SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit in de crystalchest naast de recyclers, grumpie. Beetje last van stemmingswisselingen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:56 schreef drumstickNL het volgende:
Tom hou je poten eens thuis van dure apparaten als je uit gaat loggen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:02 schreef shaderon het volgende:
Nog 17 dagen en dan op vakantieee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:05 schreef TJV het volgende:
[..]
Zit in de crystalchest naast de recyclers, grumpie. Beetje last van stemmingswisselingen?
in 1 maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kreeg lepra in mijn oor
maar jij ging op vakantie...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef shaderon het volgende:
WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAR HEB IK EEN TRAUMA AAN PSYCHOLOOG DIT DAT ALLES
MOORDNEIGINGEN NA DIE RECLAME OM DAT KIND VERROT TE SCHIETEN
![]()
![]()
Jij bent echt zo'n ontzettende bitch als je even wat meer moeite moet doen, eigenlijk ben ik gek dat ik een diamondmachine voor je gemaakt heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]de mass fabricator was weg jwt
kostte half uur om te maken![]()
groetjens
pff.. van alles een beetje, met als uitzondering dingen als grunting, (heavy) metal enz...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mschol, welke muziek luister jij eigenlijk?
Die is dan ook niet slecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:21 schreef shaderon het volgende:
Ik luister Mac Miller
en ik vind hem nog goed ook
wat doe jij nog hier, jij moet morgen toch ook werken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weird Al Yankovic is trouwens zo'n ENORM goede artiest die jammer genoeg door veel mensen niet zo gezien wordt omdat hij die 'lollige-liedjes-maker is'
Ik kreeg dat kuttekkit niet werkendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:24 schreef Mender het volgende:
[..]
wat doe jij nog hier, jij moet morgen toch ook werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |