abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133638168
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:25 schreef Goofoyou het volgende:
Hè, wat was die laatste scène :')
Zou dit gevolgen hebben voor de ruling van die zaak? :o Heel apart.
Zaak was verder al gewonnen. Ik dacht al te merken dat hij wel heel erg dol was op Alicia. Misschien dat hij deels ook aanpapt omdat hij die positie wil krijgen waar eerst Diane voor in aanmerking kwam?

Verder leuke aflevering. Weet nog niet wat ik van die Damian moet denken. Komt een beetje over als een type Blake, of Nick...weer een soort bad boy voor Kalinda. Ze moeten gewoon Lana terug brengen voor Kalinda :P
pi_133839199
De 100e aflevering was gisteren, dus vandaag even bekeken. Hij was weer steengoed. Vol met lachwekkende momenten, maar ook met momenten die erg mooi en emotioneel waren. De aflevering begon met Kalinda die 100 miles per hour reed ( grote hint naar het feit dat dit de 100e is ). Geweldig. En we zagen haar weer een keer met een vrouw in bed! En we zagen haar zonnebril! Kalinda komt langzaam weer terug! Helaas nog steeds geen scene met Alicia...

Eli's reactie op het einde was geweldig, toen Marilyn zei dat ze het kind Peter had genoemd. Zit natuurlijk nog wel een logische redenatie achter, en ik denk echt niet dat ze zwanger is van Peter, of verliefd op hem is. Die fout maken ze denk ik niet. Sowieso geweldig hoe Eli probeerde te voorkomen dat Peter naar dat feestje zou gaan, en dat het dan alleen maar nog negatiever voor hem uitpakt gezien Donna Brazile mee ging, haha.

Robyn was ook weer leuk met haar telefoon en die geluidjes die er uit kwamen, haha.

En Clark in de rechtzaal..super zenuwachtig. Geweldig.

Leuke zaak ook!

Top aflevering :)
pi_133845863
Is dit de laatste aflevering dit jaar?
  maandag 2 december 2013 @ 23:12:24 #229
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_133862311
Pregnancy Sound System _O-

Wat een top-serie!
2019: The Great Awakening
pi_133863562
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef Goofoyou het volgende:
Is dit de laatste aflevering dit jaar?
Jup :(
pi_133881233
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jup :(
Nu al... -O-

De aflevering was wel weer leuk :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:17:29 #232
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133884561
Waarom halen ze eigenlijk die merktekens van die auto's weg? Zowel de BMW van Damien als de Honda van Khalinda hadden verwijderde batches....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133901343
Gisteren even de laatste 2 afleveringen gekeken, Damien is een goede toevoeging voor de serie. Het begon toch een beetje saai te worden.
pi_133902027
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Kenju het volgende:
Waarom halen ze eigenlijk die merktekens van die auto's weg? Zowel de BMW van Damien als de Honda van Khalinda hadden verwijderde batches....
Dom misschien, maar misschien doen ze dat om kosten te besparen? Ik heb wel eens gelezen dat het duurder is om ''merk'' dingen te gebruiken in series. Valt me ook altijd op als ze daar aan het internetten zijn. Altijd via Chumhum en ook andere series gebruiken alternatieve dingen voor het browsen of voor facebook bijvoorbeeld.
  woensdag 4 december 2013 @ 12:48:33 #235
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133905408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

Dom misschien, maar misschien doen ze dat om kosten te besparen? Ik heb wel eens gelezen dat het duurder is om ''merk'' dingen te gebruiken in series. Valt me ook altijd op als ze daar aan het internetten zijn. Altijd via Chumhum en ook andere series gebruiken alternatieve dingen voor het browsen of voor facebook bijvoorbeeld.
Humhum is natuurlijk ook een begrip binnen The Good Wife. Overigens hebben ze ook altijd Apple apparaten, al vind ik het opvallend dat die tegenwoordig ook niet altijd goed werken. Volgens mij staat Apple ook niet meer in de aftiteling, waar dit vroeger wel zo was.

Anyway, ik durf niet te zeggen of merken in andere serie wel te zien zijn. Ik ben wel iemand die erop let, dus wellicht dat ze het tonen van een logo zo veel mogelijk voorkomen op auto's (tenzij het een sponsor is uiteraard). Wellicht dat het te maken heeft met mogelijke claims van BMW en Honda (en Dodge en Chrysler, twee andere auto's die duidelijk in beeld waren) waarin ze het niet waarderen dat hun auto's op deze manier getoond worden... Maar zeker weten doe ik het niet, vandaar dat ik het vroeg.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133905451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:48 schreef Kenju het volgende:

[..]

Humhum is natuurlijk ook een begrip binnen The Good Wife. Overigens hebben ze ook altijd Apple apparaten, al vind ik het opvallend dat die tegenwoordig ook niet altijd goed werken. Volgens mij staat Apple ook niet meer in de aftiteling, waar dit vroeger wel zo was.

Anyway, ik durf niet te zeggen of merken in andere serie wel te zien zijn. Ik ben wel iemand die erop let, dus wellicht dat ze het tonen van een logo zo veel mogelijk voorkomen op auto's (tenzij het een sponsor is uiteraard). Wellicht dat het te maken heeft met mogelijke claims van BMW en Honda (en Dodge en Chrysler, twee andere auto's die duidelijk in beeld waren) waarin ze het niet waarderen dat hun auto's op deze manier getoond worden... Maar zeker weten doe ik het niet, vandaar dat ik het vroeg.
Ik weet het ook niet zeker, ik gokte daarom maar op datgene wat mij persoonlijk het meest logische lijkt, maar ik weet het ook niet helaas. Apple wordt inderdaad enorm veel gebruikt in series.
  woensdag 4 december 2013 @ 12:53:00 #237
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133905533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Apple wordt inderdaad enorm veel gebruikt in series.
Klopt. Maar het is ook het voornaamste merk in de VS uiteraard. Overigens sponsort Windows Phone overduidelijk ook een hoop series...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135258175
Er is weer een nieuwe aflevering! Vond het wel cool die referentie naar Glee :P En dat liedje ook de hele tijd haha. Nu heb ik 'm de hele tijd in mijn hoofd _O-

Ook interessant om die strijd tussen Will en Alicia te zien. En weer die humor met die clients en ook Robin. En wow, was Kalinda deze keer echt gekwetst :o
pi_135259909
Ik vind het liedje zo geweldig :D
pi_135260442
Hahaha die video! Leuk om iedereen zo te zien :P
pi_135298295
Haha Diane in die video _O-
pi_135308627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:16 schreef Mry het volgende:
Haha Diane in die video _O-
Dit dus. Verder ook grappig :P
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:31:06 #244
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_135313948
Had ik na de aflevering dat deuntje eindelijk uit m'n hoofd. Komen ze met een extra video. Nu zit het weer in m'n hoofd :') Maar wel een leuk filmpje :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_135428350
Hahaha die actie van Carey _O- Slim! Hij weet hoe Kalinda denkt :P
pi_136378720
Weet iemand waarom er weer een maand pauze tussen de uitzendingen zit? Ik zag dat de volgende aflevering pas op 16 februari wordt uitgezonden -O-
pi_136380918
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:06 schreef Mry het volgende:
Weet iemand waarom er weer een maand pauze tussen de uitzendingen zit? Ik zag dat de volgende aflevering pas op 16 februari wordt uitgezonden -O-
Grote winterstop. Heeft elke serie die van September tot Mei wordt uitgezonden.
pi_136381333
Omdat ze in Januari 2 afleveringen uitzonden dacht ik dat die winterstop al voorbij was. Maar dat zal dan inderdaad wel niet zo zijn..
pi_136385778
Dat was gewoon een wat kleinere stop inderdaad :)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:55:27 #250
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_136436792
SPOILER: Er komt weer een oude bekende langs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')