ja, check pohi eerst voordat je zo'n post maakt.quote:
Wie is pohi?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, check pohi eerst voordat je zo'n post maakt.
post history.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wie is pohi?
Is gewoon serieus topic hoor
post historyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wie is pohi?
Is gewoon serieus topic hoor
Post History.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wie is pohi?
Is gewoon serieus topic hoor
Het voordeel van de USA CAR is dat Nelson Racing het blok levert.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef mvdejong het volgende:
Ik zou altijd voor de Nissan gaan. Die kan namelijk hard rechtuit, maar ook hard door de bocht. Terwijl de recente Corvettes wel een aanmerkelijk beter weggedrag hebben dan de gemiddelde Amerikaanse supercar, blijft het nog steeds een redelijk onbehouwen stuk auto, waar de Japanner een verfijnd stuk technologie is.
Dat zit rond de prijs van een GTR met pakket...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:58 schreef Yngwie het volgende:
Een Hennessey pakket om een Camaro SS meer dan 1000pk te geven zit in de US zo rond de $65.000... tel daar de auto bij op dan ben je alsnog veel geld kwijt (kan en klaar gebouwd $125.000), maar wel stukje goedkoper dan een Veyron of Koenigsegg Agera R
We zijn ooit eens begonnen met een uitzendbureauquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Wat voor bedrijf heb je eigenlijk, dat je nu in allerlei pk-monsters rondrijdt?
Je zal even rustig moeten optrekken, maar zodra je de maximumsnelheid nadert maakt grip niet zoveel meer uit (behalve als je niet op een kaarsrecht stuk rijdt).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:10 schreef Beach het volgende:
Heeft dat wel zin zoveel pk? Ik neem aan dat die auto dat niet eens fatsoenlijk op het wegdek kwijt kan; ondanks allerlei tuning heeft het vast niet de grip van een F1 wagen.
Een GTR krijgt het heel behoorlijk op de weg....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:10 schreef Beach het volgende:
Heeft dat wel zin zoveel pk? Ik neem aan dat die auto dat niet eens fatsoenlijk op het wegdek kwijt kan; ondanks allerlei tuning heeft het vast niet de grip van een F1 wagen.
Versnellingsbak is meteen het zwakste punt van die hele auto. Vooral in het begin waren er veel problemen mee en zeker in combi met LC. Volgens mij gaf Nissan op een gegeven moment ook geen garantie meer bij veelvuldig gebruik van de LC, een nieuwe bak kost iets van 26k.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:21 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Een GTR krijgt het heel behoorlijk op de weg....
Het is wel een auto die pas tot zn recht komt vanag de 4e versnelling over het algemeen.
Vaak geven ze de 1tm 3 wat minder vermogen
Ook supra zijn erg onbetrouwbaar boven de 800 pk...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:33 schreef zlotka het volgende:
Een supra is wel goed meer dan 1000HP uit te krijgen. Kan je eventueel wel een link doen van 1 die te koop staat, doe dit wel even via PM.
We mogen vast allemaal wel een keer meerijden, toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:26 schreef vosss het volgende:
Mocht je die 1000pk auto hebben he nerdmans, maak er dan even een filmpje en wat foto's van voor op FOK!![]()
Het impreza project had ook een mooi topic, dus dan zal een 1000pk auto ook wel een mooi topic krijgen lijkt mij zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef vosss het volgende:
Nouja een paar filmpjes en/of foto's zou ook af vet zijn natuurlijk.
1000pk; ik denk dat je de enige FOK!ker zal zijn die ooit een eigen auto met 1000pk gehad heeft![]()
*topic gaat volgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef Nerdmans het volgende:
- een corvette oid voorzien van Nelson Racing big block.
Ik weet het, maar het geeft een plaatje. Iedere tunegek kent deze auto of project wel.quote:
Post historiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wie is pohi?
Is gewoon serieus topic hoor
Ik post toch na jou nadat jij corvette bold gemaakt had en ik weet dat jij een puik examplaar hebt daarom vroeg ik of je die nog steeds had.quote:
Dat leek mij ook, maar aangezien je niet quote, was het niet zo duidelijk als het had kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik post toch na jou nadat jij corvette bold gemaakt had en ik weet dat jij een puik examplaar hebt daarom vroeg ik of je die nog steeds had.
Dat leek me duidelijk
En dat is het hem.. Volgens mij was het Clarckson die in een item over de Veyron het had over de 1000pk... Dat is niet zo bijzonder.. Er zijn zat wagens die daar vet boven zitten.. Wat het bijzonder maakt is dat die auto het ook op de weg krijgt en niet na elke rit een revisie nodig heeft.quote:
Spreken is zilver zwijgen is goud zeggen ze altijd. Maar goed topic starter Nissan is goed en dan vooral de Patrol voor de plannen die jij hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef vosss het volgende:
Nouja een paar filmpjes en/of foto's zou ook af vet zijn natuurlijk.
1000pk; ik denk dat je de enige FOK!ker zal zijn die ooit een eigen auto met 1000pk gehad heeft![]()
Ga voor een Supra... dat zijn de makkelijkste blokken om te tunen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef Nerdmans het volgende:
Hello Fokkerts,
in het kader van mijn auto wensen, moet ik de volgende stap gaan maken.
Er rest mij nog 2 zaken te realiseren op autogebied:
-1 Aston Martin Vantage hebben.
-2 1000 pk auto hebben.
De Aston Martin wil ik als laatste gaan doen.
Gezien het model Virage, denk ik dat het die moet gaan worden.
Tegen de tijd dat die auto onder de 60k komt ga ik daar op verder.
Dat gaat betekenen dat ik dus nu de uitdaging voor ogen heb om een 1000 pk auto in bezit te krijgen. Gezien de hoge kosten van een kant en klare ( Veyron ofzo) moet het een tuning project gaan worden.
Ik zie zo even 2 opties die haalbaar zijn:
- Skyline gtr35 met een alpha 10 of 12 pakket van AMS
- een corvette oid voorzien van Nelson Racing big block.
Hebben jullie nog oog op andere mogelijkheden?
Het moet geen Dyno auto zijn die een dergelijk piek kan draaien..... ik wil er een half jaartje mee rijden. THNX
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:54 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ook supra zijn erg onbetrouwbaar boven de 800 pk...
Daarnaast krijgt een Supra het echt niet op de weg..
Fucking hellquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:01 schreef Fer het volgende:
Ik kreeg net een briljant idee:
Je hebt +500pk voor elkaar gekregen uit die 2,35l boxer, waarom niet nog zo;n blok en turbo en aan elkaar lassen tot een flat-8. Moet je alleen die brandstof toevoer goed regelen.
je moet dan ook 2 blokken maken met een transferbox ertussenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
iets met onbalans van krukassen extra gewicht.dit gaat niet goed
Een Yank; dik 7, 8 of 9 liter blok pakken, koppen erop, blower erop, nokkenasses doen en een goede ontsteking, 100 octane erin en je zit al aan de 1000 pk, en dan blijft 'ie nog heel ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:44 schreef Fer het volgende:
En recht lassen is natuurlijk ook een kunst.
Ben wel benieuwd was nou echt het beste blok is om voor zoiets te tunen. Duitse V8 met 4 bovenliggende nokkenassen en nog wat technische snufjes. Een compact Japans blok vaak V6, misschien sterker door zijn compactere vorm. Of een Amerikaanse pushrod, ook hier heeft de techniek niet stilgestaan en ben sterk onder de indruk van bijv. de GM LS of laatste Chrysler Hemi 6.1
Waar is nou die foto waar zo'n getuned blok van een aandrijfas schroefdraad gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je probleem zit hem in de overbrenging; de bak gaat een hoop geld kosten denk ik.
Helicoptermotoren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef Pap89 het volgende:
Gewoon mee doen aan tractorpulling, 5500pk totaal aan vliegtuigmotoren : )
Kweenie, zoek eens dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Waar is nou die foto waar zo'n getuned blok van een aandrijfas schroefdraad gemaakt heeft.
Om te laten zien dat het kan ,zonder oververhitten en netjes stationairquote:Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef Fer het volgende:
Zit net te kijken naar die Nelson Racing Engines, maar waarom loopt ie gast alleen maar door de stad te cruisen met die +1000pk blokken?
16vampir is een KR (1.8 16v) als ik mij niet vergis en geen AFN (1.9 TDI)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Djurres het volgende:
Men neme een golf 2.
Men gooit er een 1800 op AFN basis in.
Men knupt er een godsgrote turbo op,
Men schroeft het op naar 4,2bar turbodruk
Men bouwt het effe om naar 4wd en knupt er een sequentiele bak achter, of een dogbox.. en klaar is je wolfje in schaapskleren.
*note: boven aan het filmpje kan je door naar een testbankrun waar de 1013pk gedraait is.
Of het betrouwbaar is is het volgende.
http://www.gforcetransmissions.comquote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Fer het volgende:
Valt me op dat de meeste gewoon een automaatje hebben, hebben ze daar speciale bakken voor in de US? Ik denk dat 1000hp in 1x de koppelomvormer droogkookt.
golf2 heb je gewoon in 4x4quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Djurres het volgende:
Men neme een golf 2.
Men gooit er een 1800 op AFN basis in.
Men knupt er een godsgrote turbo op,
Men schroeft het op naar 4,2bar turbodruk
Men bouwt het effe om naar 4wd en knupt er een sequentiele bak achter, of een dogbox.. en klaar is je wolfje in schaapskleren.
*note: boven aan het filmpje kan je door naar een testbankrun waar de 1013pk gedraait is.
Of het betrouwbaar is is het volgende.
Mja ik zie die 500+ als een eenmalig iets voor de schooby.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:01 schreef Fer het volgende:
Ik kreeg net een briljant idee:
Je hebt +500pk voor elkaar gekregen uit die 2,35l boxer, waarom niet nog zo;n blok en turbo en aan elkaar lassen tot een flat-8. Moet je alleen die brandstof toevoer goed regelen.
Oepsquote:Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
16vampir is een KR (1.8 16v) als ik mij niet vergis en geen AFN (1.9 TDI)
Niet echt betrouwbaar, loopt wel prachtig.
Als je aan een VW denkt zou ik Turbo-Gockel (DE) een bericht sturen, die lui bouwen veel spul rond de 1000pk en berijden het ook nog eens. Die kunnen er een hoop over vertellen.
De regel is dat het een auto moet zijn die het vermogen ook kan overbrengen op de weg en het moet relatief betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef raulbouli het volgende:
Wil je persee een grote auto? Je kan ook een Honda Civic\S2000 ofzo opbouwen tot 1000 pk (geen grap) Dan haal je 1000pk uit een 4 cilindertje
Tuurlijk, maar het gaat met een Nissan R33 GT-R wel makkelijker dan met een S2000quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef raulbouli het volgende:
Vermogen overbrengen met een FWD is inderdaad wat lastig. Op een S2000 gaat dat al een stuk makkelijker. Echter vermogen goed overbrengen op de weg kan je, zonder electronische snufjes, wel vergeten met 1000pk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |