Zet uit dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat de tyfus, quote alert
wat is dat voor een kutfunctie
Uhu.quote:
donequote:
Ik zat uiteindelijk in de trein van 02:45. Was wel overal politie, is dat altijd?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:54 schreef leeell het volgende:
he faal, tot hoe laat was je gebleven ?
er gingen bij mij al amper treinen, 1tje om precies te zijn
Alleen als jullie films, televisie en snacks regelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
feestje van ezell ben ik 100% bij
Neequote:
oh valt meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:58 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik zat uiteindelijk in de trein van 02:45. Was wel overal politie, is dat altijd?
eitjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als jullie films, televisie en snacks regelen.
Met contacten kom je er wel. Maar eerst m'n croissantjes aanbidden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee
Ik wist mijn tijden niet voor na de vakantie. Lijkt erop dat ik 1 vrije dag heb, is niet genoeg. Balen.
Nooit. Heb al iets anders op het oog.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met contacten kom je er wel. Maar eerst m'n croissantjes aanbidden.
Waarom niet gewoon een grote laptop?quote:
Wattan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nooit. Heb al iets anders op het oog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woont daar toch niet in je eentje.quote:
ik heb dan mezelf bij, telt dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Ezell het volgende:
Je komt sowieso alleen binnen als je iets leuks bij je hebt.
Mezelf?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Ezell het volgende:
Met vier andere meiden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je woont daar toch niet in je eentje.
Ik neem Cosmo mee en die is leuk genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Ezell het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem Cosmo mee en die is leuk genoeg.
Okquote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:20 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Wat een voorspelbare jongens, inderdaad. Gelukkig ben ik wél een uniek individu.
Ik ben ook uniek, heb nog nooit een tweede Cosmo gezien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:20 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Wat een voorspelbare jongens, inderdaad. Gelukkig ben ik wél een uniek individu.
Inderdaad, sowieso braden.quote:
Barbaar, zomaar lell zijn leider braden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:33 schreef Ezell het volgende:
Ga je mee naar het Smurfendorp om Grote Smurf te braden?
Ach, hij neemt de macht dan wel gewoon over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Barbaar, zomaar lell zijn leider braden.
Ze zijn blauw. Braden is ok, maar opeten kan niet goed zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:33 schreef Ezell het volgende:
Ga je mee naar het Smurfendorp om Grote Smurf te braden?
O... Wat dacht je van een gijpvogel met satésaus? Ik weet dat Rellie_Rollie zo'n beest heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze zijn blauw. Braden is ok, maar opeten kan niet goed zijn.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O... Wat dacht je van een gijpvogel met satésaus? Ik weet dat Rellie_Rollie zo'n beest heeft.
Je neemt hem mee, begrepen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
van mijn gijpvogel blijf je af
Doe ook voor mij dan. Moet morgen werken en ga vast en zeker weer mijn eten vergeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb mijn eten voor morgen al klaar..
Hoelaat moet je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe ook voor mij dan. Moet morgen werken en ga vast en zeker weer mijn eten vergeten.
Van 5 uur tot 9 uur, tenzij ze mijn werktijden weer zomaar zonder te melden met een kwartier verlengen. Niet dat ik het erg vind, maar het blijft raar...quote:
CAO technisch mogen ze een kwartier erbij doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van 5 uur tot 9 uur, tenzij ze mijn werktijden weer zomaar zonder te melden met een kwartier verlengen. Niet dat ik het erg vind, maar het blijft raar...
Blijkbaar. Vanwege de betaalde pauze zeker?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
CAO technisch mogen ze een kwartier erbij doen..
Nee om het werk af te krijgen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blijkbaar. Vanwege de betaalde pauze zeker?
Dat is zo pedant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet eens de opmerking dat er een streepje tussen moet?.
De laatste tijd krijgen we ons werk niet helemaal af, maar dat komt omdat we met te weinig mensen zijn. Het schijnt dat ze al nieuwe mensen hebben aangenomen, maar die heb ik nog niet gezien.quote:
Jippie, welke van de 60?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:53 schreef leeell het volgende:
ik ben aangenomen bij de hema in amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 3 hier liggen, 2 op werk in kluisje en wrs nog wel 1 in mijn tas. En zo nodig maak ik wel nieuwe.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:01 schreef Ezell het volgende:
Die naambordjes zijn echt klote hè. Ik vergeet die van mij regelmatig en nu denk ik zelfs dat ik 'em kwijt ben. De vorige keer heb ik maar een random naambordje van zo'n prikbord gepakt.
Nee ik zit franchise.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zelfde winkel is zelfde winkel.
[..]
Doei poes.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik was vandaag bij de hema hier in de straat, werkt zo'n schattig nieuwe jongen. Ik wil mezelf bijna laten overplaatsen..
hate to say i told you soquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
game of thrones s01e09 net gekeken
conclusie: de hype is niet onterecht
Blijft grappig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:58 schreef leeell het volgende:
gewoon fucking terechte klacht, mn hele kamer is gelijk vergeven
ik moest best wel lachenquote:
Het kan maar even. Moet je om 13:00 weer de deur uitwerken. Niet denken dat je een tussendoortje bent! Je bent het dan namelijk welquote:
Platonisch hooguit. geestesmaatjes. Verder ben ik al occupiedquote:
M'n hart wat doe jequote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Platonisch hooguit. geestesmaatjes. Verder ben ik al occupied![]()
![]()
![]()
Eerst uitmaken, dan zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zech. Dan maak ik het uit van t weekend.
Alsof ik mijn oude schoenen weg ga doen voordat ik nieuwe heb. Ben niet seniel baasjequote:
Doe het gewoonquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik mijn oude schoenen weg ga doen voordat ik nieuwe heb. Ben niet seniel baasje
Als je zo nodig wilt zuigen, zuig dan lekker op een lolly of zo.quote:
Lolly'squote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je zo nodig wilt zuigen, zuig dan lekker op een lolly of zo.
quote:[12:56] René zegt:
Het is uit... Etsu van FOK! komt in Groningen wonen en die is vet geil weetje...
[12:56] P. zegt:![]()
Doe normaal!!!!!
[12:57] René zegt:
Maandag kom je gewoon hier, lever je je spullen in en hebben we het over je vertrekpremie. Voor nu ben je uit je functie ontheven. Geen discussie mogelijk. Overmacht.
[12:57] P. zegt:Nou, als het zo moet...
patriek omdat kroelbeertjenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zou jij kiezen? Patriek of Etsu?
quote:[12:57] P. zegt:
Hij heeft het eindelijk uitgemaakt!!!!!
Nu hoeven we onze liefde niet meer te verbergen :d
[12:57] Cosmo zegt:
Serieus?![]()
: D: D
![]()
O+
[12:57] P. zegt:
Heb weken lang gemeen moeten doen en op die Etsu inpraten, maar gelukt!!!
Hahahaaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het eeuwig zou duren
Hoi![]()
Hoi LieBchen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het eeuwig zou duren
Hoi![]()
Je meent het!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaa!!!
sssst is niet echt Lutte!
Jawel, wel redelijk leuke vakantie. Ben nu in Tsjechië. Zijn een groepje van 5 man en we ergeren allemaal aan een iemandquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heyhey, beetje leuke vakantie? Of veel werken?
Doe dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:11 schreef Renesite het volgende:
Praag is tof. Zal een aantal foto's opzoeken
Tsjechië, leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, wel redelijk leuke vakantie. Ben nu in Tsjechië. Zijn een groepje van 5 man en we ergeren allemaal aan een iemandHebben besloten niet meer met 'm op vakantie te gaan, alleen weet/merkt ie dat niet ofzo
het weer is ietsje beter dan in NL, af en toe zon. Mooie landschappen, zijn al naar aantal dorpjes gegaan en as dinsdag naar
Praag
Ben er nooit geweest, ben benieuwd
Jij?
das toch geen baanquote:
mja, dan kan het nog welquote:
Euhhhhquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice
Dinsdag gaat t regenen, dus beetje jammer
Tips voor Praag?
Omdat ik daar vanaf september toch amper tijd meer voor hebquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef leeell het volgende:
[..]
mja, dan kan het nog wel
waarom niet een gewone baan nemen ?
achzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ik daar vanaf september toch amper tijd meer voor heb
Zulke taalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:25 schreef Renesite het volgende:
Zo. We gaan maar eens wat doen buiten het internet om. Ongezien de tiefus liefjes![]()
heftigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:29 schreef Lutte het volgende:
Ik kan niet weg, moet posten voor de brievenbus, brief onderscheppen![]()
hansi ! legendequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:40 schreef JanPiraat het volgende:
Wat is dit voor shit :S ik.verwachte hans kraay jr.
quote:
Wie had dat gedachtquote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik heb nu net zoveel sterretjes als jij hebt.
Ted bedoel je.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:39 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Nee, ik gun Danny gewoon wat centjes.
Hij is kaal en paalt iedere dag ladyboys op Thailand van onder andere jouw centjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |