ey zeg eens tegen je broer dat ie moet reageren op skype.quote:
DAT PLAKKERIGE SPUL DAT UIT MENDERS PEN0R KOMT!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef maurisioo het volgende:
Laten we een spelletje doen. De kleur is geel.
Bijna goed. Je zit warm (haha snap je)quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
DAT PLAKKERIGE SPUL DAT UIT MENDERS PEN0R KOMT!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Bijna goed. Je zit warm (haha snap je)
Nou als het geel is is het niet best geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
DAT PLAKKERIGE SPUL DAT UIT MENDERS PEN0R KOMT!
druiporquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou als het geel is is het niet best geloof ik
D:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
D:
Nu heb ik nachtmerries vannachtik heb keer plaatje uit mn biologie boek gepost, BAM 2 dagen ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Beste voorlichting everquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb keer plaatje uit mn biologie boek gepost, BAM 2 dagen ban!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ja je weet maar nooit met al die kloons de laatste tijd jwzquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, die gast zat in het bos toen dat gepost werd
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit met al die kloons de laatste tijd jwz
Ty much!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sorry was even al mijn geld aan het weggooien.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Oh ik dacht dat het puisten waren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plan's fabuleuze feitje: Vogelkooi heeft sproeten. Erg veel sproeten. Echt heel erg veel sproeten.
Lang geleden.. Heeft hij ooit een foto gepost.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij hebt de foto niet gezien suffie
Oh dan waren het sproetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kan geen enkele puist vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |