Zeker. Maar op een gegeven moment moeten de ballen er toch ingaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
0-1 eindstand dus.
Maar het had 0-3 moeten zijn.
Ach ja, ik vind de spelverhoudingen veel belangrijker.
Mwah. Al die clubjes graven zich in hé, terwijl de beste voorhoede op dit moment (imo) Cissé-Fernandez-Schaken het moet hebben van snelheid.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vind het wel zorgwekkend dat er zo weinig doelpunten worden gemaakt.
Op het oog misschien. Feyenoord komt toch Kiev of een andere 'reus' tegen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:03 schreef PIETR het volgende:
We zijn al bijna 10 jaar niet meer zó dicht bij de groepsfase van de CL geweest. Die kans moet je niet verpesten door geen spits te halen ..
Ik denk dat MvG teveel hoopt op Guidetti, en dat het daarom zo lang duurt
Kiev is imo de lastigste tegenstander die je kunt treffen. Andere potentiële tegenstanders zijn Fenerbahce, Panathinaikos, en Braga.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Op het oog misschien. Feyenoord komt toch Kiev of een andere 'reus' tegen?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kiev is imo de lastigste tegenstander die je kunt treffen. Andere potentiële tegenstanders zijn Fenerbahce, Panathinaikos, en Braga Kopenhagen.
Wordt nog lastig genoeg, maar op Kiev na vind ik ze allemaal wel te doen eigenlijk.
Aha, dat heb ik gemist dus.quote:
Mwua, kzie die teams zelden spelen, dus heb eigenlijk geen idee. Maar er moet sowieso een spits bijkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kiev is imo de lastigste tegenstander die je kunt treffen. Andere potentiële tegenstanders zijn Fenerbahce, Panathinaikos, en Braga.
Wordt nog lastig genoeg, maar op Kiev na vind ik ze allemaal wel te doen eigenlijk.
Was? Fener te doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kiev is imo de lastigste tegenstander die je kunt treffen. Andere potentiële tegenstanders zijn Fenerbahce, Panathinaikos, en Braga.
Je hebt De Vrij nog nooit zien spelen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
uit - in een Griekse heksenketel - raakt Stefan de Vrij sowieso in de war.
Wie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:05 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Je hebt De Vrij nog nooit zien spelen?
Wat een onzin typ jij gast.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Was? Fener te doen?![]()
Braga is ook een stuk beter, en uit - in een Griekse heksenketel - raakt Stefan de Vrij sowieso in de war. Kopenhagen is sinds een paar jaar een vrij goed team geworden, daar moet je dan maar op hopen.
Ik ga af op info die hierboven staat. Maak jij de lijst even compleet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een onzin typ jij gast.
- Braga kunnen wij niet loten.
- Kopenhagen is juist zwaar achteruit gegaan laatste jaar.
- Knap dat je van tevoren al weet wat De Vrij doet.
Die had Muto al compleet gemaakt, aka info die hierboven staat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ga af op info die hierboven staat. Maak jij de lijst even compleet?
quote:Koeman heeft geen problemen met woordenwisselingen
Feyenoord wist vandaag nipt te winnen in een oefenduel met BVV Barendrecht. Een verdediger van BVV Barendrecht moest er zelfs aan te pas komen om een doelpunt in Rotterdams voordeel te maken: 0-1. Robbin van Belle gleed de bal vakkundig achter zijn eigen doelman. De spelers van Feyenoord waren na afloop dan ook niet tevreden over het vertoonde spel. In de kleedkamer waren er dan ook de nodige woordenwisselingen tussen de betrokkenen.
De selectie keek met een kritische blik naar elkaar en de teleurstellende wedstrijd. 'Ik heb er geen problemen mee als spelers elkaar de waarheid zeggen na een slechte wedstrijd', was de reactie van oefenmeester Ronald Koeman tegenover de microfoon van Radio Rijnmond.
Koeman wilde zelfs liever niet spelen tegen de mannen van BVV Barendrecht. De wedstrijd werd namelijk afgewerkt op een gloednieuw kunstgrasveld. 'Ik had liever niet tegen Barendrecht gespeeld, dat heb ik de club ook laten weten.' Door het risico dat de ondergrond met zich meebracht, kregen meerdere spelers rust. Vlaar, Ramsteijn, Mokotjo, Goossens en Schenkeveld ontbraken zodoende.
Fenerbahce zal lastig worden indien we die loten, maar je moet Fenerbahce nu ook weer niet overschatten. Het is na Kiev wel de lastigste tegenstander die we kunnen treffen, maar ik acht Feyenoord zeker niet bij voorbaat al kansloos.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Was? Fener te doen?![]()
Braga is ook een stuk beter, en uit - in een Griekse heksenketel - raakt Stefan de Vrij sowieso in de war. Kopenhagen is sinds een paar jaar een vrij goed team geworden, daar moet je dan maar op hopen.
Ik ook niet, maar van de sfeer des te meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fenerbahce zal lastig worden indien we die loten, maar je moet Fenerbahce nu ook weer niet overschatten. Het is na Kiev wel de lastigste tegenstander die we kunnen treffen, maar ik acht Feyenoord zeker niet bij voorbaat al kansloos.
Braga kunnen we dus niet meer loten, dat was een vergissing van mij. Kopenhagen kunnen we wel loten, die moet toch te doen zijn denk ik zo, al zeg ik ook niet dat dat makkelijk wordt. Panathinaikos moet ook kunnen, ik ben nooit onder de indruk geweest van het niveau van het Griekse voetbal.
Zonder scorend vermogen zal elke tegenstander lastig worden..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fenerbahce zal lastig worden indien we die loten, maar je moet Fenerbahce nu ook weer niet overschatten. Het is na Kiev wel de lastigste tegenstander die we kunnen treffen, maar ik acht Feyenoord zeker niet bij voorbaat al kansloos.
Braga kunnen we dus niet meer loten, dat was een vergissing van mij. Kopenhagen kunnen we wel loten, die moet toch te doen zijn denk ik zo, al zeg ik ook niet dat dat makkelijk wordt. Panathinaikos moet ook kunnen, ik ben nooit onder de indruk geweest van het niveau van het Griekse voetbal.
Klopt, maar de gemiddelde Europese tegenstander zal zich natuurlijk niet ingraven tegen een club die vorig jaar niet eens Europees speelde, hoop ik dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef eight het volgende:
[..]
Zonder scorend vermogen zal elke tegenstander lastig worden..
Maar (heel) veel eredivisie tegenstanders wel aankomend seizoen, zeker in de Kuip.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde Europese tegenstander zal zich natuurlijk niet ingraven tegen een club die vorig jaar niet eens Europees speelde, hoop ik dan.
Vorig jaar speelden we gelijk tegen Barendrecht en werden we tweede. Nu wonnen we dus worden we landskampioen kenker mongoolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hmf heeft al kwart finale cl voorspeld
Die voetballen mee idd maar hebben ook een betere verdediging. Lijkt me sterk dat we net zoveel kansen creëren als in de afgelopen oefenduels.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde Europese tegenstander zal zich natuurlijk niet ingraven tegen een club die vorig jaar niet eens Europees speelde, hoop ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |