Het is het innerlijk dat telt!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:24 schreef FourTet het volgende:
Ok, net even een account op Paiq aangemaakt en de eerste match was meteen een leuk gesprek. Na een tijdje waren de foto's zichtbaar, maar dat was toch even schrikken
NEEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is het innerlijk dat telt!
Toch?
Had ze hammen van armen en een kop als een Rotterdamse dokwerker waarbij je het wilde uitschreeuwen van ellende? We've all been there.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:24 schreef FourTet het volgende:
Ok, net even een account op Paiq aangemaakt en de eerste match was meteen een leuk gesprek. Na een tijdje waren de foto's zichtbaar, maar dat was toch even schrikken
Ik wil er niet meer aan denken, anders krijg ik geen oog dicht vanavond.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Had ze hammen van armen en een kop als een Rotterdamse dokwerker waarbij je het wilde uitschreeuwen van ellende? We've all been there.
Het is een verwerkingsproces. Succes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:49 schreef FourTet het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, anders krijg ik geen oog dicht vanavond.
Och arme...*knuffel*quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:49 schreef FourTet het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, anders krijg ik geen oog dicht vanavond.
Paiq!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Welke datingsite heeft naar jullie gevoel het meeste succes opgeleverd trouwens?
RP, maar dat was een paar jaar geleden. Tegenwoordig niks.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Welke datingsite heeft naar jullie gevoel het meeste succes opgeleverd trouwens?
Relatieklik kende ik nog niet, ziet er wel interessant uit. Ik denk dat ik me daar ook maar eens ga registreren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:01 schreef eefje801 het volgende:
Paiq is voor de snelle dates, best matchende dates via Relatieklik. Relatieplanet ken ik niet zo goed.
Zowel via knuz, paiq, badoo en nu RP leuke dates gehad. Maakt weinig verschil vind ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Die laatste zou ik bijna vergeten, leuke dates via Fokquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zowel via knuz, paiq, badoo en nu RP leuke dates gehad. Maakt weinig verschil vind ik.
En FOK!![]()
Is er nog flink gevochten (letterlijk) voor je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:56 schreef Morera het volgende:
Oke omdat een paar aangaven toch te willen weten hoe het irl met de mannen gaat:
Ik snap mannengrapjes nooit, dus mannen belanden heel vaak in de friendzone omdat ik subtiel gedoe nooit oppik. Maken mannen grapjes als " Hey, blijf van mijn vriendin af" ?
Ik zie het zelf gewoon als een grapje, maar omdat ik vaak signalen niet oppik vraag ik het toch hier.![]()
Ik liep met iemand, ik noem hem H. richting iemand anders, ik noem hem S. , waarvan ik geen enkel signaal denk te hebben dat hij mij op die manier ziet zitten. Wel dat hij me aardig vindt en altijd wel een praatje en een paar grapjes maakt. Daar zoek ik niks achter.
Er was om een hele goede reden fysiek contact met degene waar ik mee liep, die sleurde mij namelijk voor mijn eigen bestwil ergens heen. Dat zag S dus, zonder te weten wat er achter zat, en reageerde toen met bovenstaande. Is dat een hint? Ik snap geen hol van mannenhints IRL.
Ik friendzone mannen perongeluk, en mannen die het er te dik bovenop leggen zet ik weg als rokkenjagers.
p.s. Ik ken S. pas 2 weken, gewoon via via en nooit zonder anderen erbij gezien
Mocht iemand dit toch te offtopic vinden dan ga ik eens in het FB topic vragen of er een apart dating topic gemaakt mag worden.
Give it a few matches. Zit vast wel iemand leuks tussen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:24 schreef FourTet het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal, maar neem aan dat het om S. gaat? Tja, het kan ook gewoon een grapje zijn natuurlijk. Daar kom je alleen achter als je hem vaker ziet, of liever nog, een keer alleen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:56 schreef Morera het volgende:
Oke omdat een paar aangaven toch te willen weten hoe het irl met de mannen gaat:
Ik snap mannengrapjes nooit, dus mannen belanden heel vaak in de friendzone omdat ik subtiel gedoe nooit oppik. Maken mannen grapjes als " Hey, blijf van mijn vriendin af" ?
Ik zie het zelf gewoon als een grapje, maar omdat ik vaak signalen niet oppik vraag ik het toch hier.![]()
Ik liep met iemand, ik noem hem H. richting iemand anders, ik noem hem S. , waarvan ik geen enkel signaal denk te hebben dat hij mij op die manier ziet zitten. Wel dat hij me aardig vindt en altijd wel een praatje en een paar grapjes maakt. Daar zoek ik niks achter.
Er was om een hele goede reden fysiek contact met degene waar ik mee liep, die sleurde mij namelijk voor mijn eigen bestwil ergens heen. Dat zag S dus, zonder te weten wat er achter zat, en reageerde toen met bovenstaande. Is dat een hint? Ik snap geen hol van mannenhints IRL.
Ik friendzone mannen perongeluk, en mannen die het er te dik bovenop leggen zet ik weg als rokkenjagers.
p.s. Ik ken S. pas 2 weken, gewoon via via en nooit zonder anderen erbij gezien
Mocht iemand dit toch te offtopic vinden dan ga ik eens in het FB topic vragen of er een apart dating topic gemaakt mag worden.
Precies. "Vriendin? Een echt vriendje hoort zijn vriendinnetje anders wel eens mee uit eten te vragen hoor!"quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:28 schreef Morera het volgende:
[..]Even aangepast, zo staat het er idd wel heel raar
![]()
![]()
Hmmm ik ga de volgende keer eens op zo een "grapje" inspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |