Blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gaan we nu weer over die hele middelmatige speler discussiëren?
Het is gewoon zo ruk dat je geen alternatief hebt voor die bosmongool.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef Muto het volgende:
.
Elke spits die nu wordt aangetrokken, behalve Guidetti, zal zeer waarschijnlijk niet in de CL starten. Voordat de speler hier is, meetraint en alles zit je al een week verder. In de CL ga je met Fernandez starten. En misschien dat hij juist tegen aanvallendere ploegen sterker is.
Vorig jaar deed Fernandez het over het algemeen niet slecht. Althans, hij viel me 100% mee. Het grootste nadeel is zijn gedrag.
Weet die Gudde ook eens hoe het is om genaaid te worden.quote:Strop van 1,5 miljoen euro voor Feyenoord door Kunduz-akkoord
13 juli 2012
Feyenoord heeft een financiele strop van maar liefst 1,5 miljoen euro voor de kiezen gekregen door het Kunduz-akkoord in de politiek. Door de crisisheffing op topsalarissen moet Feyenoord 16% extra belasting betalen over salarissen boven de 150.000 euro. Daarnaast zullen politiekosten door de overheid doorberekend worden aan de clubs.
"Dit is bijna onbehoorlijk bestuur van de overheid," aldus Eric Gudde in het Algemeen Dagblad. "Onze prognose voor 2012-2013 was een operationele winst van 750.000 euro. Deze wet gaat Feyenoord 1,5 miljoen euro kosten. Ik weet zo een,twee,drie niet waar we dat vandaan moeten halen." Feyenoord wordt voor een voldongen feit geplaatst door extra kosten met terugwerkende kracht zonder dat de club daarop heeft kunnen anticiperen.
"De staatssecretaris schreef dat je mag aannemen dat voetballers uit liefde voor de club en de fans hun verantwoordelijkheid zullen nemen. Naiever kun je niet zijn."
De politiek in Nederland is te janken zo dramatisch. Echt nul komma nul vertrouwen in de mensen die het land leiden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:56 schreef Paul-89 het volgende:
Die opmerking van de staatssecretaris zegt imo alles.
ja alsof gewone werknemers ook even die extra belasting zelf ophoesten (bankiers bv)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:56 schreef Paul-89 het volgende:
Die opmerking van de staatssecretaris zegt imo alles.
quote:"De staatssecretaris schreef dat je mag aannemen dat voetballers uit liefde voor de club en de fans hun verantwoordelijkheid zullen nemen."
Dat is inderdaad niet nieuw, maar die extra heffingen op salaris zijn toch voor de ontvanger hiervan en niet voor de betaler tenzij er netto afspraken zijn gemaakt, of mis ik iets?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:59 schreef Happel het volgende:
[..]
De politiek in Nederland is te janken zo dramatisch. Echt nul komma nul vertrouwen in de mensen die het land leiden.
Goede bal van Te Vrede op Vilhena.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:43 schreef Pino112 het volgende:
Beelden van Nieuwleusen - Feyenoord:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)_campaign=rdamnieuws
Is een goed akkoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef TheRulingEagle het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat we door dat pauperakkoord straks weer in cat1 terecht komen? We moeten namelijk de komende twee jaar zwarte cijfers hebben toch?
als je al veel geld heb en geen student bent jaquote:
Plannetje zal niet doorgaan. Maatschappelijke onrust zal gigantisch zijn als legio clubs in de financiele problemen komen door deze onzin.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:25 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet waarover het gaat, maar het boekjaar 2011-2012 is al afgesloten. Dus dit jaar is het sowieso veilig en dat akkoord zal wel weer gedeeltelijk of geheel vervallen na 12 september. Zeker als alle clubs zich samenvoegen en samen ten strijd treden.
Nou ja, als ze al uitgaan van een plus van 750.000, dan kunnen ze na de eerste voorronde al (ook al verlies je) die 750.000 verlies terugverdienen. Je krijgt namelijk al zoiets bij het meedoen met die voorronde. Maar extra winst is altijd lekker meegenomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:30 schreef TheRulingEagle het volgende:
Mocht het doorgaan is het nu wel heel belangrijk dat we Europees doorstromen, want waar moeten we anders die 1,5 miljoen vandaan halen
Ik neem aan dat ze dit zekerheidje, dus het prijzengeld voor de verliezer, wel mee hebben begroot.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, als ze al uitgaan van een plus van 750.000, dan kunnen ze na de eerste voorronde al (ook al verlies je) die 750.000 verlies terugverdienen. Je krijgt namelijk al zoiets bij het meedoen met die voorronde. Maar extra winst is altijd lekker meegenomen.
twitter:jouracule twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 13:00:37A piece for @Inbedwimaradona on Ronald Koeman http://t.co/Ic1fUkDr reageer retweet
Dit is wel gelul. Iedereen mikt gewoon weer op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Alles meer is mooi, maar niet echt realistisch. De kans dat er weer zo massaal gefaald wordt door de concurrentie acht ik een stuk kleiner dit seizoen. En je hebt nog altijd te maken met een club die bijna geen euro mag uitgeven tegenover een PSV, Twente of Ajax dat wel met miljoenen smijt.quote:As the new season looms, exciting challenges await De Trots van Zuid, there’s also newfound positivity on and off the pitch. A genuine belief a 15th championship is possible
Er zal toch echt een degelijke spits moeten komen. Die maffe Fernandez bakt er straks toch niets van. En Achahbar... ik weet het niet. Wat goed is komt snel zeggen ze. Maar ik denk dat hij nog een beetje moet rijpen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is wel gelul. Iedereen mikt gewoon weer op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Alles meer is mooi, maar niet echt realistisch. De kans dat er weer zo massaal gefaald wordt door de concurrentie acht ik een stuk kleiner dit seizoen. En je hebt nog altijd te maken met een club die bijna geen euro mag uitgeven tegenover een PSV, Twente of Ajax dat wel met miljoenen smijt.
Er moet zoveel. Feit is dat er nog steeds geen rooie rotcent is en de vijver waaruit je moet vissen dus ook klein is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zal toch echt een degelijke spits moeten komen. Die maffe Fernandez bakt er straks toch niets van. En Achahbar... ik weet het niet. Wat goed is komt snel zeggen ze. Maar ik denk dat hij nog een beetje moet rijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |