Totdat je hengel aan zelfontbranding begint.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef gogosweden het volgende:
helemaal mee eens
Gisteren gevist in onweer. Heerlijk man
Wat was de vangst?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef gogosweden het volgende:
helemaal mee eens
Gisteren gevist in onweer. Heerlijk man
gebeurt niet zo snel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Totdat je hengel aan zelfontbranding begint.
Jammer. Gerda Smit is teleurgesteld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
3 witvis en 1 grote baars
helaas geen paling
Normaal wel maar afgelopen nacht niet...wakker om 4.00 uur en daarna niet meer goed in slaap komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik slaap er altijd doorheen...
Watquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is een mooi fenomeen maar ik ga niet speciaal naar het onweer staan kijken zoals een slaaf.
Dit. En dan met regen erbijquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
ik kan ook altijd lekker slapen als het onweert
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
ik kan ook altijd lekker slapen als het onweert
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.
Onweer is het mooiste schepsel van de natuurquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en dan kijken mensen je raar aan als je zegt dat je onweer leuk vind
Ik had dus precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.
mee eensquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onweer is het mooiste schepsel van de natuur
lekker biertje erbij en onder de veranda zitten met onweerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet je verstand op 0 en ga lekker van het onweer genieten.
Zie je dat dan boven de zee?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfde hier, ik woon aan het strand en niets is dan mooier om te kijken naar onweer. Prachtig lichtspektakel is het. Mensen die bang zijn voor onweer
Dan kan je heel ver zien, dus dan zie je die flitsen mooi uitgestrekt door de lucht daar niets het zicht blokkeert. Prachtig is dat, genoeg foto's ook van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan je heel ver zien, dus dan zie je die flitsen mooi uitgestrekt door de lucht daar niets het zicht blokkeert. Prachtig is dat, genoeg foto's ook van gemaakt.
Ajacied, niet van die domme klachten maken. Er zijn amper mensen die klagen over onweer en zeggen dat ze bang zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wachten op de eerste vrouw die ''Onterechte klacht'' schreeuwt
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik klik elke keer op jou foboquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef WJHunt het volgende:
Onterechte klacht, want:
1) Onweer is juist bedacht om je bang te maken en als je het leuk vindt verpest je dat
2) Ajax
tweede staat totaal los van dit topic.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:31 schreef WJHunt het volgende:
[..]
ok, eerste argument is niet zo sterk idd
Eensquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef WJHunt het volgende:
Onterechte klacht, want:
1) Onweer is juist bedacht om je bang te maken en als je het leuk vindt verpest je dat
2) Ajax
he wat jammer tot nu toe alleen 2 'mannen'quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wachten op de eerste vrouw die ''Onterechte klacht'' schreeuwt
Zwarte Magica. Ik ben weg hier.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
he wat jammer tot nu toe alleen 2 'mannen'
*poef*quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwarte Magica. Ik ben weg hier.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:37 schreef UpsideDown het volgende:
Bang? Voor onweer? Dan ben je dus ook bang voor vuurwerk enzo.
Moeders proberen iets uit te leggen dat logisch is, is vaak een onmogelijke onderneming. Hier ook destijds met die Mexicaanse griep, dat ik die prik echt moest nemen. Statistisch onderbouwde argumenten om dit niet te doen raakten kant noch wal. Dan moest ik "het zelf maar weten".quote:Op vrijdag 13 juli 2012 05:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn moeder is er bang voor omdat er ooit eens een vuurbal ons huis in is gejaagd.
Heb d'r uitgelegd dat die kans heel klein is, en de kans dat het 2x gebeurt nog kleiner is .. maar zodra het in de verte begint te donderen dan gaat ze al helemaal los.
TS is 14. Op zich is het dus best een prestatie te noemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
De klacht is eigenlijk dat TS zichzelf enorm bijzonder vindt omdat hij niet bang is voor onweer en er meestal doorheen slaapt. Nou, bijzonder hoor.
Ik heb niets tegen onweer, alleen tijdelijk even eenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef Belabor het volgende:
Alles heeft zijn grenzen. Onweer is leuk, totdat de plaatselijke transformator geraakt wordt en je niet meer kunt Fokken op je pc.
Apparatuur aantasten? In Nederland?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:21 schreef White_Flower het volgende:
Onweer is inderdaad best mooi. Het moet alleen niet te dichtbij komen en je apparatuur aantasten.
Ik bedoel je TV en laptop enzo. Dat is een regelrechte ramp.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Apparatuur aantasten? In Nederland?
Dat gebeurd hier toch nooit?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:22 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik bedoel je TV en laptop enzo. Dat is een regelrechte ramp.![]()
Jawel hoor, mijn TV is weleens uitgevallen door onweer.quote:
Gewoon een stroomstoring dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:24 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn TV is weleens uitgevallen door onweer.
Ja, dus waarschijnlijk toch door de bliksem die ergens is ingeslagen ofzo.quote:
Aah ja dat kan wel. Ik dacht meer dat je bedoelde van die landen waar als het onweert je de stekker van je tv eruit moet halen en zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:25 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja, dus waarschijnlijk toch door de bliksem die ergens is ingeslagen ofzo.
Van die bananenrepublieken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Aah ja dat kan wel. Ik dacht meer dat je bedoelde van die landen waar als het onweert je de stekker van je tv eruit moet halen en zo
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TS is 14. Op zich is het dus best een prestatie te noemen.
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan wel degelijk. Je aspparaten kunnen niet zo goed tegen miljoenen volt en ampèrequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer. Gerda Smit is teleurgesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |