Jup, zit bij Veracket (tennis vereniging).. Ik had een foto gepost maar die is wegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens een knappe blondine als vriendin?
Ben er toch wel benieuwd naar. Heb ik nog meer reden om in een zielig hoekje weg te kruipenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jup, zit bij Veracket (tennis vereniging).. Ik had een foto gepost maar die is weg
Nee, maar toch... Die jongen gáát ervoor. Hij heeft een drive. Ik, ik klooi maar wat aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef Anno2012 het volgende:
Je moet doen wat je leuk vind.
Zou jij het leuk vinden om iedere dag uren achter elkaar te trainen?
Leuke jonge hoor, dat wordt vast een knappe man, dat sletje daarentegen zal niet zijn eerste en laatste zijnquote:
Hij heeft ook echt alles mee he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Leuke jonge hoor, dat wordt vast een knappe man, dat sletje daarentegen zal niet zijn eerste en laatste zijn
nohommo
Nerdje ben je ook, je kent 'r niet.. Aardige en knappe meid die zelf ook veel sport. Had 't in 'r gezicht gezegd en je kon WoW spelen met een blauw oogquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Leuke jonge hoor, dat wordt vast een knappe man, dat sletje daarentegen zal niet zijn eerste en laatste zijn
nohommo
Waarom dan dat nohomo erbij? mannen die dit zo expliciet moeten vermelden geven de indruk juist wél een homo te zijn.. Je kan aangeven dat je vind dat 't een knappe man is zonder meteen aan te geven dat je geen homo bent?quote:
Ik trek mijn vrienden altijd af, gewoon als vrienden. Je moet elkaar gewoon niet in de ogen kijken dan ben je geen homo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom dan dat nohomo erbij? mannen die dit zo expliciet moeten vermelden geven de indruk juist wél een homo te zijn.. Je kan aangeven dat je vind dat 't een knappe man is zonder meteen aan te geven dat je geen homo bent?
ah okquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik trek mijn vrienden altijd af, gewoon als vrienden. Je moet elkaar gewoon niet in de ogen kijken dan ben je geen homo.
Je kent haar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nerdje ben je ook, je kent 'r niet.. Aardige en knappe meid die zelf ook veel sport. Had 't in 'r gezicht gezegd en je kon WoW spelen met een blauw oog
Dat is niet macho. Dan denken vrienden van me dat ik homo ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je kan aangeven dat je vind dat 't een knappe man is zonder meteen aan te geven dat je geen homo bent?
Waarom vraag je datquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doet ze in het dagelijks leven? Vertel me niet dat ze ook zo succesvol is
Wat is je definitie van succes? Ze doet een studie aan de RUG, ondanks dat ze al twee keer heeft verteld wat was de studie dusdanig interessant dat ik het alweer vergeten ben. Het is een leuke blondine die vriendelijk tegen iedereen is, wellicht wat te vriendelijk/ klef wat weer verkeerde signalen kan geven. Gaat vaak op vakantie.. Ze is bescheiden over haar prestaties en loopt er niet mee te koop dat haar vriend goed is in turnen. Beter zelfs, tot enkele weken had ik geen flauw idee daarvan. Interesseert mij verder sowieso niet echt dat haar vriendin turnt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doet ze in het dagelijks leven? Vertel me niet dat ze ook zo succesvol is
Wist je dit al of heb je test online gedaan? Anders raad ik je MBTI aan (myers-briggs.)quote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Loyalist/onderzoeker... Maakt het er ook niet makkelijker op denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |