abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132707210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat zit er toch wel aan te komen denk ik. Als Diane nu rechter word zien we haar veel te weinig terug.
Ik denk dat Diane haar ontslag uiteindelijk toch niet neemt en het bijlegt met Will. Bij elkaar gebracht in hun woede en strijdlust tegen Floric Agos. Dan kunnen ze beide kantoren mooi tegenover elkaar zetten in zaken. Of voor sommige zaken ze ineens gedwongen samen laten werken.
Ik denk dat je gelijk hebt ja. En ik wil ook eigenlijk helemaal niet dat Diane (bijna) uit de serie verdwijnt :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:07:13 #202
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132707384
Heerlijke aflevering. Lekker dynamisch, en er lijkt echt iets te veranderen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:08:47 #203
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132707462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef Mry het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt ja. En ik wil ook eigenlijk helemaal niet dat Diane (bijna) uit de serie verdwijnt :)
Laat ze dan inderdaad maar niet doen nee. Straks moet Will bij zijn volgende overwinning nog een dansje gaan doen met David Lee :o
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_132709605
Opzich voorspelbaaf dat Diane gewoon blijft :) anders zou ze idd te weinig te zien zijn en de balans van hoofsrolspelers moet wel beetje in balans blijven bij de firms.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:05:54 #205
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132710385
Ik weet niet hoe groot de productie van Into the Woods precies is? Johnny Depp zit er wel in, en dus ook Christine Baranski. Het is Assepoester, waarbij Baranski de stiefmoeder speelt, wat dus waarschijnlijk geen kleine rol is. Wellicht dat de schema's van The Good Wife en Into the Woods met elkaar conflicteerden, en dat ze dus wel degelijk rechter wordt? Iig voor een kortere tijd?

Maar waarschijnlijk wordt ze het gewoon niet...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:43:56 #206
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132711918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:05 schreef Kenju het volgende:
Ik weet niet hoe groot de productie van Into the Woods precies is? Johnny Depp zit er wel in, en dus ook Christine Baranski. Het is Assepoester, waarbij Baranski de stiefmoeder speelt, wat dus waarschijnlijk geen kleine rol is. Wellicht dat de schema's van The Good Wife en Into the Woods met elkaar conflicteerden, en dat ze dus wel degelijk rechter wordt? Iig voor een kortere tijd?

Maar waarschijnlijk wordt ze het gewoon niet...
Volgens mij heeft ze gewoon een contract voor een vol seizoen dus ze zal er wel niet een tijdje uitgeschreven worden. Bovendien is Into the Woods gepland voor eind 2014 dus daar zal vast wel wat te plannen zijn in de breaks van The good wife.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:55:42 #207
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132723262
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:43 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze gewoon een contract voor een vol seizoen dus ze zal er wel niet een tijdje uitgeschreven worden. Bovendien is Into the Woods gepland voor eind 2014 dus daar zal vast wel wat te plannen zijn in de breaks van The good wife.
Een grote film kost meer tijd om te maken dan een volledig seizoen van een serie hè. In een serie, zeker in iets als The Good Wife waar het vooral om de dialogen gaat en verder geen noemenswaardige productie technische moeilijkheden aan bod komen (stunts, special effects) is he gewoon een kwestie van scenes afwerken (simpel gezegd uiteraard).

Maar goed, waarschijnlijk is het grootste deel van The Good Wife sowieso al gefilmd. Anyway, ik gaf het als mogelijkheid aan. Dus dat ze dit seizoen gewoon effe wat minder te zien zou zijn oid.

Maar goed, het is ook niet zomaar een supporting personage (zoals David Lee bijv. wel is), maar echt een hoofdpersonage, dus het lijkt me niet dat ze die de serie uitschrijven, ook niet dat ze minder te zien zal zijn....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_132752069
Acteurs uit series spelen wel vaker in films die in hetzelfde jaar worden gemaakt, maar er zijn genoeg vrije momenten en breaks om een goede rol te hebben in een film, terwijl je wel elke aflevering van de serie meedraait. Zijn namelijk sowieso genoeg afleveringen waarbij een bepaald karakter net wat minder screen-time heeft :) Ze zal dus gewoon in dezelfde capaciteit te zien blijven.
pi_132998484
Kan iemand mij uitleggen wat er aan het einde van de laatste aflevering gebeurde met die firma die Florrick & Agos kantoorruimte had aangeboden? Ik volgde niet helemaal waarom ze er nou ineens vanaf zagen. Alleen dat Will er waarschijnlijk iets mee te maken had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mry op 07-11-2013 21:07:27 (typo) ]
pi_132999818
Dat waren die tax attorneys he? Volgens mij nam Lockhart/Gardner die firma gewoon over :P
pi_133002269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Gambetta het volgende:
Dat waren die tax attorneys he? Volgens mij nam Lockhart/Gardner die firma gewoon over :P
Dit ja. Die werden opgekocht door Will en Diane :)

Heerlijke aflevering verder. Elkaar lekker dwars zitten :P Zeer goed seizoen dit.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 13:37:42 ]
pi_133003151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Gambetta het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit ja. Die werden opgekocht door Will en Diane :)

Heerlijke aflevering verder. Elkaar lekker dwars zitten :P Zeer goed seizoen dit.
Bedankt! Mooie actie van L&G _O-

Ik vind het seizoen super leuk sinds ze gesplitst zijn in twee firma's die elkaar het leven zuur maken.
Maar ik vond het wel sneu voor Diane ;(

En ik weet echt niet wat ik van morning sickness Marilyn moet vinden :?
pi_133003286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Mry het volgende:

[..]

[..]

Bedankt! Mooie actie van L&G _O-

Ik vind het seizoen super leuk sinds ze gesplitst zijn in twee firma's die elkaar het leven zuur maken.
Maar ik vond het wel sneu voor Diane ;(

En ik weet echt niet wat ik van morning sickness Marilyn moet vinden :?
Gok dat die Marilyn nog wel een geheim motief heeft eigenlijk. Misschien is ze zwanger van een concurrent van Peter? Dat ze nu nadelige feitjes over hem op aan het zoeken is?
pi_133395810
Ik word inmiddels een beetje gek van al die ethische bezwaren die Marilyn overal bij heeft.

Robyn was wel leuk deze aflevering :)
En Eli was een beetje raar aan het doen.
pi_133399354
Wel leuk om Natalie terug te zien voor Eli. Sowieso vind ik America Ferrara tof.
Robyn was leuk, maar geef liever wat meer Kalinda!
Marilyn kan me ook weinig boeien eigenlijk. Zoveel moeite om Peter eventjes een bezoekje te gunnen aan Alicia.
Lockhard Gardner wordt met de week slechter neergezet...clienten stelen..
  maandag 18 november 2013 @ 23:59:00 #216
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_133399528
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lockhard Gardner wordt met de week slechter neergezet...clienten stelen..
Ze proberen cliënten over te halen die bij F/A niet tevreden zijn. Dat is niet zo gek veel anders als hoe F/A aan de clienten van L/G gekomen zijn toch?
Neil Degrasse Tyson
pi_133404539
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:59 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ze proberen cliënten over te halen die bij F/A niet tevreden zijn. Dat is niet zo gek veel anders als hoe F/A aan de clienten van L/G gekomen zijn toch?
Alicia en Cary gingen daar weg op een niet zo nette manier door clienten mee te nemen, dat is correct. Maar er werd steeds geroepen dat Lockhard Gardner zo netjes bezig waren, maar dat is natuurlijk verre van waar. Natalie Flores had gekozen voor Alicia, en achter de rug om van Alicia en Cary probeerden Lockhard Gardner haar weg te kapen. Precies hetzelfde dus waarom ze zo boos waren op Alicia en Cary.
pi_133412328
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Alicia en Cary gingen daar weg op een niet zo nette manier door clienten mee te nemen, dat is correct. Maar er werd steeds geroepen dat Lockhard Gardner zo netjes bezig waren, maar dat is natuurlijk verre van waar. Natalie Flores had gekozen voor Alicia, en achter de rug om van Alicia en Cary probeerden Lockhard Gardner haar weg te kapen. Precies hetzelfde dus waarom ze zo boos waren op Alicia en Cary.
Die lobbygroep was natuurlijk nog geen klant van FA. Daarnaast was ze zelf bij LG binnengelopen en hebben ze alleen maar een lijntje opengehouden. Ok, ze hebben FA wat ge-bad-mouth, maar maar meer dan dat niet. Ik vind het niet onder het jatten van klanten vallen. FA en associates hielden geheim dat ze zic hadden georganiseerd en weggingen en namen bestanden mee. Wellicht legaal volgens de wet, maar toch rattig.

Ik hoop wel dat ze het niet zo simpel gaan spelen als dat FA de leuke positieve firma is, en LG een soort van antagonistische gemene grote firma. Denk dat men daar ook wel boven staat in het schrijversteam. Sowieso spelen ze vals bij FA, tenminste Robin (die kogel die ze gepland had). Dat gaat vast nog wel een staartje krijgen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Mry het volgende:
Ik word inmiddels een beetje gek van al die ethische bezwaren die Marilyn overal bij heeft.
Uuuh, dat is letterlijk haar baan :) Dus feitelijk doet ze niets anders. Alleen gaat er vast nog wel iets anders gebeuren dat buiten haar functie valt. Want nu heeft ze voor het verhaal verder niet echt een functie. Ik neem aan dat ze meer moet zijn dan iemand waar Eli zich aan irriteert...
pi_133414603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Uuuh, dat is letterlijk haar baan :) Dus feitelijk doet ze niets anders. Alleen gaat er vast nog wel iets anders gebeuren dat buiten haar functie valt. Want nu heeft ze voor het verhaal verder niet echt een functie. Ik neem aan dat ze meer moet zijn dan iemand waar Eli zich aan irriteert...
Ja ik snap dat het haar baan is ;)
Maar ik vind het dus inderdaad niet heel veel toevoegen aan het verhaal om haar steeds in beeld te brengen terwijl ze haar werk doet en ondertussen bijna overgeeft of eet.
pi_133414737
Die kogel die Robyn in de bus deed zal denk ik echt niet meer terug komen hoor. Kalinda heeft ook vaak zat wat ongein uitgehaald. Zulke dingetjes worden gewoon nooit meer genoemd verder. Maar wie weet :)

Wat betreft Marilyn....ik denk dat ze stiekem werkt voor een concurrent van Peter en dat ze nu dingen aan het verzamelen is die tegen hem te gebruiken zijn. Ik snap dan alleen niet waarom ze hem helpt, maar wellicht voor zijn vertrouwen. Of ze is zwanger van een persoon die we kennen. Haar rol is tot nu toe een beetje eentonig. Die zwangerschap symptomen ken ik nu ook wel.

Natalie liep LG binnen omdat ze ervan uit ging dat Alicia er nog werkte. Ze was heel duidelijk dat ze Alicia wou spreken. Toen vond ze Alicia, en vervolgens zijn Diane en Will achter Alicia's rug om met Natalie gaan praten. Dat noem ik stelen ja, want Natalie was officieel een client van Alicia. Beetje dubieus als je dat goedpraat, maar wel bezwaren maakt naar FAA toen ze vertrokken :) Beide partijen spelen het gewoon niet netjes.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2013 16:34:53 ]
pi_133414788
Dus minder Marylin, meer Kalinda graag O+
pi_133433113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die kogel die Robyn in de bus deed zal denk ik echt niet meer terug komen hoor. Kalinda heeft ook vaak zat wat ongein uitgehaald. Zulke dingetjes worden gewoon nooit meer genoemd verder. Maar wie weet :)
Manipulatieve dingetjes wel. Maar echt strafbare zaken als het planten van onecht bewijs heeft ze voor zover ik me kan herinneren niet gedaan.

quote:
Dat noem ik stelen ja, want Natalie was officieel een client van Alicia.
Ze werd behandeld door Alicia destijds, maar in functie van LG. Vervolgens ging ze weer naar LG, inderdaad in de verwachting Alicia daar te vinden. Maar dat is verder niet relevant. Het contact was dus al gelegd.

Maar goed, wat ik verder raar vond, was de naam LG. Waarom niet L&G? Ik bedoel, we kennen allemaal het electronica-merk, toch?
pi_133439329
LG is echt een domme naam ja...in seizoen 2 ( toen met Bond ) benoemden ze zelfs nog dat LG van elektronica is. Slechte keuze.

Nieuwe vriendin van Will is ook irritant.

Qua stelen van clienten zien we de situatie dan net wat anders, prima :)
pi_133439790
Ik snap LG ook niet helemaal. Hoewel L&G aan Legal & General doet denken dus dat werkt ook niet echt.

Het is logisch dat LG en F/A competitie hebben over cliënten. Cliënten waar bijvoorbeeld Cary of Alicia veel mee gewerkt hebben worden zowel door F/A als LG als hun eigen cliënten beschouwd en dat is ook begrijpelijk. Ik vind het dus niet onethisch dat ze cliënten terug proberen te halen wanneer die voor de andere firma kiezen.
pi_133635773
Hè, wat was die laatste scène :')
Zou dit gevolgen hebben voor de ruling van die zaak? :o Heel apart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')