Gelukkig kon ik er nog iemand mee vermaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
Oh men.... hahaha ik zit op mijn werk hoor! Dan kan dit niet!
Klinkt iig niet of ze heel enthousiast is...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Catch_me het volgende:
Ter bevestiging: Wanneer je een date voorstelt (filmpje pakken in de bios of bij iemand thuis) en ze zegt pas over 2 weken 'misschien' tijd te hebben (ze heeft net als ik vakantie), is dat een verkapte afwijzing toch?
Alleen als ze geen duidelijke, goede reden opgeeft. Als ze alleen "misschien" zegt, dan ben je mijn inziens afgewezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Catch_me het volgende:
Ter bevestiging: Wanneer je een date voorstelt (filmpje pakken in de bios of bij iemand thuis) en ze zegt pas over 2 weken 'misschien' tijd te hebben (ze heeft net als ik vakantie), is dat een verkapte afwijzing toch?
Ja, ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Catch_me het volgende:
Je was toch al leuk aan het daten? Of heb je de smaak te pakken en wil je meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi, ik laat mijn opleiding voorkeuren ook varen. Ik stuur gewoon een berichtje naar iedereen die ik een beetje leuk vind.
Tja, da's wel kut. Maar gewoon blijven volhouden, er zit er vast wel een keertje een bij die jou wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:46 schreef Catch_me het volgende:
Ja ze moest 2 x 5 dagen werken ofzo, maar dan lees je weer gewoon op facebook om 11 uur 's ochtends dingen zoals "klaar met werken! nu lekker bankhangen!" , tja
Wel frappant overigens want de vorige 2 dames waar ik een oogje op had en dus een date had voorgesteld kwamen met precies hetzelfde verhaal, geen tijd, druk druk druk etc.
Ik heb de smaak inderdaad te pakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je was toch al leuk aan het daten? Of heb je de smaak te pakken en wil je meer
Om altijd wat achter de hand te hebben? Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb de smaak inderdaad te pakken
Ik wil gewoon een soort "buffer" hebben voor het geval dat mijn huidige date mij in de friendzone heeft geknald
Is dat wel een goed idee trouwens?
Ik zit momenteel op Knuz.quote:
Tuurlijk, spreidt je kansen! En zij hoeft het verder toch niet te weten. Kijk gewoon eerst hoe dat gaat en kijk ondertussen lekker verder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een soort "buffer" hebben voor het geval dat mijn huidige date mij in de friendzone heeft geknald
Dat is nou precies de reden waarom Paiq niet echt onder relatiesites valt. Veel vluchtiger inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef MultiBanaan het volgende:
Via Paiq kan je echt razendsnel een date regelen, en ze zijn ook een stuk minder serieus, erg over te spreken dus
Gewoon doen hoor, bijna iedereen heeft in het begin wel meerdere lijntjes lopen. Je bent toch vrijgezel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd het initiatief nemen tot een gesprek. Als ik dat niet doe, gebeurt er helemaal niets. En veel lelijke lesbo's. Ben er niet echt over te spreken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef MultiBanaan het volgende:
Via Paiq kan je echt razendsnel een date regelen, en ze zijn ook een stuk minder serieus, erg over te spreken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |