Please. Iedereen snapt die humor toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. I'm confused. Dit is voor niet-verwijfde homo's... maar iemand die binnenstormt met "hoi schatjes" daar wordt de wijn voor opengetrokken.
Ja jezus heren, make up your fokking MIND!![]()
Oh meid gezellig, wacht ik pak mijn tas en kom.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Maar boys,wie komt er mee stappen vanavond in Rotterdam?
Ik ben serieusquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh meid gezellig, wacht ik pak mijn tas en kom.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het psychologische effect van de knipoog.
Eng.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Maar boys,wie komt er mee stappen vanavond in Rotterdam?
Ik pak ook mijn tas. In. Morgen weekendje weg met de vrienden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh meid gezellig, wacht ik pak mijn tas en kom.
Hoeveel hutkoffers heb je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pak ook mijn tas. In. Morgen weekendje weg met de vrienden.
Ik HAAT tas inpakken.
Seizoen 6, volgens mij, dat begint met hem in het gekkenhuis. Want in seizoen zeven neemt hij die dokter daar in dienst.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
he wonderer, jij bent house gek.
in welke seizoen/aflevering moet house voor de cia een klus doen en komt die cia chick bij hem werken.
is dat zelfde seizoen als dat ie foreman ontsloeg geloof ik
Een heule niet-verwijfde stoere backpack. Me van die hengels en kliksels en padding en ijzer en zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoeveel hutkoffers heb je?
Je bent in elk geval geen flikker. Die hebben vaak zo veel koffers dat het niet meer in de auto past.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een heule niet-verwijfde stoere backpack. Me van die hengels en kliksels en padding en ijzer en zo
Je weet nog niet hoe groot die backpack is!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je bent in elk geval geen flikker. Die hebben vaak zo veel koffers dat het niet meer in de auto past.
Nee, da's een nicht. Een flikker is stoer. Zoals Angel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je bent in elk geval geen flikker. Die hebben vaak zo veel koffers dat het niet meer in de auto past.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, da's een nicht. Een flikker is stoer. Zoals Angel.
Mag die smiley in dit topic?quote:
Niet??quote:
De opmerking dat dit alleen voor niet-verwijfde homo's is IS al moeilijk doenquote:
Opschieten!!!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De opmerking dat dit alleen voor niet-verwijfde homo's is IS al moeilijk doen
But anywaaaay.............
Ik zit al een uur naar die backpack te staren. Waarom loopt er nou vanzelf niet gewoon ff wat in?
Tetter-tallyyy!!quote:
quote:
Euy, daar ga ik heenquote:
Vink niet leuk. Willen kunnen bewegen en dansenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:21 schreef Cavalinho het volgende:
Dat is heerlijk, fantastisch. Zo is het ook in Sao Paulo bv.
Ow ja, met van die krulletjes en van die bandjes om zijn armen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:28 schreef Ang3l het volgende:
Niet doen, dan is de illusie weg. Straks is 't zo'n verwijfde!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja, met van die krulletjes en van die bandjes om zijn armen.
Ooeeeee seee I've been on Lowlands! HA!quote:
Een beetje. Als ik een broekriem heb, heb ik niet een kaarsrechte omhooglopende buiklijn.quote:
Eerder in je buik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooeeeee seee I've been on Lowlands! HA!
Ik heb bandjes om mijn buik...
Heee, wanneer ga jij je aanstaande schoonouders eens ontmoeten?quote:
Mijn aanstaande schoonouders?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heee, wanneer ga jij je aanstaande schoonouders eens ontmoeten?
Sjoe sjoe sjoe! SCHEER JE WEG!
Dat heb ik ook niet!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een beetje. Als ik een broekriem heb, heb ik niet een kaarsrechte omhooglopende buiklijn.
Ik heb goede voornemens.. echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet!Ik loop ook niet helemaal recht hoor, komt door mijn chaplinvoetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De platvoet
De platvoet is een soepele voet met slappe spieren. De houding die erbij hoort is een achteroverhangende, “slappe” houding. Hierdoor kunnen knie-, lage rug-, schedelhoofdpijnen en vermoeidheidsklachten ontstaan. Dit zijn meestal doffe pijnen, die toenemen bij bewegen en in rust verminderen. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Gay.nlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Lekker snoepje op Gay.nl hier.
Die weet je best.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Als jij een alternatief hebt...
Ergens wel waar.quote:
gaydar.nl, gayfriends, gaygate, gayromeo, gayplaces, gaykrant, gayroyal, gaysite.nl of homo.nlquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
gaydar.nl, gayfriends, gaygate, gayromeo, gayplaces, gaykrant, gayroyal, gaysite.nl of homo.nl
Lekker snoepjequote:
De kast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En jongens van mijn leeftijd zijn wáár verstopt?
Ik krijg alleen maar van die PM/DM's van twijfelende hetero's.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ergens wel waar.
Heb ooit een jongen leren kennen, waar het goed mee klikte, maar dat ik nooit wat geworden omdat de afstand te groot was.
Quotes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar van die PM/DM's van twijfelende hetero's.
-quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:50 schreef Ang3l het volgende:
Oooo the things in my mailbox!quote:
Ik ben heel discreet, dus neequote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:57 schreef Renesite het volgende:
1e FOK!ker
1e Iemand
1e Optie
1e jaar ruim.
Fok als "Ik wil eens een jongen proberen" gebruiken, en dan onder een kloonquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik ben niet alleen autist, maar leidt ook nog eens aan alzheimer
Jong dement.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik ben niet alleen autist, maar leidt ook nog eens aan alzheimer
Stel je niet zo vreselijk aan schatje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:04 schreef SomePerson het volgende:
[..]
CF? Ben jij het?Dat ik je na al die jaren nog zie!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:05 schreef Ang3l het volgende:
Is t de long lost love van net iets te ver weg?\
quote:
Been there done that.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:00 schreef Renesite het volgende:
FOK! niet als serieuze optie beschouwen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:09 schreef SomePerson het volgende:
Wel leuk dat dit in SEX staat trouwens
Nou, ik denk dat het beter op haar plek is in GC.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik denk dat het beter op haar plek is in GC.
Dit is niet [HOMO] he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef Ang3l het volgende:
Wij zijn zo af en aan verhuisd naar GC maar Yvonne zette ons altijd terug naar ONZ
Dat nichtentopic, jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef Ang3l het volgende:
Wij zijn zo af en aan verhuisd naar GC maar Yvonne zette ons altijd terug naar ONZ
Nee, maar daar sprak ik wel over.quote:
Tot nu toe is dit een groter nichtentopic dan homoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dat nichtentopic, ja
[LESBAU] staat ook in GC
Niet. SomePerson en Cosmo zijn geen nichten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe is dit een groter nichtentopic dan homo
Goos?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Niet. SomePerson en Cosmo zijn geen nichten.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wat lach je? Jij bent één van de weinige homo's die ik nog nooit gezien heb in het echt.quote:
Echt wel, ik luister nu Nicki Minajquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik naar de Kaiserchiefs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:20 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Echt wel, ik luister nu Nicki Minaj
Inschattingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat lach je? Jij bent één van de weinige homo's die ik nog nooit gezien heb in het echt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:19 schreef Renesite het volgende:
Cosmo is echt wel nichterig met een dialect. Echt wel.
even een statement
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:19 schreef Renesite het volgende:
Cosmo is echt wel nichterig met een dialect. Echt wel.
even een statement
quote:
Ik luister naar een bi-meneer die sprekend op mijn ex lijktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:20 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Echt wel, ik luister nu Nicki Minaj
Owwww dit doet me denken aan mijn werk en Radio538...quote:
Ben jij die top comment?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owwww dit doet me denken aan mijn werk en Radio538...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrienden van mij ook: Ga je mee naar Nicki Minaj?quote:
Het is 538, niet Radio538.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lelijk en bah en ew.quote:
Dan mis je Gielquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb geregeld dat tot 10:00 538 is en daarna 3FM
Held.quote:
Ben impotent sorry.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zie potentie tussen Cosmo en SomePerson.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Altijd eng als mensen met je af willen spreken.
O I willquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Slaap lekker pop, niet te stout over mij dromen.
Haha ik ben tweede keus? Nou fijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef Renesite het volgende:
AFBLIJVEN VAN COSMO!
He's mine!!!
Hij blijft mijn vrijgezellige hommo, dat wanneer ik vrijgezel word ik altijd nog een backupplan heb! Daar dient hij uitstekend voor
Klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haha ik ben tweede keus? Nou fijn..
Glee has entered the topic. Abandon all "niet-verwijfde"gays!!!quote:
Gleequote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glee has entered the topic. Abandon all "niet-verwijfde"gays!!!
Ik kijk het altijd in mijn eentje, om het vervolgens 1 post te gunnen in het homo-topic en daarna nog een valse opmerking over maken tegenover een collega.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:48 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Glee![]()
Kijk het altijd met m'n vriendinnengroep, met een XL-beker Ben and Jerry's
Á la FOK-style?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd in mijn eentje, om het vervolgens 1 post te gunnen in het homo-topic en daarna nog een valse opmerking over maken tegenover een collega.
Klaagbaak is ergens anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kansloos topic overigens. Is die andere SC alleen voor hetero's?
Juist ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Juist ja.
Gewoon antwoorden geven is ook een mogelijkheid hoor.
Tijd om weer iets anders te gaan doen dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus alle bitches uit [HOMO] zitten hier nu?
O bitch pleasequote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus alle bitches uit [HOMO] zitten hier nu?
Euhj, waar is nou je Dirk account weer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tijd om weer iets anders te gaan doen dus.. Mzzl.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef wonderer het volgende:
Face it, we zijn ALLEMAAL nichten, hoe hard we ook roepen van niet
Het ging er in t prille begin dan ook over wie verwijfd was en niet, plus dat Dirk claimde het beste gat van NoordHolland te hebben en Moof niet uit z'n kastje kwam....quote:
Nou jah. Jij niet hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef wonderer het volgende:
Face it, we zijn ALLEMAAL nichten, hoe hard we ook roepen van niet
quote:
Oppernicht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:25 schreef wonderer het volgende:
[..]Laat me nou even in de waan dat ik erbij hoor
dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tijd om weer iets anders te gaan doen dus.. Mzzl.
Ik vindt ze wel schattigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Hij draagt regenboogarmbanden. Nichterige kan niet
Lievquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Hij draagt regenboogarmbanden. Nichterige kan niet
Precies mijn redenering ja. Het helpt alleen niet zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Cavalinho het volgende:
Soms nodig, als je er te hetero uit ziet...
Samen koken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Leer liever zelf goed koken, daar win je iedere man mee.
Je hebt altijd van die drollen die de betekenis niet kennen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies mijn redenering ja. Het helpt alleen niet zo
Het kan ook heel verwarrend zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Cavalinho het volgende:
Je hebt altijd van die drollen die de betekenis niet kennen...
Praktisch alle hetero's, ja...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die drollen die de betekenis niet kennen...
Meet!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef Renesite het volgende:
De Chippendales komen naar Amsterdam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kweetniet waar jij een gratis reis kan krijgen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:00 schreef Cavalinho het volgende:
O daar kan je toch naar andere gespierde lijven kijken op het strand, zonder te betalen dan?
Ja, maar het is niet gratisquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:09 schreef Cavalinho het volgende:
Je was toch al waarschijnlijk dan daar...
Dat bedoel ikquote:
lekkerbek steekt hand omhoogquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef Cavalinho het volgende:
Wil ook iemand kunnen verwennen met lekker koken.
Ik ook, maar dan wist ik het wel van te voren dat het een hetero was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach, vaak zat met een heteroman sex gehad
Neuken?quote:
Afgehaakt vanwege het over schot aan [HOMO]homo's hierquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Onthouden:
Kaas + ei + boterham + tosti-ijzer = niet dodelijk.
Wát een meesterkok voel ik mij soms.
Leuk topic, alleen ik zie niksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dit topic moet meer als deze worden http://forum.fok.nl/topic/1722889
en geen gelul over glee en armbandjes
niet hatenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:03 schreef Trollscience het volgende:
kan dit niet gewoon in het daarvoor bestemde onz-topic: de [homo]-sc
je mist watquote:
ja klopt, maar je kan nu ook met je telefoon betalen voor 12 dagen ofzo dus dat heb ik ff gedaan om te kijken wat bepaalde boze mods over mij genote hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:43 schreef Cavalinho het volgende:
Daar zul je dan wel voor moeten betalen ofzo. En dan is het niet voor iedereen toegankelijk.
Maar ik neem genoegen met naakte mannen in mijn eigen omgeving.
yup, kan nu ook posts van bepaalde mensen laten verdwijnen.quote:
nee, ik heb jou niet geblokkeerdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:52 schreef wonderer het volgende:
Dus ik kan nu allerlei dingen over GT zeggen en dan kan ie het niet lezen?
Dammitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, ik heb jou niet geblokkeerd
Moet ik je serieus nemen dan? Ga maar klaarliggen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:08 schreef Cavalinho het volgende:
Nou hoor, neem je me niet serieus?![]()
*smijt rode pump door de kamer*
sletquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:18 schreef Cavalinho het volgende:
![]()
Gaat klaarliggen om serieus genomen te worden.
*neemt cava eens goed serieus*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:18 schreef Cavalinho het volgende:
![]()
Gaat klaarliggen om serieus genomen te worden.
ja, dat weet ikquote:Op zondag 15 juli 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
, nu word er net gedaan alsof opeens het de schuld is van de [homo] mensen.
. Lighten up, Wonderer en ik zitten bijvoorbeeld ook daar.
ach, mss zit er nog wat in maar denk het nietquote:Op zondag 15 juli 2012 00:44 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn er nog mogelijkheden dan? Of halen we de beademing er maar af?
Ik kwam jou tegen op facebook!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:44 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn er nog mogelijkheden dan? Of halen we de beademing er maar af?
M'n anonimiteit is er officieel aanquote:Op zondag 15 juli 2012 09:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kwam jou tegen op facebook!
Je woont wel erg dichtbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |