Ai, en dat met een 9.5 op je naam. Wat moet ze dan wel niet van ons minder bedeelden vinden?!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:23 schreef Partyboy1991 het volgende:
FASCINATION VIND MIJ LELUKWAT EEN AVOND
Ik ga nu helemaal niet meer vertellen wat voor scores ik ooit kreeg op Paiqquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ai, en dat met een 9.5 op je naam. Wat moet ze dan wel niet van ons minder bedeelden vinden?!
Daar ben ik gemakshalve maar nooit van uitgegaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:28 schreef VacaLoca het volgende:
Dat laatste had ik ook wel eens in de zoveel tijd, die begrepen vast niet hoe het moest
VINDT!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:23 schreef Partyboy1991 het volgende:
FASCINATION VIND MIJ LELUKWAT EEN AVOND
Doe maar zo met je spelling.. niet begrijpen dat dit een emotionele opwelling wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
VINDT!!!
Nee, ik vind je niet lelijk, ik gaf je zelfs nog een compliment.
Mja ik gebruik het toch wel om vooraf beetje te kijken of je in smaak valt. Want (zoals paiq al eens beschreef op haar weblog) uiterlijk wordt toch zwaar op beoordeeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb mijn vriend leren kennen via Paiq, maar ik heb ook weinig met die fotoscores gedaan voordien.
Stelt ook heel weinig voor vind ik. Je moet dan kiezen tussen 2 foto's en zeggen welke je de mooiste vindt.
En die foto-bewonderaars zijn nog geeneens matches, dus het nut ervan?
Dat is ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja ik gebruik het toch wel om vooraf beetje te kijken of je in smaak valt. Want (zoals paiq al eens beschreef op haar weblog) uiterlijk wordt toch zwaar op beoordeeld.
En ik heb simpelweg geen tijd noch zin om elke keer 15-20 min te chatten en dat wanneer m'n foto verschijnt de ander offline gaat. Loop ik liever in 15-20 seconden een blauwtje in de kroeg.
Ik vraag me af of er nou echt wel verschil zit tussen direct of na kwartier chatten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:45 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Dat vind ik een van de grote voordelen van Paiq, dat je iemand niet direct op zijn uiterlijk kunt beoordelen.
Het is nog steeds nagenoeg direct. Ik begreep van veel mensen dat het vroeger echt veel langer duurde voordat de foto's eindelijk zichtbaar waren. Was wellicht in bepaalde opzichten wel beter geweest...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:45 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Dat vind ik een van de grote voordelen van Paiq, dat je iemand niet direct op zijn uiterlijk kunt beoordelen.
Ik vind van wel. Heb één keer een behoorlijke klik gehad met het chatten waardoor de foto's niet zoveel meer uitmaakte. Nou bleek uiteindelijk dat die foto's niet echt waren...lang verhaal en die heb ik hier al eens neergezet. Maar wil alleen maar aangeven dat het uiterlijk minder belangrijk kan worden, mits echt een goede klik vanaf het eerste moment.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er nou echt wel verschil zit tussen direct of na kwartier chatten.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar wil alleen maar aangeven dat het uiterlijk minder belangrijk kan worden, mits echt een goede klik vanaf het eerste moment.
Ik ook. Bovendien vind ik dat een leuk karakter/goed gevoel voor humor etc. iemand fysiek aantrekkelijker kan maken.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Heb één keer een behoorlijke klik gehad met het chatten waardoor de foto's niet zoveel meer uitmaakte. Nou bleek uiteindelijk dat die foto's niet echt waren...lang verhaal en die heb ik hier al eens neergezet. Maar wil alleen maar aangeven dat het uiterlijk minder belangrijk kan worden, mits echt een goede klik vanaf het eerste moment.
Daarom dus ook dat het mij wel beter lijkt als de zichtbaarheid van de foto's op Paiq wat langer op zich zou laten wachten dan een kwartiertje.quote:
Die klik bij mij was er toen al binnen een paar minuten. Ik kan het niet goed omschrijven, maar hij deed gelijk wat met mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus ook dat het mij wel beter lijkt als de zichtbaarheid van de foto's op Paiq wat langer op zich zou laten wachten dan een kwartiertje.
Bij mij net zo. Die klik was er vrijwel meteen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die klik bij mij was er toen al binnen een paar minuten. Ik kan het niet goed omschrijven, maar hij deed gelijk wat met mij.
Maar dat kan ook, natuurlijk. Ik ben daar ook wel dames tegengekomen die mij vrij snel "iets" deden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die klik bij mij was er toen al binnen een paar minuten. Ik kan het niet goed omschrijven, maar hij deed gelijk wat met mij.
Oké ja dat is waar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien vind ik dat een leuk karakter/goed gevoel voor humor etc. iemand fysiek aantrekkelijker kan maken.
Als het niet wederzijds is, houdt het snel op ... .quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat kan ook, natuurlijk. Ik ben daar ook wel dames tegengekomen die mij vrij snel "iets" deden.
Andersom was dat dan vaak wat minder, maar ja, dat kan je maar net hebben...
Vertel mij watquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:04 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Als het niet wederzijds is, houdt het snel op ... .
Ik heb soms bij chats dat ik echt big-smile achter pc zit... echt gevoel van een *klik*. Maar als je dan andere dag het kritisch zou terug lezen stelt het eigenlijk weinig voor. Is het soms niet wat je op dat moment graag wilt lezen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Beide punten komen mij ook nogal bekend voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb soms bij chats dat ik echt big-smile achter pc zit... echt gevoel van een *klik*. Maar als je dan andere dag het kritisch zou terug lezen stelt het eigenlijk weinig voor. Is het soms niet wat je op dat moment graag wilt lezen?
Ik heb lang geleden wel eens lang internet contact met iemand gehad. Ook telefoon e.d. Toen we uiteindelijk elkaar in het echt zagen was er totaal geen klikVoelde gewoon als een vreemde aan.
dat heb ik wel vaker...in dit geval was het meer dan dat...kan het echt niet uitleggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb soms bij chats dat ik echt big-smile achter pc zit... echt gevoel van een *klik*. Maar als je dan andere dag het kritisch zou terug lezen stelt het eigenlijk weinig voor. Is het soms niet wat je op dat moment graag wilt lezen?
Ik heb lang geleden wel eens lang internet contact met iemand gehad. Ook telefoon e.d. Toen we uiteindelijk elkaar in het echt zagen was er totaal geen klikVoelde gewoon als een vreemde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |