lolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kentekenplaat dus ook. Ik heb geen rijbewijs, dus geen idee hoe mijn eigen autootje ooit zal worden, maar hoop toch dat ik het iets netter houd. Ik wil een rooooooze truttenschuddertje
Mooie omschrijving.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kentekenplaat dus ook. Ik heb geen rijbewijs, dus geen idee hoe mijn eigen autootje ooit zal worden, maar hoop toch dat ik het iets netter houd. Ik wil een rooooooze truttenschuddertje
Misschien wordt die nu aan een stuk touw over de baan getrokken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
walibi is niet door gegaan zie ik net op facebook...
de mannen zijn aan het karten...
Waar stiefmonster is... geen idee
gaat niet hard genoeg, ik weet wel wat...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien wordt die nu aan een stuk touw over de baan getrokken.
Waarom elastiek gebruiken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gaat niet hard genoeg, ik weet wel wat...
bungee jumpen en het stiek loslaten
anders lijkt het helemaal op moordquote:
Die is naar de Efteling gestuurd als grote boze heks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
walibi is niet door gegaan zie ik net op facebook...
de mannen zijn aan het karten...
Waar stiefmonster is... geen idee
*oops verkeerde touw... deze rekt niet meer en zat een scheurtje inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders lijkt het helemaal op moord
psies, dan is het nog een ongeluk!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*oops verkeerde touw... deze rekt niet meer en zat een scheurtje in*
Nee hoor, hier doen ze het ook:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders lijkt het helemaal op moord
alleen... dan zou ik een rope pakken van 150ft voor een jump van 50ft...quote:
doorgegeven aan de live radio die ik luisterquote:
Hoezo, je hoeft hem boven toch niet vast te knopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alleen... dan zou ik een rope pakken van 150ft voor een jump van 50ft...
valt beter
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoezo, je hoeft hem boven toch niet vast te knopen?
ja wel om het nekje toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoezo, je hoeft hem boven toch niet vast te knopen?
quote:
Het maakt toch niet uit of het touw om haar nek of enkel zit als ze met der smoel op het asvalt smakt.quote:
ook weer waar...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit of het touw om haar nek of enkel zit als ze met der smoel op het asvalt smakt.
bij mij is het ook koek en ei...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam is toch blij dat bij hem alles in de familie koek en ei is. Ook al zie ik mijn familie nauwelijks eigenlijk :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |