Gesprekken met Koeman, jezelf terugzien, geen wedstrijden mogen spelen etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar zijn vader was 5 jaar geleden ook al dood.
Dus waarom zal het kwartje nu pas vallen denk je?
Er zijn mensen die kunnen eenmaal gewoon niet leren van 'fouten'.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gesprekken met Koeman, jezelf terugzien, geen wedstrijden mogen spelen etc.
Zegt verder geen reet natuurlijk, maar geeft wel aan dat hij echt op de deur aan het kloppen is.quote:EdwardVanCuilenborg @FeyenoordKanaal
Tony #Vilhena kreeg in de eerste vier oefenduels van #Feyenoord de meeste speelminuten, 255 om precies te zijn.
Jep, Koeman heeft ook wel door dat hij/Feyenoord goud in handen heeft. Toch mooi om achter de hand te hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt verder geen reet natuurlijk, maar geeft wel aan dat hij echt op de deur aan het kloppen is.
Omdat het laatst in de krant stond dat zijn ontsporingen dit jaar hem zeer deden en dat hij voelde dat zijn vader god en Maria hem hadden verlaten. Door normaal te doen en weer te presteren kwamen ze terug.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar zijn vader was 5 jaar geleden ook al dood.
Dus waarom zal het kwartje nu pas vallen denk je?
Achter de hand? Die jongen moet het halve seizoen in de basisquote:Op zondag 15 juli 2012 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, Koeman heeft ook wel door dat hij/Feyenoord goud in handen heeft. Toch mooi om achter de hand te hebben.
Hoop Dat hij Gelijk t hele seizoen kan en ENORM baas speelt. Dat de reals van deze wereld m willen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Achter de hand? Die jongen moet het halve seizoen in de basis
Lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren, tenzij blessures.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Achter de hand? Die jongen moet het halve seizoen in de basis
PSV'ertjes uit vandaag. Blijkbaar reizen ze dan ineens wel.quote:
Laat lekker gaan joh. Redelijk grote groep in de zomervakantie en ik zou willen dat wij deze wedstrijden in de planning hadden staan. Die joodjes hebben weer een lekker tripje naar Engeland zonder enige wanklank van de plaatselijke overheid/bestuur etc..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ertjes uit vandaag. Blijkbaar reizen ze dan ineens wel.Tenminste: nog steeds een heel uitvak leeg.
!
+ een leuke thuiswedstrijd tegen Celtic.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh. Redelijk grote groep in de zomervakantie en ik zou willen dat wij deze wedstrijden in de planning hadden staan. Die joodjes hebben weer een lekker tripje naar Engeland zonder enige wanklank van de plaatselijke overheid/bestuur etc..
Precies een tegenstander die in het programma past ivm 75 jaar De Kuipquote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
+ een leuke thuiswedstrijd tegen Celtic.
Dat toernooi was alles behalve geslaagd andersquote:Op zondag 15 juli 2012 20:13 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Precies een tegenstander die in het programma past ivm 75 jaar De Kuip
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:10 schreef Slobeend het volgende:
En tussendoor wint Singh zomaar even de Schotse Open.Wat een topper.
http://www.nusport.nl/golf/2859503/singh-wint-schots-open-derksen-beste-nederlander.html
7 a 8 miljoen en ik breng hem op mijn fahrrad er heentwitter:Mkrabby twitterde op zondag 15-07-2012 om 20:51:31Geruchten worden steeds sterker dat Ron Vlaar in gesprek is met Aston Villa #Feyenoord reageer retweet
Maar dan heb je wel wat geld (Of gaat dat naar dat investeringsfondsquote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Paul-89 het volgende:
Mocht het doorgaan verlies je denk ik iets teveel sterkhouders in een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |