Zaak was verder al gewonnen. Ik dacht al te merken dat hij wel heel erg dol was op Alicia. Misschien dat hij deels ook aanpapt omdat hij die positie wil krijgen waar eerst Diane voor in aanmerking kwam?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:25 schreef Goofoyou het volgende:
Hè, wat was die laatste scène![]()
Zou dit gevolgen hebben voor de ruling van die zaak?Heel apart.
Jupquote:Op maandag 2 december 2013 16:33 schreef Goofoyou het volgende:
Is dit de laatste aflevering dit jaar?
Dom misschien, maar misschien doen ze dat om kosten te besparen? Ik heb wel eens gelezen dat het duurder is om ''merk'' dingen te gebruiken in series. Valt me ook altijd op als ze daar aan het internetten zijn. Altijd via Chumhum en ook andere series gebruiken alternatieve dingen voor het browsen of voor facebook bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef Kenju het volgende:
Waarom halen ze eigenlijk die merktekens van die auto's weg? Zowel de BMW van Damien als de Honda van Khalinda hadden verwijderde batches....
Humhum is natuurlijk ook een begrip binnen The Good Wife. Overigens hebben ze ook altijd Apple apparaten, al vind ik het opvallend dat die tegenwoordig ook niet altijd goed werken. Volgens mij staat Apple ook niet meer in de aftiteling, waar dit vroeger wel zo was.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dom misschien, maar misschien doen ze dat om kosten te besparen? Ik heb wel eens gelezen dat het duurder is om ''merk'' dingen te gebruiken in series. Valt me ook altijd op als ze daar aan het internetten zijn. Altijd via Chumhum en ook andere series gebruiken alternatieve dingen voor het browsen of voor facebook bijvoorbeeld.
Ik weet het ook niet zeker, ik gokte daarom maar op datgene wat mij persoonlijk het meest logische lijkt, maar ik weet het ook niet helaas. Apple wordt inderdaad enorm veel gebruikt in series.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Humhum is natuurlijk ook een begrip binnen The Good Wife. Overigens hebben ze ook altijd Apple apparaten, al vind ik het opvallend dat die tegenwoordig ook niet altijd goed werken. Volgens mij staat Apple ook niet meer in de aftiteling, waar dit vroeger wel zo was.
Anyway, ik durf niet te zeggen of merken in andere serie wel te zien zijn. Ik ben wel iemand die erop let, dus wellicht dat ze het tonen van een logo zo veel mogelijk voorkomen op auto's (tenzij het een sponsor is uiteraard). Wellicht dat het te maken heeft met mogelijke claims van BMW en Honda (en Dodge en Chrysler, twee andere auto's die duidelijk in beeld waren) waarin ze het niet waarderen dat hun auto's op deze manier getoond worden... Maar zeker weten doe ik het niet, vandaar dat ik het vroeg.
Klopt. Maar het is ook het voornaamste merk in de VS uiteraard. Overigens sponsort Windows Phone overduidelijk ook een hoop series...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Apple wordt inderdaad enorm veel gebruikt in series.
Grote winterstop. Heeft elke serie die van September tot Mei wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:06 schreef Mry het volgende:
Weet iemand waarom er weer een maand pauze tussen de uitzendingen zit? Ik zag dat de volgende aflevering pas op 16 februari wordt uitgezonden
SPOILER: Er komt weer een oude bekende langsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |