abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114200733
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
0-1 eindstand dus.

Maar het had 0-3 moeten zijn. :P

Ach ja, ik vind de spelverhoudingen veel belangrijker.
Zeker. Maar op een gegeven moment moeten de ballen er toch ingaan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114200747
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind het wel zorgwekkend dat er zo weinig doelpunten worden gemaakt.
Mwah. Al die clubjes graven zich in hé, terwijl de beste voorhoede op dit moment (imo) Cissé-Fernandez-Schaken het moet hebben van snelheid.

Al zie ik het liefst nog een spits komen natuurlijk, maar nog steeds denk ik dat je met dit materiaal ook weer prima kunt presteren in de Eredivisie.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2012 18:00:42 ]
pi_114200790
Er komt toch ook nog een vleugelspeler van Man City bij volgende week? Ene Omar Ebdalloui. Wellicht kan die een kwaliteitsimpuls geven aan de aanvalslinie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:03:31 #129
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114200832
We zijn al bijna 10 jaar niet meer zó dicht bij de groepsfase van de CL geweest. Die kans moet je niet verpesten door geen spits te halen ..

Ik denk dat MvG teveel hoopt op Guidetti, en dat het daarom zo lang duurt
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:07:49 #130
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114200960
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:03 schreef PIETR het volgende:
We zijn al bijna 10 jaar niet meer zó dicht bij de groepsfase van de CL geweest. Die kans moet je niet verpesten door geen spits te halen ..

Ik denk dat MvG teveel hoopt op Guidetti, en dat het daarom zo lang duurt
Op het oog misschien. Feyenoord komt toch Kiev of een andere 'reus' tegen?
Look behind you! It's your ass!
pi_114200982
Volgens Rijnmond heeft Feyenoord wel legio kansen gecreërd in ieder geval. Dat is hoopgevend.

Nu nog een afmaker inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_114201013
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Op het oog misschien. Feyenoord komt toch Kiev of een andere 'reus' tegen?
Kiev is imo de lastigste tegenstander die je kunt treffen. Andere potentiële tegenstanders zijn Fenerbahce, Panathinaikos, en Braga.

Wordt nog lastig genoeg, maar op Kiev na vind ik ze allemaal wel te doen eigenlijk.
pi_114201036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kiev is imo de lastigste tegenstander die je kunt treffen. Andere potentiële tegenstanders zijn Fenerbahce, Panathinaikos, en Braga Kopenhagen.

Wordt nog lastig genoeg, maar op Kiev na vind ik ze allemaal wel te doen eigenlijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114201065
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:11 schreef Muto het volgende:

[..]

Aha, dat heb ik gemist dus. :P

Ook goed. Nog beter zelfs.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:21:46 #135
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_114201365
quote:

[..]

Kiev is imo de lastigste tegenstander die je kunt treffen. Andere potentiële tegenstanders zijn Fenerbahce, Panathinaikos, en Braga.

Mwua, kzie die teams zelden spelen, dus heb eigenlijk geen idee. Maar er moet sowieso een spits bijkomen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:03:34 #136
302138 HuffTheTalbot
pi_114202670
quote:

[..]

Was? Fener te doen? 8)7

Braga is ook een stuk beter, en uit - in een Griekse heksenketel - raakt Stefan de Vrij sowieso in de war. Kopenhagen is sinds een paar jaar een vrij goed team geworden, daar moet je dan maar op hopen.
pi_114202723
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]
uit - in een Griekse heksenketel - raakt Stefan de Vrij sowieso in de war.
Je hebt De Vrij nog nooit zien spelen?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:12:10 #138
302138 HuffTheTalbot
pi_114202943
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:05 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

Je hebt De Vrij nog nooit zien spelen?
Wie?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:13:59 #139
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114203023
quote:

[..]

Was? Fener te doen? 8)7

Braga is ook een stuk beter, en uit - in een Griekse heksenketel - raakt Stefan de Vrij sowieso in de war. Kopenhagen is sinds een paar jaar een vrij goed team geworden, daar moet je dan maar op hopen.
Wat een onzin typ jij gast.

- Braga kunnen wij niet loten.
- Kopenhagen is juist zwaar achteruit gegaan laatste jaar.
- Knap dat je van tevoren al weet wat De Vrij doet.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:15:23 #140
302138 HuffTheTalbot
pi_114203071
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef Grifte het volgende:

[..]

Wat een onzin typ jij gast.

- Braga kunnen wij niet loten.
- Kopenhagen is juist zwaar achteruit gegaan laatste jaar.
- Knap dat je van tevoren al weet wat De Vrij doet.
Ik ga af op info die hierboven staat. Maak jij de lijst even compleet?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:17:17 #141
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114203146
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik ga af op info die hierboven staat. Maak jij de lijst even compleet?
Die had Muto al compleet gemaakt, aka info die hierboven staat.
pi_114203252
quote:
Koeman heeft geen problemen met woordenwisselingen

Feyenoord wist vandaag nipt te winnen in een oefenduel met BVV Barendrecht. Een verdediger van BVV Barendrecht moest er zelfs aan te pas komen om een doelpunt in Rotterdams voordeel te maken: 0-1. Robbin van Belle gleed de bal vakkundig achter zijn eigen doelman. De spelers van Feyenoord waren na afloop dan ook niet tevreden over het vertoonde spel. In de kleedkamer waren er dan ook de nodige woordenwisselingen tussen de betrokkenen.

De selectie keek met een kritische blik naar elkaar en de teleurstellende wedstrijd. 'Ik heb er geen problemen mee als spelers elkaar de waarheid zeggen na een slechte wedstrijd', was de reactie van oefenmeester Ronald Koeman tegenover de microfoon van Radio Rijnmond.

Koeman wilde zelfs liever niet spelen tegen de mannen van BVV Barendrecht. De wedstrijd werd namelijk afgewerkt op een gloednieuw kunstgrasveld. 'Ik had liever niet tegen Barendrecht gespeeld, dat heb ik de club ook laten weten.' Door het risico dat de ondergrond met zich meebracht, kregen meerdere spelers rust. Vlaar, Ramsteijn, Mokotjo, Goossens en Schenkeveld ontbraken zodoende.
pi_114203511
quote:

[..]

Was? Fener te doen? 8)7

Fenerbahce zal lastig worden indien we die loten, maar je moet Fenerbahce nu ook weer niet overschatten. Het is na Kiev wel de lastigste tegenstander die we kunnen treffen, maar ik acht Feyenoord zeker niet bij voorbaat al kansloos.

Braga kunnen we dus niet meer loten, dat was een vergissing van mij. Kopenhagen kunnen we wel loten, die moet toch te doen zijn denk ik zo, al zeg ik ook niet dat dat makkelijk wordt. Panathinaikos moet ook kunnen, ik ben nooit onder de indruk geweest van het niveau van het Griekse voetbal. :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:48:48 #144
302138 HuffTheTalbot
pi_114204249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Fenerbahce zal lastig worden indien we die loten, maar je moet Fenerbahce nu ook weer niet overschatten. Het is na Kiev wel de lastigste tegenstander die we kunnen treffen, maar ik acht Feyenoord zeker niet bij voorbaat al kansloos.

Braga kunnen we dus niet meer loten, dat was een vergissing van mij. Kopenhagen kunnen we wel loten, die moet toch te doen zijn denk ik zo, al zeg ik ook niet dat dat makkelijk wordt. Panathinaikos moet ook kunnen, ik ben nooit onder de indruk geweest van het niveau van het Griekse voetbal. :')
Ik ook niet, maar van de sfeer des te meer.
pi_114204445
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zonder scorend vermogen zal elke tegenstander lastig worden..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:02:31 #146
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_114204756
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef eight het volgende:

[..]

Zonder scorend vermogen zal elke tegenstander lastig worden..
Klopt, maar de gemiddelde Europese tegenstander zal zich natuurlijk niet ingraven tegen een club die vorig jaar niet eens Europees speelde, hoop ik dan.
pi_114204870
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Klopt, maar de gemiddelde Europese tegenstander zal zich natuurlijk niet ingraven tegen een club die vorig jaar niet eens Europees speelde, hoop ik dan.
Maar (heel) veel eredivisie tegenstanders wel aankomend seizoen, zeker in de Kuip.
pi_114204925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Maakt niet uit, hmf heeft al kwart finale cl voorspeld
Vorig jaar speelden we gelijk tegen Barendrecht en werden we tweede. Nu wonnen we dus worden we landskampioen kenker mongool
pi_114204930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Die voetballen mee idd maar hebben ook een betere verdediging. Lijkt me sterk dat we net zoveel kansen creëren als in de afgelopen oefenduels.

Ik ben bang dat de voorrondes voor ons dit jaar te vroeg beginnen :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:36:12 #150
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114206043
Waarom hebben jullie zo weinig vertrouwen in Fernandez? als hij zijn emoties onder controle houdt is het gewoon een goede spits voor de eredivisie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')