mat = in!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik had mijn auto al lang niet gewassen.
Vanmiddag wel.
Als wraak liet hij zijn velletje met blanke lak los.
Nou heb ik een matblauw dak.Mijn Almera, wat doe je....
oops....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Vanmiddag wel.
Das klote, maare, je weet wat Nissan betekent?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
Vanmiddag wel.
nooit is schoon sonder asbak, NOOIT!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das klote, maare, je weet wat Nissan betekent?
Nee,quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nooit is schoon sonder asbak, NOOIT!zoiets?
dan bij kenteken heel snel kijken, aangezien het een vuilnisbelt wasquote:
De blanke lak valt er al af.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan bij kenteken heel snel kijken, aangezien het een vuilnisbelt was
komt donkere voor terug.. komen als vliegen op de belt afquote:
Heb jij wel een nette auto dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt donkere voor terug.. komen als vliegen op de belt af
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
er woont een spin, een hond en een chaoot in..
Als ik ook een Rolls-Royce zou hebben dan zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:53 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik hem wel erg netjes, er wordt niet in gegeten, er komen geen huisdieren in en voordat ik instap controleer ik of de onderkant van de schoenen schoon zijn.
er wordt in gerookt, in gegeten, in gedronken, zowel door de chaoot als door hond...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:53 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik hem wel erg netjes, er wordt niet in gegeten, er komen geen huisdieren in en voordat ik instap controleer ik of de onderkant van de schoenen schoon zijn.
als ik hem weer zie, zal ik foto van hem maken...quote:
Niet de hond se schuld geven. Dat is zo makkelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:01 schreef dolfina-chica het volgende:
oja, de gaten zitten in de voorstoelen omdat mijn hond denkt dat ie dan beter kan liggen
ik graaf echt niet in de stoel om lekker te zitten hoor!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet de hond sde schuld geven. Dat is zo makkelijk.
* Ruckyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik graaf echt niet in de stoel om lekker te zitten hoor!!
zo'n dikke batterij heb ik nietquote:
Ik zei niets over een batterij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo'n dikke batterij heb ik niet
Ik zou je in iig niet geloven als je het tegenovergestelde zou beweren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef maffemuts het volgende:
![]()
Mag best wel zeggen dat ik kapot ben he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |