Ik was maandag zo'n 17 euro kwijt (16 euro OV, 1 euro parkeren).quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef Shefkee het volgende:
Hoe zit het met de kosten de afgelopen week? Tuurlijk scheelt het per persoon, maar hoeveel ben je nu kwijt in zo'n week?
Naar die autoveiling in Barneveld gaan veel busjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef QuiCk01 het volgende:
Iemand uit m'n omgeving is opzoek naar een groter soort busje (Sprinter, Movano enz), tegen een gunstige prijs. Aangezien ik nooit busjes rijd voor EW heb ik geen idee waar die heen gaan. Het mag een bus zijn die gewoon einde van leasetijd 3ton op teller heeft.
Dus mijn vraag: Waar brengen jullie al die busjes heen? Mag via PM en ik zou het erg waarderen!
Voor privéchauffeur of hiker?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:50 schreef MosPos het volgende:
Komende dinsdag dus mijn sollicitatie. Zijn er nog tips waar ik op moet letten? Heb dus nog nooit iemand gechauffeurd.
Wat is precies een hiker dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:13 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Voor privéchauffeur of hiker?
Voor hiker is het niet moeilijk. Voor pc weet ik het niet, ik dacht dat je daarvoor een route uit je hoofd moet leren.
Gewoon een stukje rijden en geen gekke dingen doen. Voor de rest krijg je een lang verhaal over hoe het allemaal in z'n werk gaat.
Ik hoop dat ik dan van beide wat krijg. Lijkt me erg relaxed werk!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:46 schreef MG_13 het volgende:
"Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |