Totdat je hengel aan zelfontbranding begint.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef gogosweden het volgende:
helemaal mee eens
Gisteren gevist in onweer. Heerlijk man
Wat was de vangst?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef gogosweden het volgende:
helemaal mee eens
Gisteren gevist in onweer. Heerlijk man
gebeurt niet zo snel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Totdat je hengel aan zelfontbranding begint.
Jammer. Gerda Smit is teleurgesteld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
3 witvis en 1 grote baars
helaas geen paling
Normaal wel maar afgelopen nacht niet...wakker om 4.00 uur en daarna niet meer goed in slaap komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik slaap er altijd doorheen...
Watquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is een mooi fenomeen maar ik ga niet speciaal naar het onweer staan kijken zoals een slaaf.
Dit. En dan met regen erbijquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
ik kan ook altijd lekker slapen als het onweert
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
ik kan ook altijd lekker slapen als het onweert
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.
Onweer is het mooiste schepsel van de natuurquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en dan kijken mensen je raar aan als je zegt dat je onweer leuk vind
Ik had dus precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ik kom beneden: ''HEB JE DIE ONWEER GUHOORD''. Ik heb er helemaal niet last van gehad.
mee eensquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onweer is het mooiste schepsel van de natuur
lekker biertje erbij en onder de veranda zitten met onweerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet je verstand op 0 en ga lekker van het onweer genieten.
Zie je dat dan boven de zee?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfde hier, ik woon aan het strand en niets is dan mooier om te kijken naar onweer. Prachtig lichtspektakel is het. Mensen die bang zijn voor onweer
Dan kan je heel ver zien, dus dan zie je die flitsen mooi uitgestrekt door de lucht daar niets het zicht blokkeert. Prachtig is dat, genoeg foto's ook van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan je heel ver zien, dus dan zie je die flitsen mooi uitgestrekt door de lucht daar niets het zicht blokkeert. Prachtig is dat, genoeg foto's ook van gemaakt.
Ajacied, niet van die domme klachten maken. Er zijn amper mensen die klagen over onweer en zeggen dat ze bang zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wachten op de eerste vrouw die ''Onterechte klacht'' schreeuwt
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik klik elke keer op jou foboquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef WJHunt het volgende:
Onterechte klacht, want:
1) Onweer is juist bedacht om je bang te maken en als je het leuk vindt verpest je dat
2) Ajax
tweede staat totaal los van dit topic.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:31 schreef WJHunt het volgende:
[..]
ok, eerste argument is niet zo sterk idd
Eensquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef WJHunt het volgende:
Onterechte klacht, want:
1) Onweer is juist bedacht om je bang te maken en als je het leuk vindt verpest je dat
2) Ajax
he wat jammer tot nu toe alleen 2 'mannen'quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wachten op de eerste vrouw die ''Onterechte klacht'' schreeuwt
Zwarte Magica. Ik ben weg hier.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
he wat jammer tot nu toe alleen 2 'mannen'
*poef*quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwarte Magica. Ik ben weg hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |