Voorlopig blijft het bij speculeren. Het enige wat we zeker weten is dat Koen Everink Badr Hari als dader aangewezen heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef DroogDok het volgende:
Is er al weer eens nieuws of blijft het speculeren?
Denk dat Ruud zich zorgen maakt om een eventueel gehavende Estelle. Blijft de moeder van zijn kinderen. Beetje een onvolwassen insteek dus van je.quote:
Ik denk dat Ruud niet blij is met deze situatie, hoezeer je ook de pest zou hebben aan je ex. Zijn kinderen zitten ook al diep in die relatie tussen Estelle en Badr (Badstel).quote:
Best handig want dan leert ie je vast hoe je kinderen die je pesten of die je wilt pesten hun schedel kan breken of hun been doormidden kan trappen, vet cool zo'n stiefpapaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:38 schreef Specularium het volgende:
Je zou Badr maar als stiefvader krijgen.
Denk eerder dat Ruud blij is dat ie zo goedkoop van die schapekop af komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat Ruud zich zorgen maakt om een eventueel gehavende Estelle. Blijft de moeder van zijn kinderen. Beetje een onvolwassen insteek dus van je.
Wat zitten wij dan hier 3 topics moeilijk te doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:37 schreef tong80 het volgende:
Badr Hari ontkent elke betrokkenheid bij de vechtpartij.
Daar begint het wel een beetje op te lijken inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:29 schreef Chooselife het volgende:
Deze jongen lijdt aan het Joran-van-der-Sloot-syndroom.
Wow. Nou, dan kan Estelle koffers pakken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Hij staat sinds vanmorgen internationaal gesignaleerd!
Bron?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Hij staat sinds vanmorgen internationaal gesignaleerd!
Ik ben in het normale leven ook een kat. Dus ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Basp1 het volgende:
Zou oom agent ook een echte agent in het dagelijks leven zijn?
quote:Breaking ! Badr Hari internationaal gesignaleerd!
volgens bronnen bij Justitie word Badr Hari internationaal gesignaleerd.
Waarschijnlijk is ook Estelle Gullit gesignaleerd.
Nu ook Koen Everink meerdere malen Badr Hari zijn naam heeft genoemd ,kon justitie niet anders dan de superster wederom op de signaleringslijsten te plaatsen.
Ook het verhaal van Badr ,dat hij kopjes stond af te wassen tijdens sensation is niet echt geloofwaardig ,volgens het OM.
Een waar DEJA VU dus weer eens ,alleen is Badr nu behoorlijk wat bekender dan tijdens de vorige incidenten.
Staat hier http://crime-bron.nl/crim(...)ionaal-gesignaleerd/quote:
Maar echt betrouwbaar is dit niet natuurlijk.quote:volgens bronnen bij Justitie word Badr Hari internationaal gesignaleerd.
Waarschijnlijk is ook Estelle Gullit gesignaleerd.
Iets zegt mij dat als meneer Hari zich zelf niet vrijwillig meldt er ook geen lieve jongens gestuurd zullen worden om hem op te halen. Dat wordt echt een arrestatie-team met automatische wapens.quote:
idd!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ruud hoeft zich geen zorgen te maken om de voogdij zaak.
Als het slachtoffer en enkele ooggetuigen claimen dat het Hari was, dan word het toch vervelend voor hem om dat afwasverhaal vol te blijven houden. is die gast soms zwakzinnig of zo? Ik denk dat mijn kleine nichtje van 4 nog een beter alibi had kunnen verzinnen dan dat.quote:
Hij had beter kunnen zeggen dat het een mode-accesoire annex politiek statement is, waarmee hij aangeeft solidair te zijn met de Palestijnse strijd voor burgerrechten en autonomie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het slachtoffer en enkele ooggetuigen claimen dat het Hari was, dan word het toch vervelend voor hem om dat afwasverhaal vol te blijven houden. is die gast soms zwakzinnig of zo? Ik denk dat mijn kleine nichtje van 4 nog een beter alibi had kunnen verzinnen dan dat.
Je snapt het verschil tussen een redelijke verdenking, bijvoorbeeld gebaseerd op een veklaring van het slachtoffer, en zo'n Hofstadgruppe-onderbuikgevoel van die agressieve Marokkaan zal het wel gedaan hebben waar jij ook geen weerstand aan kon bieden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:55 schreef DS4 het volgende:
Eens kijken of Weltschmerz nog eens kan uitleggen dat het volstrekt onzinnig is om hem aan verdachte aan te merken...
Die onderbuik toch van het slachtoffer die hem meerdere malen als dader heeft aangewezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een redelijke verdenking, bijvoorbeeld gebaseerd op een veklaring van het slachtoffer, en zo'n Hofstadgruppe-onderbuikgevoel van die agressieve Marokkaan zal het wel gedaan hebben waar jij ook geen weerstand aan kon bieden?
Ik denk niet dat Marokko zomaar ereburgers uitlevert, los van of ze een uitleveringsverdrag met Nederland hebben. Hebben ze dat btw?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat als meneer Hari zich zelf niet vrijwillig meldt er ook geen lieve jongens gestuurd zullen worden om hem op te halen. Dat wordt echt een arrestatie-team met automatische wapens.
Top geregeld Estelle![]()
Ruud hoeft zich geen zorgen te maken om de voogdij zaak.
Uiteraard. Op die verklaring van het slachtoffer had ik al meermaals gewezen toen ik aangaf dat er voldoende reden was om hem als verdachte aan te merken en dat vond jij toen nog heel vreemd...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Je snapt het verschil tussen een redelijke verdenking, bijvoorbeeld gebaseerd op een veklaring van het slachtoffer, en zo'n Hofstadgruppe-onderbuikgevoel van die agressieve Marokkaan zal het wel gedaan hebben waar jij ook geen weerstand aan kon bieden?
Nee, inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou oom agent ook een echte agent in het dagelijks leven zijn?
Maar jouw bron is dus ook dat inmiddels verwijderde berichtje?quote:
Hebben ze/we niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:24 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marokko zomaar ereburgers uitlevert, los van of ze een uitleveringsverdrag met Nederland hebben. Hebben ze dat btw?
Zag het op een andere site, maar de link doet het idd niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jouw bron is dus ook dat inmiddels verwijderde berichtje?
Die verklaring was er niet. Als die er al wel was dan had de politie hem namelijk aangehouden en als verdachte gehoord. Dat maakt namelijk het verschil tussen een redelijke verdenking, in de zin van de rede dus, maw je hersens gebruiken, en een hunch. De politie moet werken met redelijke verdenkingen, jij en je geestverwant Die Hofstadgruppe namen de kortste route van onderbuik naar toetsenbord en sloegen de rede over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Uiteraard. Op die verklaring van het slachtoffer had ik al meermaals gewezen toen ik aangaf dat er voldoende reden was om hem als verdachte aan te merken en dat vond jij toen nog heel vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |