Ik vond het vorig jaar leuker. Toen was er ook commercie, maar het lijkt of het nu OF meer is geworden OF meer opvalt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammer
Onzin; teamsport in Wielrennen moet je gewoon mee kappen; je rijd voor je zelf klaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Goed punt wel, Nederland heeft idd geen topsportmentaliteit.
Ze moeten VI Late Night beginnen. Ma / Wo / Vr en op de woensdag beetje over vanalles en nogwat praten. Soms kan politiek best inhoudelijk zijn, zag je bij VI Oranje ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammer
Moet je er een zakdoek overheen hangen, kun je spookje spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:51 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Mijn eikel glimt als een grazende pony in de maneschijn.
Waylon zit in zn cokerush... ff laten uitrazenquote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sauerbrij is echt niet te doen
Denken ze hier wat anders over geloof ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sauerbrij is echt niet te doen
Junkie die toevallig kan zingenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef xzaz het volgende:
Wie is het uberhaupt... ik ken heel die gast niet
Zangert.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef xzaz het volgende:
Wie is het uberhaupt... ik ken heel die gast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |