Dan mis je Gielquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb geregeld dat tot 10:00 538 is en daarna 3FM
Held.quote:
Ben impotent sorry.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zie potentie tussen Cosmo en SomePerson.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Altijd eng als mensen met je af willen spreken.
O I willquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Slaap lekker pop, niet te stout over mij dromen.
Haha ik ben tweede keus? Nou fijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef Renesite het volgende:
AFBLIJVEN VAN COSMO!
He's mine!!!
Hij blijft mijn vrijgezellige hommo, dat wanneer ik vrijgezel word ik altijd nog een backupplan heb! Daar dient hij uitstekend voor
Klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haha ik ben tweede keus? Nou fijn..
Glee has entered the topic. Abandon all "niet-verwijfde"gays!!!quote:
Gleequote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glee has entered the topic. Abandon all "niet-verwijfde"gays!!!
Ik kijk het altijd in mijn eentje, om het vervolgens 1 post te gunnen in het homo-topic en daarna nog een valse opmerking over maken tegenover een collega.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:48 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Glee![]()
Kijk het altijd met m'n vriendinnengroep, met een XL-beker Ben and Jerry's
Á la FOK-style?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd in mijn eentje, om het vervolgens 1 post te gunnen in het homo-topic en daarna nog een valse opmerking over maken tegenover een collega.
Klaagbaak is ergens anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kansloos topic overigens. Is die andere SC alleen voor hetero's?
Juist ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Juist ja.
Gewoon antwoorden geven is ook een mogelijkheid hoor.
Tijd om weer iets anders te gaan doen dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus alle bitches uit [HOMO] zitten hier nu?
O bitch pleasequote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus alle bitches uit [HOMO] zitten hier nu?
Euhj, waar is nou je Dirk account weer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tijd om weer iets anders te gaan doen dus.. Mzzl.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef wonderer het volgende:
Face it, we zijn ALLEMAAL nichten, hoe hard we ook roepen van niet
Het ging er in t prille begin dan ook over wie verwijfd was en niet, plus dat Dirk claimde het beste gat van NoordHolland te hebben en Moof niet uit z'n kastje kwam....quote:
Nou jah. Jij niet hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef wonderer het volgende:
Face it, we zijn ALLEMAAL nichten, hoe hard we ook roepen van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |