abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114187264
Allemaal Telegraaf leugens joh.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:07:22 #177
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_114187292
Gelukkig valt Estelle op intelligente mannen met inhoud, wereld wijze man die Badr!
pi_114187358
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 09:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
'Badr Hari sloeg ook in nachtclubs Air en Jimmy Woo om zich heen'

Vrijdag 18 mei dit jaar heeft Hari volgens ingewijden in het Amsterdamse nachtleven bovendien een bezoeker van club Jimmy Woo mishandeld, in de Korte Leidsedwarsstraat. Zijn broertje, dat in de club een reputatie als lastpak geniet, zou ruzie hebben gekregen met iemand uit 'een groepje negers'.

Zijn broertje is ook al zo'n griezel dus.

pi_114187368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:03 schreef fratsman het volgende:
Als ik Gullit was haalde ik mijn kinderen als de sodemieter weg bij die gek. :N :N
Inderdaad.
pi_114187687
Ik ging er eerst van uit dat het een hetze tegen Badr zou zijn, maar als ik al die verhalen hier nu lees is dat wel anders. Als het allemaal idd waar is is het een kwestie van tijd dat Estelle bij hem weg gaat. Die zit natuurlijk niet op dit soort publiciteit te wachten, maar ja, zo'n hoertje vind altijd wel weer een ander natuurlijk......
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_114188329
Die Badr loopt binnenkort tegen de verkeerde aan en krijgt een kogel. Problem solved.
pi_114189213
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Samson het volgende:
Ik ging er eerst van uit dat het een hetze tegen Badr zou zijn, maar als ik al die verhalen hier nu lees is dat wel anders. Als het allemaal idd waar is is het een kwestie van tijd dat Estelle bij hem weg gaat. Die zit natuurlijk niet op dit soort publiciteit te wachten, maar ja, zo'n hoertje vind altijd wel weer een ander natuurlijk......
Dat wordt dan een probleem denk ik, ik denk dat hij niet graag verlaten wordt door een vrouw. Iets met misplaatst eergevoel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114189731
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Samson het volgende:
Zij was erbij in de Arena. Zij heeft hem al gewoon live in actie gezien. Ze zijn daarna op vakantie gegaan, dus ik denk echt niet dat het haar boeit.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:06:03 #184
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114189795
Denk je nu echt dat 'ie kopjes is gaan afwassen? Dat is wel het laatste dat die Badr zou doen.
Daar is gewoon personeel voor.
How can I make this topic about me?
pi_114189951
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:03 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zij was erbij in de Arena. Zij heeft hem al gewoon live in actie gezien. Ze zijn daarna op vakantie gegaan, dus ik denk echt niet dat het haar boeit.
Ik weet wel zeker dat het haar boeit. Daarom kun je wel weer vraagtekens zetten of hij er echt bij betrokken is. Je bent toch ook niet echt slim als je dan bij zo iemand blijft? Die reputatieschade volgt je dan je hele leven en zo dom zal ze toch ook weer niet zijn?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:12:44 #186
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114189996
Die twee bovengenoemde incidenten komen in de papieren editie van Het Parool uitgebreider aan bod. Het hele artikel is wat lang om te posten:

Air, juli 2011

In juli 2011 staat Hari volgens getuigen rustig aan de bar van club Air in de Amstelstraat. Jeroen van den Berg, medeoprichter, leidt een buitenlands gezelschap door de bomvolle club, om zijn gasten backstage te laten kijken bij de dj. Als ze zich een weg banen door de drukte legt iemand uit het groepje een hand op de schouder van Hari, die met twee drankjes in zijn handen staat, zegt een getuige. Hari draait zich om en schreeuwt: "Wat moet jij?!"

Van den Berg vraagt wat er aan de hand is. "Hari is meteen door het dolle heen. 'Wie denk je dat je bent', roept ie, of iets dergelijks. Ik denk: oh god, daar hebben we er weer eentje, helemaal onder de drugs", zegt Van den Berg.

"Ik zeg: weet je, ik haal de beveiliging". Dan gaat het snel. "Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker. Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mij tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw."

Van de Berg 'wordt woest' en gaat de kickbokser achterna. "Zodra hij me ziet, komt hij me tegemoet, ineens vriendelijk. 'Hé, ik zocht jou, wat gebeurde net? Kreeg je klappen?' Ik zeg: 'Doe niet zo idioot man, jij was het zelf!' Ineens verandert hij wéér en begint te gillen over respect en zo. De portiers lopen weg, de helden, en laten mij kop aan kop met Hari staan - zoals op camerabeelden is te zien. Mensen schreeuwen: 'Ga weg, hij is een moordmachine!'"

Nadien spreken de uitbaters van Air met Hari af geen aangifte te zullen doen als de kickbokser wegblijft uit de club. "We waren als de dood dat er nog ergere ongelukken zouden gebeuren en ik heb weinig vertrouwen in justitie," verklaart Van den Berg. Volgens getuigen komt Hari nog één keer aan de deur, in gezelschap van 'zijn soldaatjes', zoals ze Hari's entourage noemen. Ze schoppen tegen de deur en spugen. De politie komt erbij en het groepje vertrekt.

Van den Berg heeft altijd gezwegen over het voorval, maar nu hij ernaar wordt gevraagd in de week nadat zijn vriend Koen Everink in het ziekenhuis in is geschopt, vindt hij het 'genoeg geweest'. "Ik had met hem afgesproken niets naar buiten te brengen over de mishandeling, maar die Hari kijkt te veel films en is levensgevaarlijk. Ik geloof echt dat hij een zachte kant heeft, maar hij moet schizofreen zijn of zo. Die gek geeft zijn land en zijn sport een zeer slechte naam."

Jimmy Woo, mei 2012

Op vrijdagavond, 18 mei 2012, niet lang voor sluitingstijd, is Badr Hari met zijn jongere broer en twee vrienden in de Jimmy Woo, de nachtclub inde Korte Leidsedwarsstraat. Zelf gedraagt hij zich aanvankelijk rustig, vertellen ingewijden. Zijn broer, die in de club een reputatie als lastpak geniet, krijgt ruzie met iemand uit 'een groep negers' bij de bar. Badr Hari houdt zich afzijdig terwijl twee portiers de twee uit elkaar halen.

Iets later lijkt Hari het incident te willen uitpraten. Op de verhoging niet ver van de entree lijken de rivaal van zijn broer en Hari rustig in gesprek, maar plotseling valt laatstgenoemde de man aan. Vanaf dan verschillen de lezingen van getuigen. Volgens de ene bron geeft Hari zijn rivaal een kopstoot en drukt hij hem een glas in zijn gezicht. Een ander zegt dat Hari twee klappen geeft en dat er een glas wordt gegooid - waarvan niet vaststaat of dat uit Hari's handen komt. De getroffene heeft flinke wonden in zijn gezicht, waaronder een snijwond in zijn oog.

Hari loopt naar buiten, vertrekt de volgende dag naar zijn geliefde Marrakech, Marokko, en wint ruimt een week later in Spanje zijn eerste partij in de K1 - na een heel kort avontuur in de Verenigde Staten, waar hij dan net een vergeefse poging heeft gedaan profbokser te worden. Op het K1 Rising 2012 in Madrid 2012 verslaat de zwaargewicht na een slopend gevecht Anderson 'Braddock' Silva op punten.

Direct na de vechtpartij in de Jimmy Woo vordert de politie de beelden van de bewakingscamera's. Het slachtoffer noch de club doet aangifte. Personeel van de Jimmy Woo maakt met de wijkagent, die een reputatie geniet als een ervaren en kordate kenner van de uitgaanswereld, de afspraak meteen te zullen bellen als Hari zich weer inde straat vertoont, hetgeen niet gebeurt.

In de uitgaanswereld gaat het onbevestigde gerucht dat Hari dit keer 'de verkeerde' heeft gepakt en dat leden van de groep waarmee hij ruzie had nog diezelfde nacht bewapend in de buurt terugkeerden op zoek baar de kickbokser.

Bron: Het Parool
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:18:03 #187
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_114190136
Dit soort types kosten de maatschappij ontzettend veel geld. Het systeem moet echt anders dat je zonder doodsbang slachtoffer zo'n man niets kan maken.
Dit, dus.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:18:50 #188
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114190155
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Denk je nu echt dat 'ie kopjes is gaan afwassen? Dat is wel het laatste dat die Badr zou doen.
Daar is gewoon personeel voor.
Nee, in de Arena is het heel normaal dat miljonairs in een skybox meehelpen afdrogen. Zie op het filmpje op deze pagina bijvoorbeeld hoe Siem de Jong nog even een wijnglas droog en schoon veegt, terwijl Sulemani gewoon aan het poetsen is en hapjes rondbrengt. :P
pi_114190493
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Die twee bovengenoemde incidenten komen in de papieren editie van Het Parool uitgebreider aan bod. Het hele artikel is wat lang om te posten:

Air, juli 2011

In juli 2011 staat Hari volgens getuigen rustig aan de bar van club Air in de Amstelstraat. Jeroen van den Berg, medeoprichter, leidt een buitenlands gezelschap door de bomvolle club, om zijn gasten backstage te laten kijken bij de dj. Als ze zich een weg banen door de drukte legt iemand uit het groepje een hand op de schouder van Hari, die met twee drankjes in zijn handen staat, zegt een getuige. Hari draait zich om en schreeuwt: "Wat moet jij?!"

Van den Berg vraagt wat er aan de hand is. "Hari is meteen door het dolle heen. 'Wie denk je dat je bent', roept ie, of iets dergelijks. Ik denk: oh god, daar hebben we er weer eentje, helemaal onder de drugs", zegt Van den Berg.

"Ik zeg: weet je, ik haal de beveiliging". Dan gaat het snel. "Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker. Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mij tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw."

Van de Berg 'wordt woest' en gaat de kickbokser achterna. "Zodra hij me ziet, komt hij me tegemoet, ineens vriendelijk. 'Hé, ik zocht jou, wat gebeurde net? Kreeg je klappen?' Ik zeg: 'Doe niet zo idioot man, jij was het zelf!' Ineens verandert hij wéér en begint te gillen over respect en zo. De portiers lopen weg, de helden, en laten mij kop aan kop met Hari staan - zoals op camerabeelden is te zien. Mensen schreeuwen: 'Ga weg, hij is een moordmachine!'"

Nadien spreken de uitbaters van Air met Hari af geen aangifte te zullen doen als de kickbokser wegblijft uit de club. "We waren als de dood dat er nog ergere ongelukken zouden gebeuren en ik heb weinig vertrouwen in justitie," verklaart Van den Berg. Volgens getuigen komt Hari nog één keer aan de deur, in gezelschap van 'zijn soldaatjes', zoals ze Hari's entourage noemen. Ze schoppen tegen de deur en spugen. De politie komt erbij en het groepje vertrekt.

Van den Berg heeft altijd gezwegen over het voorval, maar nu hij ernaar wordt gevraagd in de week nadat zijn vriend Koen Everink in het ziekenhuis in is geschopt, vindt hij het 'genoeg geweest'. "Ik had met hem afgesproken niets naar buiten te brengen over de mishandeling, maar die Hari kijkt te veel films en is levensgevaarlijk. Ik geloof echt dat hij een zachte kant heeft, maar hij moet schizofreen zijn of zo. Die gek geeft zijn land en zijn sport een zeer slechte naam."

Jimmy Woo, mei 2012

Op vrijdagavond, 18 mei 2012, niet lang voor sluitingstijd, is Badr Hari met zijn jongere broer en twee vrienden in de Jimmy Woo, de nachtclub inde Korte Leidsedwarsstraat. Zelf gedraagt hij zich aanvankelijk rustig, vertellen ingewijden. Zijn broer, die in de club een reputatie als lastpak geniet, krijgt ruzie met iemand uit 'een groep negers' bij de bar. Badr Hari houdt zich afzijdig terwijl twee portiers de twee uit elkaar halen.

Iets later lijkt Hari het incident te willen uitpraten. Op de verhoging niet ver van de entree lijken de rivaal van zijn broer en Hari rustig in gesprek, maar plotseling valt laatstgenoemde de man aan. Vanaf dan verschillen de lezingen van getuigen. Volgens de ene bron geeft Hari zijn rivaal een kopstoot en drukt hij hem een glas in zijn gezicht. Een ander zegt dat Hari twee klappen geeft en dat er een glas wordt gegooid - waarvan niet vaststaat of dat uit Hari's handen komt. De getroffene heeft flinke wonden in zijn gezicht, waaronder een snijwond in zijn oog.

Hari loopt naar buiten, vertrekt de volgende dag naar zijn geliefde Marrakech, Marokko, en wint ruimt een week later in Spanje zijn eerste partij in de K1 - na een heel kort avontuur in de Verenigde Staten, waar hij dan net een vergeefse poging heeft gedaan profbokser te worden. Op het K1 Rising 2012 in Madrid 2012 verslaat de zwaargewicht na een slopend gevecht Anderson 'Braddock' Silva op punten.

Direct na de vechtpartij in de Jimmy Woo vordert de politie de beelden van de bewakingscamera's. Het slachtoffer noch de club doet aangifte. Personeel van de Jimmy Woo maakt met de wijkagent, die een reputatie geniet als een ervaren en kordate kenner van de uitgaanswereld, de afspraak meteen te zullen bellen als Hari zich weer inde straat vertoont, hetgeen niet gebeurt.

In de uitgaanswereld gaat het onbevestigde gerucht dat Hari dit keer 'de verkeerde' heeft gepakt en dat leden van de groep waarmee hij ruzie had nog diezelfde nacht bewapend in de buurt terugkeerden op zoek baar de kickbokser.

Bron: Het Parool
Wat staat er dan nog meer in in het Parool? Ben ik wel benieuwd naar.
pi_114190895
En ik weet zeker dat veel Marokaanse gasten het geweldig vinden wat hij doet. Schijt aan de Nederlander en de Nederlandse samenleving. En dan ook nog een blonde nederlandse vrouw. In zekere zin is hij een rolmodel voor hun.

Ik mag hopen dat hij snel de verkeerde tegen het lijf loopt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:51:48 #191
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114191108
Het is wel allemaal horen-zeggen hé.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:59:46 #192
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_114191352
Als meneer Badr zich echt zo had misdragen, en als het allemaal zo duidelijk is dat hij schuldig is, waarom is er dan nog geen arrestatiebevel uitgevaardigd?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:01:25 #193
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114191403
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef proud_mami het volgende:

[..]

Wat staat er dan nog meer in in het Parool? Ben ik wel benieuwd naar.
Download de Het Parool app, dan kun je de krant van vandaag gratis downloaden. :)

Nog een relevant stukje uit de inleiding:

quote:
Direct betrokkenen komen met concrete beschuldigingen over knokpartijen waarin Hari een hoofdrol zou hebben gespeeld. Één maar is er ook, en geen onbelangrijke: niemand heeft aangifte gedaan, slachtoffers noch andere betrokkenen, en ook de meeste letterlijk of figuurlijk grote jongens willen absoluut anoniem blijven.

Niettemin zijn ze boos dat de recherche Badr Hari nog steeds niet heeft gearresteerd.

Een rechercheteam doet momenteel volop onderzoek - allereerst naar de gang van zaken zaterdagnacht, maar vervolgens mogelijk ook (weer) naar de hieronder genoemde zaken. Als de recherche erin slaagt voldoende bewijzen te verzamelen om die dossiers gezamenlijk voor de rechtbank te brengen, zal justitie zeker hameren op schakelbewijs. Het patroon van het aan Hari toegeschreven geweld vertoont immers opvallende gelijkenissen: Hari gedraagt zich normaal en rustig, totdat er iets voorvalt waardoor hij plotseling uitbarst in een geweldsexplosie.

Een greep uit de verhalen die het roddelcircuit ontstijgen.
Naast de al geposte verhalen, komen ook de mishandeling van een buurvrouw van een vriendin (waarvoor Hari en Simon Rutz daadwerkelijk veroordeeld zijn), het incident met de portier van de Blinq en Sensation 2012 (daarbij niets nieuws) aan bod. Het stukje over de Blinq:

quote:
Blinq, februari 2010

Op vrijdagavond 19 februari 2010 wil Hari met drie vrienden club Blinq bij het Leidseplein, aan het Kleine-Gartmanplantsoen, binnen. De portiers weigeren hun de toegang omdat ze niet voldoen aan de kledingvoorschriften. In het sluisje achter de voordeur wordt een 33-jarige portier zo mishandeld dat hij een neus en een oogkas breekt. Artsen zetten een metalen plaat in zijn gezicht.

De portier noemt Badr Hari direct na de vechtparij als de dader, maar trekt die beschuldiging later in. Camerabeelden blijken niet beschikbaar te zijn, getuigenissen zijn beperkt. Wanneer zijn vrienden maanden nadien worden gearresteerd, vlucht Hari naar Marokko. Als hij vier maanden op de vlucht is, doet de advocaat van de portier uit het niets een mededeling op stadszender AT5: zijn cliënt kent Hari niet. Een paar dagen later, op 27 oktober 2010, meldt Hari zich bij de politie. Na zijn arrestatie zegt hij niets met de vechtpartij te maken te hebben. Zijn verklaring: hij is bij Blinq geweest, maar is meteen weggegaan toen een kennis de eerste klap uitdeelde. Hij geeft ook toe dat hij de portier vijfduizend euro heeft betaald, opdat die voortaan zijn mond zou houden en 'zou stoppen met roddelen'. In de visie van Hari en zijn advocaat Bénédicte Ficq 'bleef de portier maar kletsen dat Hari hem in elkaar had geslagen, wat niet waar is'. Ficq, toen: "Daarvan ondervond Hari veel schade in zijn carrière. Daarom dacht mijn cliënt er goed aan te doen te betalen."

Het onderzoek naar de zaak is door de politie goeddeels afgerond, maar het dossier ligt nog op de plank bij justitie. Hari en zijn advocaat hebben er 'al tijden' niets meer over gehoord. Het is niet denkbeeldig dat justitie de zaak zal betrekken bij het huidige onderzoek naar Hari.

zaterdag 14 juli 2012 @ 13:01:31 #194
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114191408
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef YazooW het volgende:
Als meneer Badr zich echt zo had misdragen, en als het allemaal zo duidelijk is dat hij schuldig is, waarom is er dan nog geen arrestatiebevel uitgevaardigd?
De politie wil natuurlijk niet nog een keer achter het net vissen wat dat betreft. Uitblijven van een dergelijk beval met zoveel bewijs duidt er toch op dat ze de zaak eerst helemaal rond willen krijgen.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_114191412
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef eriksd het volgende:
Het is wel allemaal horen-zeggen hé.
Ja dat is waar, maar het is nu allemaal wel heel erg veel wat er gehoord wordt. Ik had eerst ook het idee
dat het een hetze tegen Badr was maar hoe meer er boven tafel komt des te meer ik twijfel aan zijn vermeende onschuld. Ik kon eigenlijk niet geloven dat hij zich zo zou laten gaan terwijl hij midden in zijn charme-offensief zit maar hij heeft de schijn nu wel heel erg tegen.

Iemand de uitzending van Profiel wel eens gezien? De Storm van Badr Hari heeft die aflevering geloof ik.
Daar geeft hij zelf ook toe dat ie probleem men heeft. Met zijn zelfbeheersing maar dat lijkt me een behoorlijke understatement. Hij bagataliseert ook zo ongeveer alles wat er gebeurt. Dr. Jekyll and Mr. Hyde is er niks bij.

Mocht hij idd schuldig zijn aan de mishandeling van die Koen, dan moeten ze hem naast een fikse gevangenisstraf ook maar verplicht laten meedoen aan een psychologisch onderzoek en een cursus angel-management. Maar ja, die laatste twee zullen wel niet af te dwingen zijn.
pi_114191431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef YazooW het volgende:
Misschien omdat we geen uitleveringsverdrag met Marokko hebben en dat hij dan helemaal niet terug komt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:07:00 #197
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114191570
En Estelle zwijgt in alle talen nadat ze eerst van de daken schreeuwde hoe gelukkig ze was met Badr.
Dan lijkt het me voor de hand liggen dat ze nu óok van zich zou laten horen om hem te verdedigen tegen alle aantijgingen áls ie inderdaad onschuldig is.
Vreemd dat ze zo stil blijft, vakantie is geen excuus in het internettijdperk, toch best verdacht :+
pi_114191580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

De politie wil natuurlijk niet nog een keer achter het net vissen wat dat betreft. Uitblijven van een dergelijk beval met zoveel bewijs duidt er toch op dat ze de zaak eerst helemaal rond willen krijgen.
Er is geen bewijs en getuigen zwijgen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:10:02 #199
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114191659
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:07 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Er is geen bewijs en getuigen zwijgen.
Bewijs in die zin dat er iemand invalide is geschopt en er 10 man direct aanwezig waren. Dan kan je als politie ook niet meer je handen in de lucht steken en roepen dat het geheel open ligt :P
Bis bis bis
pi_114191684
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:07 schreef Flow3r het volgende:
En Estelle zwijgt in alle talen nadat ze eerst van de daken schreeuwde hoe gelukkig ze was met Badr.
Dan lijkt het me voor de hand liggen dat ze nu óok van zich zou laten horen om hem te verdedigen tegen alle aantijgingen áls ie inderdaad onschuldig is.
Vreemd dat ze zo stil blijft, vakantie is geen excuus in het internettijdperk, toch best verdacht :+
Idd ook erg opvallend, ik blijf het allemaal rare verhalen vinden. Toch bekruipt me het gevoel dat eea nogal gelinkt is aan de Amsterdamse onderwereld en er nogal wat belangen spelen waar ook de politie niet helemaal onschuldig in zal blijken te staan......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')