodruk
Men bouwt het effe om naar 4wd en knupt er een sequentiele bak achter, of een dogbox.. en klaar is je wolfje in schaapskleren.

*note: boven aan het filmpje kan je door naar een testbankrun waar de 1013pk gedraait is.

Of het betrouwbaar is is het volgende.
golf2 heb je gewoon in 4x4
vind de golf 1 porsche veel leuker ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 13:40:05 #79
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_114267311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:01 schreef Fer het volgende:
Ik kreeg net een briljant idee:

Je hebt +500pk voor elkaar gekregen uit die 2,35l boxer, waarom niet nog zo;n blok en turbo en aan elkaar lassen tot een flat-8. Moet je alleen die brandstof toevoer goed regelen.
Mja ik zie die 500+ als een eenmalig iets voor de schooby.
Die onderdelen gaan weer verkocht worden. Daarnaast wil ik een deglijk systeem voor 1000 pk
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  maandag 16 juli 2012 @ 16:14:52 #80
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_114274232
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

16vampir is een KR (1.8 16v) als ik mij niet vergis en geen AFN (1.9 TDI)

Niet echt betrouwbaar, loopt wel prachtig.

Als je aan een VW denkt zou ik Turbo-Gockel (DE) een bericht sturen, die lui bouwen veel spul rond de 1000pk en berijden het ook nog eens. Die kunnen er een hoop over vertellen.
Oeps :P

Het was voor mijn doen laat!
Even in de geverwarring. Zelf bezig met een blok op AFN basis voor mijn Caddy :)
Tadumtiedum.
pi_114333112
http://www.autowereld.nl/(...)1763117/details.html

Ook relatief makkelijk mogelijk richting de 1000 PK te halen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:38:34 #82
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114464488
Ik zie dat je signature inderdaad is opgehoogd van 500 naar 1000 pk. Is het 500 pk doel behaald?

Misschien kun je -als je genoeg lasers bestelt- gebruik maken van de impuls van licht?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_114602715
Wil je persee een grote auto? Je kan ook een Honda Civic\S2000 ofzo opbouwen tot 1000 pk (geen grap) Dan haal je 1000pk uit een 4 cilindertje ;)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_114603123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef raulbouli het volgende:
Wil je persee een grote auto? Je kan ook een Honda Civic\S2000 ofzo opbouwen tot 1000 pk (geen grap) Dan haal je 1000pk uit een 4 cilindertje ;)
De regel is dat het een auto moet zijn die het vermogen ook kan overbrengen op de weg en het moet relatief betrouwbaar zijn.

Bij beide eisen denk ik niet aan een Honda. Hooguit een NSX, maar die zou ik sowieso niet nemen. Zonde om die te misbruiken.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_114603218
Vermogen overbrengen met een FWD is inderdaad wat lastig. Op een S2000 gaat dat al een stuk makkelijker. Echter vermogen goed overbrengen op de weg kan je, zonder electronische snufjes, wel vergeten met 1000pk
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_114603339
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef raulbouli het volgende:
Vermogen overbrengen met een FWD is inderdaad wat lastig. Op een S2000 gaat dat al een stuk makkelijker. Echter vermogen goed overbrengen op de weg kan je, zonder electronische snufjes, wel vergeten met 1000pk
Tuurlijk, maar het gaat met een Nissan R33 GT-R wel makkelijker dan met een S2000 ;)
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_114603362
Dat klopt, die heeft stiekem een beetje 4wd.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:32:31 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114950276
Qua degelijkheid zou ik voor een huge Amerikaanse V8 gaan. Lijkt me iets beter bestand dan zo'n naaimachine japanner.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:56:44 #89
338017 Robin026
Doet maar wat rond ouwehoeren.
pi_114989428
Hoi TS,
Het beste wat jij kan doen, is een Nissan GTR (misschien nog zelfs een 2013 versie) te kopen, en dan een Switzer R1K kit kopen!
Switzer levert onderdelen over de hele wereld, en zijn ook het betrouwbaarst.
Ook met garantie problemen zijn zij veel flexibeler, en heb je de service zelfs in Nederland nog. En je kan nog op normaal 98 rijden, dus geen E85!

[ Bericht 0% gewijzigd door Robin026 op 02-08-2012 12:02:12 ]
Fan van de Skyline R34, en pc's bouwen.
Te vinden op skylineclub.nl onder de naam Robin026.
Voeg me toe op MSN: Robin-026@live.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')