abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114141482
Een jaar of 4 geleden begon het; af en toe kreeg ik 'vage' plekken op mijn knieen en ellebogen.,af en toe waren ze weg,en soms kwamen ze terug. Ik kon met deze minime aantallen aan plekken nog wel leven. Echter heb ik sinds een jaar of 2, 'aanvallen' van psoriasis,binnen een dag of 3 zittten mijn handen,voeten,knieen,ellebogen vol met (zilverkleurige/witte)vlekken,die op een gegeven moment veranderen in kloven.(waardoor ik veel pijn en jeuk heb) Ik weet dat dit nooit over zal gaan,en dat ik ook weer periodes van een gave huid zal kennen,maar ik voel me vreselijk. Ik weet dat mensen naar me kijken,omdat het er gewoon goor(als een soort schimmel) uit ziet. Zijn er misschien meer mensen die zich hier in herkennen? En hoe gaan jullie hier mee om? Hebben jullie lak aan wat iemand van je 'vlekken' vind,of trek je je het erg aan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 13 juli 2012 @ 08:33:54 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114141510
Psoriasis. Deel 2
Is al een "oud" topic, maar wie weet staan er handige dingen in voor je. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_114141564
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 08:33 schreef Netsplitter het volgende:
Psoriasis. Deel 2
Is al een "oud" topic, maar wie weet staan er handige dingen in voor je. :)
Dankjewel:)
pi_114141568
Collega van mij heeft het ook, die heeft veel baad bij de sauna volgens mij.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114141685
Zeezout in een bad, regelmatig een zonnebankie pakken, triamcinolon heeft mij geholpen maar then again is het bij mij een stuk minder ernstig. Het is ook stress gerelateerd en komt en gaat bij mij. Dus ik had het op beide ellenbogen maar op links is het compleet verdwenen en op rechts nog slechts 1 vierkante cm. Toen ik een jaar of 17 was(bijna 20 jaar geleden), was het een stuk ernstiger.
Mijn moeder heeft het ook en die gaat gewoon naar de huisarts en krijgt wat voorgeschreven om het beheersbaar te houden. Ik zou zeker even langs gaan...

Btw, in Azie verdwijnt het als sneeuw voor de zon! Hitte, vochtigeid zon. Da's een mooie bijkomstigheid als je op vakantie gaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sam_Raimi op 13-07-2012 08:55:19 ]
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_114141979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 08:48 schreef Sam_Raimi het volgende:
Btw, in Azie verdwijnt het als sneeuw voor de zon!
Sneeuw :') de ironie
'Als' is einde discussie.
pi_114147672
Ik heb van de dermatoloog een creme gehad, als ik ergens een plekje zie, smeren en de volgende dag is het al bijna weg. Tot nu toe zijn het bij mij altijd kleine plekjes geweest.

Misschien dat de huisarts/dermatoloog je zoiets kan voorschrijven?
pi_114170378
Schrale troost maar Kim Kardashian heeft t ook
pi_114170562

En nog is ze lekker dus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')