Ow nu weet ik er niks vanquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef andy2012 het volgende:
ja dank je dus jij weet er ook niks van. want ik weet dat er na een jaar stilzijgend een contract verder gaat. maar is dat een contract voor onbepaalde tijd of blijf je dan bij die tijdelijke huur contract.
dus in jou zin hebben ze niks te vertellen. en woon ik daat nog 10 jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ow nu weet ik er niks van? Op exact welke gronden kom je tot die heldere conclusie?
Na een jaar gaat je stilzijgende contract verder? Weet je wel eens wat deze zin betekent? Zo ja, je bent de enige.
In Nederland is het gewoon heel simpel huurrecht=huurrecht wat er precies in je contract staat is niet echt heel erg relevant. Huurrechten staan namelijk boven dingen die in een contract staan.
Enige uitzonderingen zijn anti-kraak en als mensen hun huis willen verhuren terwijl ze hem proberen te verkopen.
Zolang jij je huur netjes betaald kunnen ze je erg weinig maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef andy2012 het volgende:
[..]
dus in jou zin hebben ze niks te vertellen. en woon ik daat nog 10 jaar.
Dus m.a.w. een huurcintract is nooit geldig?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zolang jij je huur netjes betaald kunnen ze je erg weinig maken.
TS moet alleen geen brieven schrijven want dan denk ik dat de rechter 'm naar een psychiatrisch ziekenhuis stuurt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zolang jij je huur netjes betaald kunnen ze je erg weinig maken.
Jawel, maar moet wel binnen de grenzen van de wet blijven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Dus m.a.w. een huurcintract is nooit geldig?
Dat blijft deze. Dit contract is afgesloten voor BEPAALDE tijd ( q jaar) en dus zijn beide partijen gebonden aan de voorwaarden. Daaraan voldoet de verhuurder door per sept. op te zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel, maar moet wel binnen de grenzen van de wet blijven.
Ik geef alleen antwoord op jouw vraagquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Dat blijft deze. Dit contract is afgesloten voor BEPAALDE tijd ( q jaar) en dus zijn beide partijen gebonden aan de voorwaarden. Daaraan voldoet de verhuurder door per sept. op te zeggen.
Staat er wanneer het contract eindigt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef andy2012 het volgende:
mijn contact zegd: Deze overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van teminste 1 jaar tenzij de relatie ten einde gaat, dan heeft de huurder 3 maanden de tijd om iets anders te zoeken en dient men het apparte mend te verlaten ingaande op 1 november 2010 eindigende op: teminste 1 november 2011.
En dit dan heb ik ergens houvast aan of had ik een nieuwe contact moeten krijgen. ik ga zelf naar een sociaal raadsman 23 juli. maar ik wil gewoon zelf iets om op te bouwen.
jawel coectie 1 noveber 2010 tot 1 noveber 2011quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Staat er wanneer het contract eindigt?
Type eens normaal, dit is vervelend. Beter wacht je gewoon af wat die sociaal raadsman zegt (je kan ook je contract inscannen maar ik twijfel of je dat luktquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:50 schreef andy2012 het volgende:
[..]
jawel coectie 1 noveber 2010 tot 1 noveber 2011
hierna 1 maand opzeg termijn voor mij.
Godverdomme zeg:')quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:32 schreef andy2012 het volgende:
mijn contact zegd: Deze overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van teminste 1 jaar tenzij de relatie ten einde gaat, dan heeft de huurder 3 maanden de tijd om iets anders te zoeken en dient men het apparte mend te verlaten ingaande op 1 november 2010 eindigende op: teminste 1 november 2011.
heb ik ook wat te vertellen of niet. ik heb zelf nooit een nieuwe contract gehad. en woon best lekker hier dus vroeg ik me af kunnen ze wat doen. of kan ik wat doen.
Ik vind 'apparte mend' ergerquote:
Ja zekker een troll. vraag niet voor niks advies. Heb ook gezegd dat ik bijdehand zijn advies opvolg en dat ik eerst naar een social raadsman gaat. Morgen weet ik meer. Maar ik weet wel tot nu toe dat ik sterker sta.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:57 schreef dikke_donder het volgende:
Gezien de schrijfwijze lijkt het verdacht veel op een troll, of de fipo is wel heel accuraat.
Ja dat had ik ook al gehoord via me eigen Advocaat. En ja ik weet ook al dat het schriftelijk moet. En via aangetekende brief. En dan heb ik zes weken de tijd om te reageren. Doe ik dat niet komt het voor de kartonrechter.Maar tot nu toe heb ik alleen een sms met dat ik tot september de tijd heb. Maar dat is niet rechts geldig. Ja ik lees de meeste berichten van jullie ook dat geeft me ook weer wat verstand erbij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:15 schreef Fe2O3 het volgende:
Wat is de relatie waarover wordt gesproken? Wat voor object (kamer/huis/studio etc...) huur je?
Verder is je contract nu voor onbepaalde tijd. De relatie bepaling is sowieso niet meer van toepassing (die was alleen voor het eerste jaar).
Verder gewoon niet reageren op smsjes. Alles schriftelijk. Als ze vragen "heb je sms gehad" gewoon nee zeggen. Als ze je aanspreken, vragen of ze het schriftelijk willen sturen/geven en niks toezeggen.
Als ik het goed begrijp, heeft TS een situatie min of meer analoog aan deze zaken:quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef andy2012 het volgende:
1 november 2010 is mijn tijdelijke huur in gegaan. \
Ben ik nu een vaste huurder ik heb nooit een ander contract gehad.
Want die mensen zeggen nou via sms dat ik september 2012 eruit moet.
Nou weet ik zelf dat dat niet kan alles moet netjes per brief.
Maar heb ik nu woon bescherming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |