Ik denk dat je gelijk hebt ja. En ik wil ook eigenlijk helemaal niet dat Diane (bijna) uit de serie verdwijntquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zit er toch wel aan te komen denk ik. Als Diane nu rechter word zien we haar veel te weinig terug.
Ik denk dat Diane haar ontslag uiteindelijk toch niet neemt en het bijlegt met Will. Bij elkaar gebracht in hun woede en strijdlust tegen Floric Agos. Dan kunnen ze beide kantoren mooi tegenover elkaar zetten in zaken. Of voor sommige zaken ze ineens gedwongen samen laten werken.
Laat ze dan inderdaad maar niet doen nee. Straks moet Will bij zijn volgende overwinning nog een dansje gaan doen met David Leequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef Mry het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt ja. En ik wil ook eigenlijk helemaal niet dat Diane (bijna) uit de serie verdwijnt
Volgens mij heeft ze gewoon een contract voor een vol seizoen dus ze zal er wel niet een tijdje uitgeschreven worden. Bovendien is Into the Woods gepland voor eind 2014 dus daar zal vast wel wat te plannen zijn in de breaks van The good wife.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:05 schreef Kenju het volgende:
Ik weet niet hoe groot de productie van Into the Woods precies is? Johnny Depp zit er wel in, en dus ook Christine Baranski. Het is Assepoester, waarbij Baranski de stiefmoeder speelt, wat dus waarschijnlijk geen kleine rol is. Wellicht dat de schema's van The Good Wife en Into the Woods met elkaar conflicteerden, en dat ze dus wel degelijk rechter wordt? Iig voor een kortere tijd?
Maar waarschijnlijk wordt ze het gewoon niet...
Een grote film kost meer tijd om te maken dan een volledig seizoen van een serie hè. In een serie, zeker in iets als The Good Wife waar het vooral om de dialogen gaat en verder geen noemenswaardige productie technische moeilijkheden aan bod komen (stunts, special effects) is he gewoon een kwestie van scenes afwerken (simpel gezegd uiteraard).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon een contract voor een vol seizoen dus ze zal er wel niet een tijdje uitgeschreven worden. Bovendien is Into the Woods gepland voor eind 2014 dus daar zal vast wel wat te plannen zijn in de breaks van The good wife.
Dit ja. Die werden opgekocht door Will en Dianequote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Gambetta het volgende:
Dat waren die tax attorneys he? Volgens mij nam Lockhart/Gardner die firma gewoon over
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Gambetta het volgende:
Dat waren die tax attorneys he? Volgens mij nam Lockhart/Gardner die firma gewoon over
Bedankt! Mooie actie van L&Gquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit ja. Die werden opgekocht door Will en Diane
Heerlijke aflevering verder. Elkaar lekker dwars zittenZeer goed seizoen dit.
Gok dat die Marilyn nog wel een geheim motief heeft eigenlijk. Misschien is ze zwanger van een concurrent van Peter? Dat ze nu nadelige feitjes over hem op aan het zoeken is?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Mry het volgende:
[..]
[..]
Bedankt! Mooie actie van L&G![]()
Ik vind het seizoen super leuk sinds ze gesplitst zijn in twee firma's die elkaar het leven zuur maken.
Maar ik vond het wel sneu voor Diane![]()
En ik weet echt niet wat ik van morning sickness Marilyn moet vinden
Ze proberen cliënten over te halen die bij F/A niet tevreden zijn. Dat is niet zo gek veel anders als hoe F/A aan de clienten van L/G gekomen zijn toch?quote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lockhard Gardner wordt met de week slechter neergezet...clienten stelen..
Alicia en Cary gingen daar weg op een niet zo nette manier door clienten mee te nemen, dat is correct. Maar er werd steeds geroepen dat Lockhard Gardner zo netjes bezig waren, maar dat is natuurlijk verre van waar. Natalie Flores had gekozen voor Alicia, en achter de rug om van Alicia en Cary probeerden Lockhard Gardner haar weg te kapen. Precies hetzelfde dus waarom ze zo boos waren op Alicia en Cary.quote:Op maandag 18 november 2013 23:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze proberen cliënten over te halen die bij F/A niet tevreden zijn. Dat is niet zo gek veel anders als hoe F/A aan de clienten van L/G gekomen zijn toch?
Die lobbygroep was natuurlijk nog geen klant van FA. Daarnaast was ze zelf bij LG binnengelopen en hebben ze alleen maar een lijntje opengehouden. Ok, ze hebben FA wat ge-bad-mouth, maar maar meer dan dat niet. Ik vind het niet onder het jatten van klanten vallen. FA en associates hielden geheim dat ze zic hadden georganiseerd en weggingen en namen bestanden mee. Wellicht legaal volgens de wet, maar toch rattig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alicia en Cary gingen daar weg op een niet zo nette manier door clienten mee te nemen, dat is correct. Maar er werd steeds geroepen dat Lockhard Gardner zo netjes bezig waren, maar dat is natuurlijk verre van waar. Natalie Flores had gekozen voor Alicia, en achter de rug om van Alicia en Cary probeerden Lockhard Gardner haar weg te kapen. Precies hetzelfde dus waarom ze zo boos waren op Alicia en Cary.
Uuuh, dat is letterlijk haar baanquote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Mry het volgende:
Ik word inmiddels een beetje gek van al die ethische bezwaren die Marilyn overal bij heeft.
Ja ik snap dat het haar baan isquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Uuuh, dat is letterlijk haar baanDus feitelijk doet ze niets anders. Alleen gaat er vast nog wel iets anders gebeuren dat buiten haar functie valt. Want nu heeft ze voor het verhaal verder niet echt een functie. Ik neem aan dat ze meer moet zijn dan iemand waar Eli zich aan irriteert...
Manipulatieve dingetjes wel. Maar echt strafbare zaken als het planten van onecht bewijs heeft ze voor zover ik me kan herinneren niet gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die kogel die Robyn in de bus deed zal denk ik echt niet meer terug komen hoor. Kalinda heeft ook vaak zat wat ongein uitgehaald. Zulke dingetjes worden gewoon nooit meer genoemd verder. Maar wie weet
Ze werd behandeld door Alicia destijds, maar in functie van LG. Vervolgens ging ze weer naar LG, inderdaad in de verwachting Alicia daar te vinden. Maar dat is verder niet relevant. Het contact was dus al gelegd.quote:Dat noem ik stelen ja, want Natalie was officieel een client van Alicia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |